پشتیبانی وب سایت در چمستان
۲۳ شهریور ۱۴۰۲

پشتیبانی وب سایت در چمستان

پشتیبانی وب سایت در چمستان، شامل پشتیبانی فنی ، پشتیبانی سئو و پشتیبانی محتوایی است که برای کارکرد صحیح و بهبود عملکرد یک سایت انجام می شود.به طور کلی هر عملی که در جهت افزایش کارایی یک وب سایت انجام می شود، پشتیبانی وب سایت در چمستان محسوب می شود


۱۵ شهریور ۱۴۰۲

پشتیبانی وب سایت در بابلسر

پشتیبانی وب سایت در بابلسر بری آن دسته صاحبان وب سایت که خود علم کافی برای هدایت و مدیریت صفحه را ندارند، نقشی مهم در حفظ حیات وب سات آنها دارد. اگر شما هم علم کافی جهت هدایت صفحه خود به سمت رده های بالای موتور جستجوی گوگل و یا رفع مشکلات آن در کوتاه ترین زمان را ندارید، حتما نیاز به پشتیبانی وب سایت در بابلسر دارید.

پشتیبانی وب سایت در بابلسر

پشتیبانی وب سایت در آمل
۲۰ مرداد ۱۴۰۲

پشتیبانی وب سایت در آمل

پشتیبانی یک وبسایت در دنیای امروز یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. خوش بختانه در سالهای گذشته همگان در حوزه فناوری و مدیریت وبسایت ها به این نکته پی برده اند که زمانی که طراحی سایت به پایان می رسد، تازه کار شما برای پیشرفت در فضای مجازی آغاز می شود و هیچ پیشرفتی بدون پشتیبانی ممکن نیست. اگر برای رونق کسب و کار، توسعه برند و یا برای ضرورت دیگری اقدام به طراحی وبسایت در آمل کرده اید، آگاه باشید که در بازار رقابتی امروز، برای توسعه اهداف خود در این شهر بزرگ و پر رقابت، نیاز به پشتیبانی وب سایت در آمل دارید


۱۳ مرداد ۱۴۰۲

پشتیبانی وب سایت در محمود آباد

پشتیبانی وب سایت در محمود آباد با ارائه خدماتی مشخص، منجر به حفظ روند افزایشی بازدید از وب سایت و بهبود عملکرد آن می شود. به طور کلی عملیات سئو، پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی وب سایت می تواند در نهایت به افزایش بهره وری و رضایت مخاطبان از سایت منجر شود. پشتیبانی سایت در محمود آباد، مرحله دوم پس از طراحی سایت است.

پشتیبانی وب سایت در محمود آباد

پشتیبانی وب سایت در شمال
۱۳ مرداد ۱۴۰۲

پشتیبانی وب سایت در شمال

بدون پشتیبانی وب سایت در شمال، وب سایت شما امکان دیده شدن را نخواهد داشت و هزینه هایی که برای طراحی سایت در شمال انجام داده اید به هدر خواهد رفت. پشتیبانی وب سایت در شمال به شما کمک می کند تا با نظارت مستمر بر وب سایت به رفع مشکلات آن بپردازید و با بکار گیری اصول و فرایند سئو، مسیری رو به رده های بالا در موتورهای جستجو را طی کنید


۱۳ مرداد ۱۴۰۲

پشتیبانی سایت در بابل

اگر شما هم در بابل برای کسب و کار خود یک سایت طراحی کرده اید، قطعا نیازمند دارا بودن پشتیبانی سایت در بابل می باشید امروزه و برای هر کسب و کاری، دارا بودن یک وب سایت شرطی اولیه برای کسب اعتبار و پرستیژ و البته و افزایش گستره عملیاتی مجموعه می باشد. در شهری چون بابل نیز این نیاز روز افزون از سوی صاحبان کسب و کار کاملا درک شده و طراحی سایت در بابل روندی رو به رشد دارد.

