زبان برنامه نویسی با انتخاب شما به صورت اختصاصی

نارنجی > خدمات نارنجی > برنامه نویسی اختصاصی > زبان برنامه نویسی با انتخاب شما به صورت اختصاصی

اینکه ما در توسعه وب از چه زبان برنامه نویسی استفاده کنیم به المان های زیادی بستگی دارد. زبان برنامه نویسی با انتخاب شما به صورت اختصاصی امکان با اهمیتی است که در ورای تمام این المان ها در اختیار شما قرار خواهیم داد. با هر زبان برنامه نویسی که شما بخواهید ما وب سایت شما را توسعه خواهیم داد.

زبان برنامه نویسی با انتخاب شما به صورت اختصاصی

انتخاب زبان برنامه نویسی

توسعه وب به عنوان فرایندی برای ساختاردهی محتوای ایستا با استفاده از HTML شروع شد تا کار تبادل را آسانتر کند. در مرحله بعد، اضافه کردن سبک با CSS امکان پذیر شد تا صفحات وب بتوانند محتوای جذابی ارائه کنند. اما این صفحات وب ثابت بودند و مردم چیزی فراتر از این می خواستند. خوشبختانه در حال حاضر توسعه وب از این گام های آغازین فراتر رفته و پیشرفت بسیاری کرده است.
گاهی اوقات تشخیص اینکه باید از اپلیکیشن های وب استفاده کنید یا نسخه کامپیوتری و دسکتاپ آن و یا ترکیبی از هر دوی آنها، سخت می شود. وجود امکانات و گزینه های بسیار زیاد برای ارائه محتوا، کار انتخاب زبان های برنامه نویسی را هم سخت می کند. اما اگر دقیقا بدانید که قرار است چه کاری انجام بدهید و چرا می خواهید این کار را بکنید، آن وقت راحتتر می توانید زبان برنامه نویسی تحت وب مناسب خودتان را انتخاب کنید. زبان انتخابی شما روی انواع کدنویسی طراحی وب که می توانید انجام بدهید، تاثیر می گذارد. ما در گروه نارنجی این امکان را به شما می دهیم تا زبان برنامه نویسی با انتخاب شما به صورت اختصاصی صورت بگیرد وسپس سیت شما توسط ما طراحی شود.

زبان برنامه نویسی با انتخاب شما به صورت اختصاصی

برای طراحی سایت یکسری زبان ها نیاز هست که شما حتماً باید بلد باشید اما بعضی از آنها اختیاری هست و اگر به آن تسلط داشته باشید دستتان برای طراحی های به روز و متفاوت باز تر خواهد بود. اما در تیم گروه نارنجی با توجه به تنوع برنامه نویسان، این امکان فراهم است تا زبان برنامه نویسی با انتخاب شما به صورت اختصاصی انجام شود و انگاه برنامه نویسان ما آنچه مد نظر شماست را اجرا کنند.

بهترین زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت چیست؟

اصطلاح توسعه وب به ایجاد وب سایت اشاره می کند که می تواند در دامنه وسیعی از یک صفحه وب ساده تا یک سری صفحات به هم مرتبط و اپلیکیشن های وب نیز اطلاق شود. توسعه وب فعالیت های مختلفی را در بر می گیرد برنامه نویسی، هاست، امنیت، محتوا و غیره. برای توسعه وب سایت اما شما به چندین مهارت مانند آشنایی با زبان برنامه نویسی، CMS، دیتابیس و غیره نیاز دارید.
در توسعه وب اپلیکیشن و انتخاب زبان برنامه نویسی شما باید بدون شک با HTML، JavaScript و CSS آشنایی داشته باشید. اما در ادامه کار شما نیاز به زبان های دیگری خواهید داشت. اینکه ما در توسعه وب از چه زبان برنامه نویسی استفاده کنیم به المان های زیادی بستگی دارد. زبان برنامه نویسی با انتخاب شما به صورت اختصاصی امکان با اهمیتی است که در ورای تمام این المان ها در اختیار شما قرار خواهیم داد.
پلتفرم شما چیست؟ یعنی قرار است وب سایت یا وب اپلیکیشن شما بر روی چه نوع سروری راه اندازی شود. همه زبان ها در همه پلتفرم ها قابل اجرا نیستند. برای مثال شما برای ASP نیاز به سرور ویندوزی دارید در حالی که برای زبان C شما می توانید هم از ویندوز و هم از لینوکس استفاده نمایید.
زمینه فعالیت شما چیست؟ زبان برنامه نویسی برای وب یا هر برنامه کاربردی باید نسبت به کارها و عملیات های مورد نیاز در آن حوزه انتخاب شود. برای همین در انتخاب زبان برنامه نویسی می توان به پروژه های موفق در همان حوزه و زبان های استفاده شده در آن نگاه کرد و نیم نگاهی هم به گزینه های جدید و مشابه داشت. از سوی دیگر اندازه پروژه شما نیز مهم است. تمهیدات زیادی برای یک پروژه بزرگ لازم است در زمان انتخاب زبان برنامه نویسی و توسعه صورت گیرد که ممکن است برای یک پروژه کوچک اصلا اهمیتی نداشته باشد.
بهره وری و در دسترس بودن نیز یکی از نکات مهم در انتخاب زبان برنامه نویسی است. زبان های برنامه نویسی پر قدرتی وجود دارند اما استفاده از آنها دشوار و بعضا به صرفه نیست. یعنی برنامه نویسان حرفه ایی آن زبان یا باید زمان زیادی را صرف توسعه برنامه بکنند چون ذاتاً آن زبان کار بیشتری طلب می کند یا آنکه به علت دشوار بودن یک زبان برنامه نویسی نیروی کار حرفه ایی در آن کم بوده یا دستمزد های آن ها برای بسیاری از پروژه ها توجیه اقتصادی ندارد.
مسئله دیگر در انتخاب زبان برنامه نویسی قدرت مقیاس پذیری آن است. منظور از مقیاس بزرگی برنامه می باشد. ممکن است وب اپلیکیشن شما در طی سال ها نیازمند امکانات جدیدی شود. زبان برنامه نویسی انتخابی باید علاوه بر اینکه امکان توسعه بخش های جدید پیش بینی نشده را به خوبی داشته باشد باید همچنین کیفیت عملکرد برنامه کنونی را حفظ کند مثلا وب سایت را دچار کاهش سرعت نکند. از سوی دیگر می توان هر بخش از یک پروژه را یا یک زبان برنامه نویسی متفاوت نوشت. مثلا همزمان از جاوا، C# و پایتون استفاده کرد. اما باید سازگاری های زبان ها و هزینه نگهداری و مدیریت این تنوع را در نظر داشت.
بنابراین انتخاب زبان برنامه نویسی نیاز به دانش و تجربه زیادی دارد. هر چه پروژه بزرگ تر و پیچیده تر بوده و قسمت های بیشتری به آن متصل شود، شما در انتخاب خود نیاز به دقت و بررسی بیشتری خواهید داشت.

عوامل موثر بر انتخاب زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت چیست؟

 اگر مایلید زبان برنامه نویسی با انتخاب شما به صورت اختصاصی صورت پذیرد، باید بدانید که عوامل زیادی در انتخاب زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت موثر هستند. مهم‌ترین عوامل عبارتند از:
• سهولت در استفاده
• تکنولوژی استفاده شده
• وابستگی به پلتفرم
• بازار کار
• بهینه بودن برای موتورهای جستجو
• سرعت توسعه
• سرعت اجرا و امنیت
• نحوه پشتیبانی از زبان موردنظر

۰۸ تیر ۱۴۰۲

موارد مشابه در مورد برنامه نویسی اختصاصی



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen