نارنجی > سئو سایت
SEO - سئو سایت - سئو وبسایت
سئو وب سایت
سئو وب سایت به استراتژی ها و تکنیک های گفته می شود که برای افزایش تعداد بازدید کننده و کسب رتبه ی بالا در موتورهای جستجو استفاده می شود. که به نوبه خود به رونق کسب و کار کمک می کند. بهینه سازی وب سایت باعث می شود هنگام جستجوی کلمات کلیدی ، سایت شما در صفحه اول موتورهای جستجو ظاهر شود. خدمات سئو سایت در واقع فعالیت هایی هستند که به دو دسته تقسیم می شوند: 1- سئو داخلی 2- سئوکار خارجی , هدف شرکت مستر وب سئو قرار دادن کلمات کلیدی مورد نظر شما در راس موتورهای جستجو است
سایت یک بستری است که شما میتوانید محصولات و خدمات خود را به مردم ارائه کنید.
یعنی شما فروشگاهی دارید که هر شخصی در هر جای دنیا میتواند از آن دیدن کند و از خدمات و یا محصولات شما استفاده کند .
اینجاست که سئو وب سایت به کمک شما میاید – از آن جایی که در حرفه شما رقیبان زیادی هستند – کسانی میتوانند در حوزه اینترنت فعالیت خوبی داشته باشند که در جستجوی گوگل رتبه اول گوگل باشند . وب سایتـی که در صفحه اول موتور جستجو نبـاشد با وب سایتـی که وجود ندارد، تفاوتی ندارند. مسیر درست رسیدن به جایگاههای برتـر توسـط متخصصین سئـو به دست میآید، کسـانی که خود در صفحه اول هستند میتوانند شما را هم دعوت نمایند.
مزایای سئو سایت
مزایای بهینه سازی سایت , امروزه هر کسب و کار اینترنتی نیاز به سرمایه گذاری روی بهینه سازی موتورهای جستجو دارد تا ترافیک طبیعی وب سایت خود را به حداکثر برساند. موتور جستجوی پیشرو گوگل، بینگ، یاهو و… هر کدام استراتژی های خاص خود را برای رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو دارند ,سئو سایت موجب افزایش ترافیک با کیفیت می شود , سئو منجر به افزایش فروش می شود ,سئو وبسایت کسب و کار شما را دو برابر، سه برابر یا چهار برابر کند
چرا قیمتگذاری ماهیانه برای سئو دریافت میشود؟
مدلهای دیگر قیمتی هم در حوزه سئو قابل ارائه هستن. مانند قیمتگذاری بر اساس کلمه کلیدی و یا پروژهای.
اما توصیه سرپرست سئوی نارنجی هم مانند اکثر آژانسهای دیجیتال مارکتینگ سراسر دنیا تعرفه ماهیانه همراه با گزارش مستمر و دقیق کارهای انجام شده است.
این روش معمولا توسط بزرگترین متخصصان نیز برای کسانی که به دنبال موفقیت درازمدت و ادامه دار هستند توصیه میشه به چند دلیل:
شفاف بودن اهداف و انتظارات
قابلیت اندازهگیری روند پیشرفت
انعطافپذیری نسبت به تغییرات احتمالی در اولویتهای کارفرما
قابلیت فسخ در صورت عدم رضایت در هر زمان بدون ضرر و زیان
در این میان ، مجموعه هایی که به سئو ، بهینه سازی سایت در موتور های جستجوگر یا همان Search Engine Optimization متوسل می شوند ، چنانچه اقدامات خود را با الگوریتم های گوگل و توسل به قوانینی که به کاربران خود ابلاغ می کند پیش ببرند ، با پوشش سفید کلاه خود (White Hat SEO) از این فیلتر عبور کرده و با اثبات لیاقت و شایستگیشان در مراتب بالای این نتایج می نشینند و چنانچه به هر طریقی از این دستورالعمل ها تخطی نمایند ، متهم به بر سر کردن کلاهی سیاه شده (Black Hat SEO) و بنا به میزان و شدت نا فرمانی انجام گرفته شده ، با تبعید به صفحات دورتر جریمه می شوند .
در همین رابطه از آنجایی که گام نهادن در مسیر خواسته های گوگل امری تخصصی ، زمانبر و طاقت فرسا می باشد ، چنانچه فرد یا مجموعه ای به دنبال آن بوده و بخواهد در میان رقبای محلی یا بین المللی خود بهتر دیده شود ، ملزم به تخصیص زمان قابل توجهی از ساعات مفید کاریش بوده و عملاً نمی تواند هم به این امور و هم به فعالیت های روزانه خود برسند ، در نتیجه اینکه برداشتن این هندوانه ها با یک دست ، هیچ کدام را سالم به مقصد نمی رساند . از سویی دیگر ، استخدام وبمستری همیشگی به عنوان یک کارمند ثابت نیز هزینه های فراوانی به ویژه برای مجموعه های کوچک در بر خواهد داشت که شاید برای آنان توجیه اقتصادی نداشته باشد ، به همین دلیل است که تأکید متخصصین امر به برون سپاری این پدیده مهم و سپردن آن به دست افراد حرفه ای در این حوزه می باشد .
تبلیغات پولی برای سئو
در حالی که تبلیغات پولی، رسانه های اجتماعی و سایر پلتفرم های آنلاین می توانند برای وب سایت ها ترافیک ایجاد کنند، اکثر ترافیک آنلاین توسط موتورهای جستجو هدایت می شود.
نتایج جستجوی ارگانیک به ما نشان میدهد که سئو وبسایت برای جستجوگران باهوش معتبرتر به نظر میرسد و کلیکهای بیشتری نسبت به تبلیغات پولی دریافت میکند. به عنوان مثال، از تمام جستجوهای املاک در ایالات متحده، تنها 2.8٪ از مردم بر روی تبلیغات پولی کلیک می کنند.
به طور خلاصه سئو بیشتر از هر راه دیگری در موبایل و دسکتاپ ترافیک ایجاد میکند.
سئو همچنین یکی از تنها کانالهای بازاریابی آنلاین است که در صورت راه اندازی صحیح، میتواند در طول زمان به سودآوری ادامه دهد. اگر محتوای عالی ارائه دهید که شایسته رتبه بندی برای کلمات کلیدی مناسب باشد، ترافیک شما به مرور زمان بسیار بالا می رود، در حالی که تبلیغات برای ارسال ترافیک به سایت شما نیاز به بودجه مستمر دارد.
یکی از مهم ترین بخش های بازاریابی دیجیتال، سئو است. بسیاری از جستجوهایی که انجام می شود، با هدف تجاری صورت می گیرد. به این معنا که افراد هر ساله برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات مختلف به جستجو در گوگل و سایت های مختلف می پردازند.
دیده شدن بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما می تواند تأثیر مهمی بر نتیجه شما داشته باشد. استفاده از اطلاعات غنی و مقالات مرتبط با موضوع می توان به افزایش بازدید سایت کمک کنند.
افراد زمانی که بتوانند در یک سایت به پاسخ سوالات و نیازهای خود برسند، به سایت های دیگر رجوع نمی کنند و در همان سایت اولیه باقی می مانند. وقتی متوجه شدید که کاربران وبسایت شما چه میخواهند، میتوانید آن دانش را در سراسر وبسایت، ویژگیهای رسانههای اجتماعی و موارد دیگر پیادهسازی کنید.
نتایج تحقیقات نشان می دهند که مردم در کشورهای مختلف دنیا 7-6 میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده می کنند. 80-70% کاربران وارد لینک های تبلیغی نمی شوند.
افرادی که با کلیک بر روی لینک سایت شما، به صورت آنلاین وارد آن می شوند نسبت به افرادی که از طریق بازاریابی جذب می کنید، هزینه کمتری برای شما خواهند داشت تا به یک مشتری واقعی تبدیل شوند.
در حال حاضر، بیشتر کاربران، کالاها و خدمات موردنیاز خود را بر روی موبایل جستجو می کنند. بر اساس مطالعات صورت گرفته، از سال 2015 به بعد نشان می دهند جستجوی موبایل بیشتر از دسکتاپ شده و سهم دسکتاپ در میان ابزارهای جستجو به کمتر از 50% رسیده است.