پشتیبانی سایت در بابل

پشتیبانی وب سایت

وجود یک سایت لازمه راهبری کسب‌وکار در بستر آنلاین می‌باشد. اما باید توجه داشته باشید که وجود یک سایت حرفه‌ای به تنهایی کافی نیست و علاوه بر وجود یک سایت، می‌بایست از یک وبمستر و مدیر حرفه‌ای جهت پشتیبانی و مدیریت سایت و توسعه آن بهره‌مند بود. در فرایند طراحی یک وب سایت یک وب سایت بسیار مهم پشتیبانی آن وب سایت می باشد. اگر شما نیز امتیازات پشتیبانی وب سایت را بدانید در مدت زما کوتاهی به دنبال یک پشتیبان برای وب سایتتان می گردید. طراحی وب سایت آخر کار شما نیست و شما برای حفظ کیفیت و سلامت وب سایتتان به یک پشتیبان وب سایت احتیاج دارید. پشتیبانی سایت با پشتیبانی آنلاین متفاوت است. پشتیبانی آنلاین به خدمات پشتیبانی ایی گفته می شود که در بطور آنلاین از طریق اینترنت ارائه می گردد. اما پشتیبانی سایت منظور نگهداری و تضمین عملکرد صحیح یک وب سایت است. امتیازات پشتیبانی وب سایت کم نیست و در نتیجه باعث بهتر شدن و حفظ سئوی وب سایت و جلب رضایت مخاطبان و افزایش فروشتان می شود. به جرات می توان گفت بعد از طراحی یک وب سایت، پر اهمیت ترین کار پشتیبانی آن وب سایت می باشد. با یک پشتیبانی صحیح و مناسب موفقیت وب سایتتان تضمین می شود.


روز به روز کسب و کارها شکل آنلاین و اینترنتی به خود می گیرند. یک وب سایت حکم محل یک شرکت را پیدا کرده که مشتریان و کاربران انتظار دارند که در هر ساعت از شبانه روز بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. وب سایت های استاتیک که دارای صفحات ثابتی هستند نسبت به وب سایت های داینامیک مانند فروشگاه های آنلاین نیاز کمتری به پشتیبانی و نگهداری دارند. شاید بد نباشد که به یک سیستم کامپیوتری همانند یک موجود زنده نگاه کنیم. در روز تولد یک سایت ممکن است امکانات محدودی داشته باشد، در طول زمان توسعه بیشتر بر روی آن انجام بگیرید، ترافیک و تعداد کاربران آن افزایش می یابد. در همین امتداد بر روی سایت به عنوان یک کسب و کار تبلیغاتی صورت می گیرد، مشتریان دائمی به وجود می آیند و همه اینها نیاز به مشتری مداری و تعهد از سوی صاحب کسب و کار برای این فعالیت اقتصادی دارد و عملکرد صحیح وب سایت شرط اول آن است. 

اهمیت پشتیبانی وبسایت

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که، چرا اصلا وب سایت خودمان را بروز رسانی کنیم؟؟ پاسخ این سوال را با یک مثال توضیح می دهیم، شما یک فروشگاه را در نظر بگیرید، فردی که به عنوان مشتری (بازدید کننده در سایت) وارد مغازه می شود، با دیدن محصولات جدید، بیشتر به خرید اجناس جدید ترغیب می شود و بر عکس اگر مغازه دار محولات خود را در فروشگاه بروز رسانی نکند، رفته رفته مشتریان خود را از دست خواهد داد. وب سایت ها نیز دقیقا به همین شرایط بوده و بازدید کننده گان پس از چند بار ورود و مشاهده سایت شما، در صورت عدم بروز رسانی محتوا و مطالب سایت، از آن خسته شده و به وب سایت شما برنخواهد گشت. در بسیاری از وب‌سایت‌ها از این کار چشم‌پوشی می‌کنند اما باید بگوییم که یکی از بزرگترین اشتباهات بعد از کامل شدن وب‌سایت، نداشتن یک مدیر و پشتیبان برای سایت است . یک سایت نیاز دارد هر چند وقت یکبار سرویس و به‌روزرسانی شود. یکی از مهمترین مسائلی که در رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو تاثیر زیادی دارد، بروز رسانی مرتب سایت ها می باشد. اخیرا موتورهای جستجو اهمیت و اولویت زیادی به این مسئله اختصاص داده اند و آن را به یکی از معیار های رتبه بندی سایت ها قرار داده اند.
همچنین در صورتی که در وبسایت خود از درگاه بانکی استفاده می نمایید ، حفظ امنیت سایت شما ضرورت بیشتری خواهد داشت. پس بروزرسانی های سایت و نیز بروزرسانی کدهای آن و استفاده از متدهای استاندارد، می تواند از امنیت وبسایت شما را بیشتر نماید که این پروسه توسط تیم پشتیبانی سایت شما انجام می شود.

خدمات پشتیبانی یک سایت شامل چه مواردی می شود؟

امروزه پشتیبانی سایت , بعنوان اولین نیاز مدیران وب سایت و شرکتهای طراحی سایت شناخته شده است . وضعیت اقتصادی ، شرکت های خصوصی را همواره به سمت کاهش هزینه های آنها سوق داده است . هر وب سایت فعال نیاز به نگهداری داشته و پشتیبانی سایت حتی از طراحی سایت مهم تر است. زمانی که طراحی سایت به پایان می رسد ، پس از آن تیم پشتیبانی سایت در صورت بروز خطا در آن ، مشکلات به وجود آماده را مرتفع می کنند. زمان بالا بودن وب سایت هم به وضعیت دامنه و هاستینگ سایت و هم به وب نوع طراحی آن بستگی دارد و در صورتی که هر یک از این موارد دچار اختلال شوند ، ممکن است سایت شما دیگر بالا نیاید و یا با پیام خطا روبرو گردد. پیشنهاد می گردد طراحی سایت خود و نیز خدمات دامنه و میزبانی را به یک مجموعه داده تا در صورت بروز مشکل ، تیم پشتیبانی آن بتواند هرچه سریعتر آن را برطرف نماید . خدمات پشتیبانی و به روز رسانی هر سایت به امکانات آن بستگی دارد. سایت هایی که بازدیدکننده بیشتری دارند، بی شک به پشتیبانی قویتری نیاز دارند. البته این حرف به این معنا نیست که سایر وب سایت هایی که رتبه بالایی ندارند، بی نیاز از پشتیبان هستند. وب سایت شما می بایست دائماً مانند ویترین شما ، نمایشگر بهترین و با کیفیت ترین خدمات کسب و کارشما باشد. به یاد داشته باشیم که پایان طراحی سایت ، اتمام کار تلقی نشده و در اصل آغاز تعهد ما می باشد .
یک وب سایت با هر قابلیتی که داشته باشد بدون محتوا ارزشی ندارد . در پروسه پشتیبانی سایت ، بالاترین هزینه مربوط به افزودن محتوای وب سایت می گردد. به گفته کارشناسان ، طراحی وب سایت یک سو و تولید محتوا و سئو سایت اصل مهم دیگری در فضای مجازی می باشد . پشتیبانی هر سایت نیاز به مهارت های خاصی داشته کلید آن در اختیار کسانی است که به کدهای برنامه نویسی، آنالیز سایت و تولید محتوا و بهینه سازی وب سایت شما مسلط هستند.


اما پشتیبانی وب سایت شامل موارد دیگری نیز می شود که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

1. مشاوره در زمینه انتخاب بهترین افزونه و قالب وردپرس
2. رفع خطای پلاگین
3. رفع خطاهای PHP
4. تغییرات و رفع مشکلات CSS در قالب
5. رفع خطاهای سئو در Webmaster Tools
6. اصلاح مشکلات مربوط به عضویت کاربران
7. خطایابی و رفع مشکلات فروشگاه اینترنتی
8. درخواست انتقال سایت به سرور دیگر و مشکلات مرتبط
9. رفع خطاهای مرتبط با راست چین بودن در قالب و پلاگین
10. بررسی سرعت سایت و رفع مشکلات دیر لود شدن سایت
11. تغییرات ظاهری در منوها و باکس ها و تغییر در ظاهر و چیدمان صفحات
12. بومی سازی، راست چین کردن قالب و افزونه های وردپرسی در زمینه های مختلف
13. تحلیل سایت و عیب یابی وردپرس

نکات قابل توجه در انتخاب پشتیبان و طراح سایت
متاسفانه صاحبان کسب و کار در زمینه های فنی و تکنولوژی وب دانش کمی دارند. در زمان سفارش وب سایت به علت تخصصی بودن برخی مسائل، هیچ المانی برای سفارش و سنجش محصول نهایی که یک سایت باشد ندارند. از این رو عده ی زیادی به دنبال محصول ارزان می گردند. محصولی که اغلب توسط افراد غیر حرفه ایی و بدون پشتیبانی مناسب و دراز مدت ارائه می شود. یک محصول ارزان و بدون پشتیبانی حتی می تواند سدی در راه توسعه آینده یک وب سایت باشد. یعنی توسعه دهنده با استفاده از تکنیک هایی یک محصول ضعیف و حداقلی را به کارفرما ارائه می دهد که برای توسعه و بهبود آن در آینده مشکلات فراوانی وجود خواهد داشت.
تصور کنید توسعه دهنده وب از یک قالب آماده که رمزگذاری شده است استفاده نماید. پس از مدتی صاحب وب سایت تصمیم به تحول طراحی آن سایت داشته باشد بدون آنکه لینک و محتوا هایی سایت فعلی و کارهایی که برای سئوی آن انجام شده آسیب ببیند. اما این قفل یا رمز گذاری می تواند برای صاحب وب سایت یک محدودیت جدی برای توسعه بیشتر سایت باشد. در این حالت صاحب وب سایت باید به طراح سایت مراجعه کند و اگر طراح به رمزنگاری قالب دسترسی نداشته باشد این پایان عمر وب سایت است. باید طراحی بر روی یک قالب جدید که از نو و از پایه توسعه داده شده است انجام گیرد.
یا متاسفانه زیاد پیش می آید که مشتری ها با ما تماس می گیرند که از توسعه دهنده غیر رسمی وب سایت خود ناراضی هستند و می خواهند پروژه را به شرکت ما منتقل کنند. اما توسعه دهنده وب سایت مقاومتی غیر اخلاقی کرده و رمزهای مهم سایت را به صاحب وب سایت نمی دهد و یا در این انتقال مشکلاتی را بوجود می آورد. همه این ها برای این است که ما می بایست قدم اول توسعه وب سایت را درست بر داریم. یعنی شرکتی رسمی را انتخاب کنیم که ضمن داشتن سابقه روشن در این حوزه در صورت وجود مشکل به قانون پاسخگو باشد و حضور مداوم شرکت توسعه دهنده وب سایت پشتیبانی دراز مدت آینده وب سایت را تضمین کند.


نکته دیگر سطح کیفی پشتیبانی است که برای سایت خود انتخاب می کنید. مطمئنا یک وب‌سایت بدون پشتیبانی باید هر لحظه منتظر ایجاد مشکلات ریز و درشت باشد. در صورت اتفاق افتادن هر مشکلی صاحب وب‌سایت تنها کاری که می‌تواند انجام دهد دیدن از دست رفتن مشتریان و کاربران سایت خود است. حتی اگر یک وب‌سایت دارای پشتیبانی باشد ولی تیم پشتیبانی به خوبی طبق وظایف خود عمل نکند، کاربران و مشتریان آن وب‌سایت به‌صورت دوره‌ای باید مشکلات وب‌سایت را برای چند روز تحمل کنند؛ چون تیم پشتیبانی وقت کافی، دانش کافی یا تجربه کافی جهت برطرف کردن مشکل سایت را ندارند. به این ترتیب چیزی جز دردسر عاید کاربران سایت نخواهدشد و از طرف دیگر برندینگ منفی نصیب کارفرما خواهدشد که شاید از دید برخی از صاحبان وب‌سایت‌ها پنهان مانده باشد.



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen