برنامه نویسی اختصاصی

نارنجی > خدمات نارنجی > برنامه نویسی اختصاصی

شاید بگویید که با وجود نرم‌افزارهای از پیش برنامه نویسی شده و آماده ( اسکریپت آماده یا CMS مانند وردپرس ) در سطح وب چه نیاز به برنامه نویسی است؟ در جواب باید گفت که برنامه‌ نویسی اختصاصی در برخی از مواقع می‌تواند خلاء ها و چالش‌های پیش روی سیستم‌های مدیریت محتوا را مرتفع کند. برخی از مواقع مشتریان احتیاج به مواردی دارند که سیستم‌های مدیریت محتوا از اجرای آن ناتوان هستند و از امنیت پایینی برخوردار هستند زیرا این کد سورس ها در اختیار تمامی افراد جهان قرار دارد ؛ و همچنین ممکن است در سطح وب نیاز به مواردی باشد که نرم‌افزارهای پیش رو نتوانند پاسخگوی این نیازهای باشند. اینجاست که برنامه‌ نویسی اختصاصی تحت وب معنا پیدا می‌کند. تیم نارنجی وب سایت به صورت اختصاصی و بر اساس نیاز شما و مخاطب شما برنامه نویسی و اجرا شود. در خدمات برنامه نویسی اختصاصی با توجه به نوع فعالیت شما، سایت شما طراحی و اجرا خواهد شد. بهینه شدن کد های سایت شما با برنامه نویسی اختصاصی تست و بهبود خواهد یافت. خطاهای سایت شما در این نوع کد نویسی کاملا برطرف می شود. سرعت و امنیت سایت شما تضمین میشود و سئو سایت شما در استارت کار رعایت میشود .در این نوع اجرای سایت باید تمام قسمت های سایت از صفر تا صد به صورت کامل کد نویسی شود.بر اساس شرایط ممکن است از زبان های برنامه نویسی خاصی استفاده شود که تیم نارنجی با هر زبان برنامه نویسی موجود کد نویسی اختصاصی انجام خواهد داد .

برنامه نویسی اختصاصی سایت
۰۷ آذر ۱۴۰۲

برنامه نویسی اختصاصی سایت

برنامه‌ نویسی اختصاصی، تحت وب معنا پیدا می‌کند. تیم نارنجی وب سایت به صورت اختصاصی و بر اساس نیاز و مخاطب شما برنامه نویسی و اجرا شود. در خدمات برنامه نویسی اختصاصی با توجه به نوع فعالیت شما، سایت اختصاصی شما طراحی و اجرا خواهد شد.


۰۱ آذر ۱۴۰۲

پیاده سازی هر ایده برنامه نویسی که دارید

اگر شما نیاز به همکاری با یک تیم حرفه‌ای برنامه‌نویسی برای پیاده‌سازی ایده‌های خود دارید، تیم نارنجی آماده است به شما کمک کند. با سابقه قوی در توسعه و اجرای پروژه‌های متنوع، ما با کارهای موفق در زمینه‌های مختلف برنامه‌نویسی به افتخار می‌آییم.

پیاده سازی هر ایده برنامه نویسی که دارید

زبان برنامه نویسی با انتخاب شما به صورت اختصاصی
۲۰ آبان ۱۴۰۲

زبان برنامه نویسی با انتخاب شما به صورت اختصاصی

اینکه ما در توسعه وب از چه زبان برنامه نویسی استفاده کنیم به المان های زیادی بستگی دارد. زبان برنامه نویسی با انتخاب شما به صورت اختصاصی امکان با اهمیتی است که در ورای تمام این المان ها در اختیار شما قرار خواهیم داد. با هر زبان برنامه نویسی که شما بخواهید ما وب سایت شما را توسعه خواهیم داد.




در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen