ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل
۱۴ آبان ۱۴۰۲

ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل

اگر در حال حاضر و برای معرفی و پروموت کردن کسب و کار خود در فکر ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل هستید، حتما با ما همراه باشید تا با بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. مراکز ارائه دهنده خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل کم تعداد نیستند اما آیا همه انها توانایی برآورده کردن انتظارات و خواسته های شما را دارند؟ به طور کلی خواسته شما چیست و می خواهید چگونه تیزری با چه پیامی را برای مخاطبان خود بسازید. جامعه هدف شما کیست؟ اینها و چندین و چند سوال دیگر هستند که پیش از اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل باید به آنها توجه کنید.


۲۹ شهریور ۱۴۰۲

ساخت تیزر تبلیغاتی در آمل

امروزه پای فضای مجازی به میدان تبلیغات باز شده و هر شهروندی خود به یک رسانه تبدیل شده است. بدین صورت، اگر بتوانید با ساخت تیزر تبلیغاتی در آمل به شکلی حرفه ای، نظر مخاطب خود را جلب کنید، آنگاه مخاطب به خودی خود برای شما نقش یک رسانه را بازی خواهد کرد و با بازنشر تیزر تبلیغاتی شما، به معرفی برند شما کمک خواهد کرد. اگر تصمیم گرفته اید تا با ساخت یک تیزر تبلیغاتی با کیفیت، گامی مهم در جهت معرفی برند و محصول خود بردارید، حتما تلاش کنید تا این قدم محکم را به درستی و با اطمینان بردارید. برای ساخت تیزر تبلیغاتی در آمل ابتدا باید مشخص کنید که چه نوع تیزری مد نظر شماست و بعد به سراغ گام های بعدی بروید.

ساخت تیزر تبلیغاتی در آمل

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در آمل
۲۹ شهریور ۱۴۰۲

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در آمل

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در آمل راهی بهینه برای ارائه محصول خود در بازار می باشد. تیزهای تبلیغاتی استاندارد معمولاً بین ۱۰ الی ۱۲۰ ثانیه هستند و می‌توانند محصول را به بهترین شکل ممکن به مخاطب نشان دهند. برای برخی از تبلیغات همچون تبلیغات تلویزیونی از تیزرهای بلندتر استفاده می‌شود و بسته به زمان تیزر و کیفیت آن هزینه‌های مختلفی بایستی پرداخت کنید. اما این هزینه می تواند با بروز کمی خلاقیت به حداقل ممکن برسد. البته توجه کنید که وقتی حرف از ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در آمل می شود، منظور ساخت تیزرهای با کفیت پایین نیست. در ساخت یک تیزر تبلیغاتی پارامترهای فراوانی دخیل هستند که می توان با کمی فکر و داشتن خلاقیت، هزینه لازم برای اجرای این پارامترها را به حداقل ممکن کاهش داد


۲۲ شهریور ۱۴۰۲

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابلسر

به طور کلی تیزرهای تبلیغاتی به سبب عوامل گوناگونی که در ساخت آن دخیل هستند، می توانند پر هزینه باشند. از تجهیزات ضبط و فیلمبرداری گرفته تا لوکیشن ، صحنه و بازیگران، همگی می توانند بر هزینه ای ساخت تیزر تاثیر گذار باشند. اما همه اینها نمی توانند تضمین کننده رسیدن شما به هدف خود برای معرفی یک سوژه باشند. آنچه که موفقیت یک تیزر تبلیغاتی در بابلسر را تضمین می کند، متفاوت بودن و البته خلاقیت نهفته در تیزر است.

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابلسر

ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر
۱۵ شهریور ۱۴۰۲

ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر

تیزرهای تبلیغاتی در بستر فضای رسانه نقش مهمی در معرفی کسب و کارها و برند ها دارند. اگر شما هم صاحب یک کسب و کار در بابلسر هستید، برای معرفی و پروموت کردن خود حتما سراغ ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر بروید. البته برای این کار حتما دارای برنامه و هدفی مشخص باشید تا بودجه خود را به شکلی بهینه صرف ساخت تیزر تبلیغاتی در بابلسر کنید.


۰۵ شهریور ۱۴۰۲

ساخت کلیپ ارزان اینستاگرامی - پشتیبان اینستاگرام

با گذشت زمان و عبور از دورانی که تنها مرجع موثق برای سنجش ارزشمندی برندها، تبلیغات تلویزیونی بود، حالا اینستاگرام به عرصه ای جدی برای انجام تبلیغات موثر تبدیل شده و مخاطبان زیادی به محتوای تبلیغاتی شما دسترسی خواهند داشت. بنابراین برنامه ریزی درست و استفاده بهینه از منابع مالی، می تواند به شما کمک کند تا با ساخت کلیپ ارزان قیمت در اینستاگرام، از این فضا بهره کافی را ببرید.

ساخت کلیپ ارزان اینستاگرامی - پشتیبان اینستاگرام

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی
۰۳ شهریور ۱۴۰۲

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی

تبلیغات ویدئویی اگر به شکلی جذاب و اصولی انجام شود، قطعا اثر مهمی در مخاطب خواهد گذاشت و منجر به افزایش شانس اثرگذاری آن تبلیغ بر جامعه هدف خواهد شد. ساخت تیزر تبلیغاتی به واسطه امکان های بیشتری که برای ایجاد جذابیت در آن وجود دارد، بسیار پر بازده تر از بنرهای تبلیغاتی اینستاگرامی می باشد. بنابراین، می توان ساخت تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام را با اثر بخشی بالای آن، امکان به اشتراک گذاری بیشتر آن و ویدئو محور شدن اینستاگرام و بالاتر بودن شانس رشد محتوای ویدئویی در اکسپلور توجیه کرد.


۰۱ شهریور ۱۴۰۲

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل نیز با بهینه سازی برخی عوامل موثر و البته استفاده از خلاقیت های فردی، امکان پذیر خواهد بود. این ارزان بودن نه به معنای پایین بودن کیفیت، بلکه به معنای به صرفه تر بودن و تاثیر گذاری حداکثری، در عین کم هزینه بودن است. به عبارت دیگر، ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل همان دوری از تجملات و ریخت و پاش های غیر ضروری است که در برخی تیزرهای تبلیغاتی مشاهده می شود

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل

ساخت تیزر تبلیغاتی در چمستان
۰۱ شهریور ۱۴۰۲

ساخت تیزر تبلیغاتی در چمستان

تیزرهای تبلیغاتی می توانند در رسانه های پر مخاطبی چون صدا سیما و یا یک صفحه اینستاگرامی پرطرفدار در شهری مثل چمستان به نمایش دربیایند و مخاطبان را مورد هدف قرار دهند. ساخت تیزر تبلیغاتی در چمستان نیز یکی از بهینه ترین و موثر ترین روش های تبلیغاتی می باشد که با استفاده درست از آن، می توانید برند و کسب و کار خود را با گامی بلند رو به جلو هدایت کنید.


۱۳ مرداد ۱۴۰۲

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در چمستان

تیزرهای تبلیغاتی در چمستان به واسطه ارائه تصاویر جذاب بصری و صوتی، و با دارا بودن المان های گیرا و جذاب و طبعی داستان گو، می توانند برای مخاطبان بسیار جذاب باشند. این تیزرها روشی موثر در تبلیغات هستند و امتحان خود را پس داده اند. برای همین ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در چمستان روشی بسیار مفید برای پیشرفت چشمگیر در کسب و کار و ارائه برند و محصول شما می باشد.

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در چمستان

ساخت تیزر تبلیغاتی در محمود آباد
۱۳ مرداد ۱۴۰۲

ساخت تیزر تبلیغاتی در محمود آباد

یکی از ابزارهای مهم در حوزه تبلیغات، ساخت تیزر تبلیغاتی است. ساخت تیزر تبلیغاتی در محمود آباد اگر به شکلی اصولی و درست انجام شود، می تواند با انتشار در رسانه های عمومی و یا در شبکه های مجازی، به شکلی گسترده به معرفی سوژه مورد نظر شما بپردازد و اعتبار کار شما را بالاتر ببرد.


۱۳ مرداد ۱۴۰۲

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در محمود آباد

وقتی حرف از ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در محمود آباد می شود، نا خواسته ممکن است که ذهن شما به سمت پایین بودن کیفیت ساخت تیزر برود. اما در عمل ارزان بودن به معنای بی کیفیت بودن نیست. بلکه به معنای بهینه سازی عوامل دخیل در ساخت تیزر تبلیغاتی می باشد تا با کمترین هزینه، بهترین محصول ارائه شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در محمود آباد

ساخت تیزر تبلیغاتی ویدئویی

تیزر تبلیغاتی، به ویدئو منحصر به فردی گفته می شود که یک فرد یا شرکت برای توسعه هرچه بیشتر کسب و کارش ساخته و منتشر می کند. واژه تیزر teaser ، در اصطلاح به معنای آزار دهنده و یا کنجکاو کننده است. تیزر به کلیپ‌ها و ویدئو‌های کوتاهی اطلاق می‌شود که برای معرفی یک پروژه بزرگتر مثلا معرفی یک فیلم سینمایی، ساخته و نمایش داده می‌شوند تا با تحریک حس کنجکاوی مخاطب، او را به سمت پروژه اصلی جذب کنند. بسیاری از پروژه‌های بزرگ صنعتی و یا تجاری نیز مانند فیلم‌های سینمایی، دارای پرومشن و یا تیزرهای مختلفی، جهت معرفی خود به مخاطبان و مشتریان هستند. به بیان دیگر، تیزر یک کلیپ یا ویدئو کوتاه و جذاب است که بدون لو دادن اصل داستان، مخاطب را به سمت موضوع خود جلب می‌کند. هر چند با این تعریف، ذات یک تیزر اقتضا می‌کند که رمزآلود و کنجکاوکننده و البته بسیار مختصر باشد، اما در حال حاضر با تغییر نگاه به کارکرد تیزرها، از این شیوه نمایش برای تبلیغ انواع مختلف کالا و خدمات شرکت ها استفاده می‌شود. تیزر‌های تبلیغاتی که در تلویزیون یا فضای مجازی نمایش داده می‌شود ممکن است خیلی صریح و مستقیم به تبلیغ یک محصول بپردازند و یا اینکه به صورت غیر مستقیم و گاه با تحریک کنجکاوی مخاطب این کار را انجام دهند که موضوع، این بستگی به سناریو و درون‌مایه کلی تیزر دارد. به هیمن دلیل است که محتوا یا فیلم‌نامه تیزر از نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی به حساب می‌آید.


استفاده از تیزرهای تبلیغاتی در دنیای امروز

امروزه بخش عظیمی از تجارت، فرهنگ، هنر، ورزش، تکنولوژی، سیاست و بسیاری دیگر از جنبه‌های اجتماعی زندگی ما، مستقیما تحت تاثیر تبلیغات قرار دارد. سالانه میلیاردها دلار، هزینه‌ی تبلیغ کالاها و خدمات شرکت‌های چند ملیتی در سراسر دنیا می‌شود و بزرگترین مدل‌ها و سوپراستارهای سینما و ورزش در مقابل دوربین، به معرفی محصولات این شرکت‌ها می‌پردازند. نه تنها تکنولوژی، سیاست، ورزش، رسانه‌ها و حتی هنر در خدمت صنعت تبلیغات قرار دارند که حتی علم نیز در تلاش است تا با به کارگیری توانمندی‌های خود، مخاطب را برای پذیرش بهتر یک تبلیغ و در نهایت خرید یک محصول متقاعد نماید؛ به عنوان مثال، شاخه‌های مختلف روانشناسی مانند مکتب گشتالت‌گرایی برای بهره‌وری تبلیغات به کار گرفته می‌شود.
به دلیل متصل شدن زندگی ما به تکنولوژی، بی شک تیزر تبلیغاتی و تبلیغات بخش عمده ای از مسئولیت بازاریابی و فروش را بر عهده گرفته اند. شاید افراد زیادی تیزر تبلیغاتی منتشر کنند اما کمتر کسی می داند که نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی چیست. در نظر گرفتن یک سری اصول اساسی و مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی، کار شما را چندین برابر بهتر می کند و فروش خدمات یا محصولات مورد تبلیغ را افزایش میدهد. همین امر باعث می شود شما بتوانید در عرصه تبلیغات از رقبای خود پیشی بگیرید.


چرا تیزر تبلیغاتی برای هر کسب و کاری الزامیست؟

امروزه بازارها به شدت رقابتی هستند و موفقیت یک برند به تاثیر گذاری محصولاتش بر روی مخاطب، بستگی دارد. یکی از مراحل تاثیرگذاری، آشنایی مخاطب و جذب آن از طریق معرفی ویژگی های کلیدی محصول می باشد. بازاریابی بدون تبلیغات معنا و مفهومی نخواهد داشت. امروزه تبلیغات، جزء ابزارهایی به شمار می آید که برای آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات، بیشترین کاربرد را داشته و همچنین به عنوان یک عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان، نسبت به محصول موردنظر نقش موثری را ایفا می نماید. لازم به ذکر است که می بایست در بکارگیری انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبان، روشی صحیح و مناسبی را انتخاب نمود؛ زیرا در این صورت است که انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبین و مشتریان بازار هدف با سرعت بیشتری انجام میشود، تا معرفی مراحل تولید و چرخه محصولات از بهترین و بیشترین تاثیرگذاری برخوردار باشد. مشتریان و مخاطبین نسبت به محصولات حس کنجکاوی خواهند داشت. آنها برای اینکه بخواهند خدمات وکالایی را مصرف کنند، باید این موضوع برایشان روشن شود که پیام آن محصول چیست و چه هدفی باعث مصرف آن می شود؟


یکی دیگر از مزیت‌های ساخت تیزر‌های تبلیغاتی ، امکان به اشتراک‌گذاری آنها است. در گذشته برادکستینگ یا پخش عمومی تبلیغات در تلویزیون و رسانه‌های تصویری، کاملا یک سویه بودند و مخاطب تنها بیننده بی اختیار یک تیزر تبلیغاتی بود؛ در حالی که با وجود فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، مخاطب امروز هم حق انتخاب بیشتری برای دیدن انواع تبلیغات دارد و هم می‌تواند با به اشتراک‌گذاری آن، در بهتر دیده شدن تیزر کمک کند. دقیقا به همین دلیل است که شرکت‌های سازنده‌ی تیزهای تبلیغاتی سعی دارند، تیزهای تبلیغاتی داستان‌واره و جذاب بسازند به طوری که خود مخاطبان، عاملان پخش و اشتراک‌گذاری تیزرها باشند.

انواع تیزرهای تبلیغاتی

شایان ذکر است که تیزرهای تبلیغاتی از جنبه های متفاوتی برخوردار هستند، که سبک و نوع تبلیغات را مشخص می کنند. مهمترین موضوع در این قسمت این است که چه نوع سبک و قالبی برای تبلیغ یک محصول انتخاب شود که از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار باشد. این وظیفه را باید به یک فیلمساز تبلیغاتی باتجربه سپرد؛ که با استفاده از قالب های داستانی، نمایشی، طنز و … بهترین گزینه را برای تبلیغ یک محصول شناسایی نماید، و با آزمایش آن در نمونه ای کوچک مخاطبان را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهد. همچنین باید با بررسی درست نوع محصول و یا خدمات شما، مشخص شود که برای شما تیزر تبلیغاتی واقع گرایانه بهتر است یا انیمیشن و یا تلفیقی از هر دو.
در تیزر رئال، فضاها و کسانی که در فیلم نقش بازی می‌کنند، واقعی و حقیقی هستند؛ در حالی که تیزر تبلیغاتی انیمیشنی، ممکن است شکل‌های مختلفی مانند، موشن گرافیک ، اینفوگرافی ، کارتون ، انیمیشن و غیره داشته باشد. البته از لحاظ موضوع و پلت فرم پخش نیز، تیزر‌ها به صورت، تبلیغاتی، صنعتی، تلویزیونی و اینترنتی تقسیم می‌شوند که تیزهای اینترنتی زیرگروه اینستاگرامی، یوتیوپی و غیره را دارد.
• تیزر رئال : از افراد و فضاهای واقعی در ساخت کلیپ استفاده می‌شود.
• تیزر انیمیشن : می‌تواند کارتونی یا موشن گرافیک یا نمونه‌های دیگری باشد.
• تیزر ترکیبی : که می‌تواند ترکیبی از موارد فوق باشد.

چه چیزهایی در کیفیت یک تیزر تبلیغاتی موثرند؟

لوکیشن

محل ضبط تیزر نیز از نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی است. تیزر را جوری بسازید که افراد آن را باور کنند و تخیلی نباشد مثلاً از کوچه یا خیابان استفاده کنید تا محتوای تیزر طبیعی باشد. محل را جوری انتخاب کنید که هنگام فیلم برداری مشکلاتی از قبیل کمبود نور و شلوغی نداشته باشید.

خلاقیت
یکی از اصول مهم ساخت تیزر تبلیغاتی به خرج دادن خلاقیت است. مردم دیگر به دنبال تبلیغات تکراری نیستند و یک تیزر خلاقانه می تواند توجه آن ها را جلب کند. از محیط اطراف خود ایده بگیرید اما مطمئن شوید که ایده شما تکراری نیست بلکه به روز و مورد پسند جامعه است.

تدوین گر ماهر
مهم ترین قسمت در ساخت تیزر تبلیغاتی، بعد از تیم کارگردانی حرفه ای، تدوین فیلم است. تدوین فیلم به یک ویدئو ساده، رنگ می بخشد. شما با استفاده از نرم افزار های مختلف باید تدوین فیلم را انجام دهید. برای این کار حداقل باید بدانید که نرم افزاری مثل پریمیر چیست و چگونه می توانید با نرم افزار های مختلف فیلم را ویرایش کنید و به آن جلوه های ویژه اضافه کنید.

تعیین جامعه هدف
یکی از نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی که افراد به آن توجه کافی ندارند، مخاطب هدفی است که قرار است ویدئو روی آن ها تاثیر بگذارد. برای مثال آیا محصول شما مناسب کودکان است؟ پس باید از شخصیت های کارتنی و رنگ های شاد در ویدئو استفاده کنید.

زمان یک تیزر تبلیغاتی
با توجه به مطالعات انجام شده، افراد کمی به ویدئو های طولانی علاقه دارند. وقت مانند طلا است پس افراد هیچ گاه وقت خود را برای یک ویدئو پنج دقیقه ای نخواهند گذاشت. اگر مدت زمان ویدئو خود را روی یک تا دو دقیقه تنظیم کنید، بیشترین بازدید را خواهید گرفت.

اطلاعات کافی در اختیار مشتری قرار دهید
یکی دیگر از نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی موثر، قرار دادن اطلاعات کافی در اختیار مشتری است. افراد مدام به دنبال کسب اطلاعات هستند و وقتی شما اکثر اطلاعات را در اختیارشان قرار می دهید باعث جذب شدن آن ها به تیزر تبلیغاتی خود می شوید.

استفاده از عبارت های به یاد ماندنی
حتماً برای شما هم پیش آمده که پس از دیدن تبلیغی قسمت هایی از آن را تکرار کنید. این عمل باعث می شود که برند در ذهنتان ماندگار شود و هنگام خرید ناخودآگاه به سمت آن برند بروید.

استفاده از امکانات فیلمبرداری پیشرفته
از دیگر نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی کیفیت تصویر ثبت شده و ارائه اطلاعات بصری بیشتر است. مثلا استفاده از هلی شات و نمایش فضا به صورت وسیع به شما این امکان را می دهد که از چند زاویه مختلف و به صورت گسترده از فضا فیلم برداری کنید.

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی
قیمت تیزر های تبلیغاتی بسته به سناریویی که قرار است بسازید به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهترین آن ها می توان به لوکیشن ها، دوربین ها و تجهیزات فیلمبرداری، آکساسوار صحنه، عوامل پشت دوربین و بازیگرانی که قرار است بازی کنند اشاره کرد.

در ساخت تیز تبلیغاتی هدفمند باشید

تیزرهای تبلیغاتی موفق از نظر استراتژی تبلیغی هدفمند و بی نقص هستند. بهترین تیزرها ایده‌های خلاقانه دارند و از اجرای مناسبی نیز برخوردار هستند. اگر تولید کننده هستید یا سفارش دهنده، به این نکته دقت داشته باشید که که هدف اصلی یک تیزر، در وهله ی اول انتقال پیام تبلیغاتی به مخاطب است. گاهی یک تیزر می‌تواند تنها یک پیام و گاهی چند پیام تبلیغاتی برای مخاطبان خود داشته باشد. هنگامی که تیزر یک پیام تبلیغاتی دارد، معمولا تمام هدفگذاری‌ها و سوالات مخاطب را به سمت همان پیام تبلیغاتی روانه می‌کند. اما وقت‌هایی که تیزر شما چند پیام داشته باشد، باید ماهیت پیام‌ها را سنجید و استراتژی و سناریویی خلاقانه برای معرفی پیام‌ها در تیزر بکار گرفت.



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen