ساخت سامانه های هوشمند به صورت اختصاصی
۰۱ آذر ۱۴۰۲

ساخت سامانه های هوشمند به صورت اختصاصی

تخصص و تجربه تیم نارنجی در ساخت سامانه‌های هوشمند به صورت اختصاصی، به شما این امکان را می‌دهد که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین، سامانه‌هایی با عملکرد بی‌نظیر و متناسب با نیازهای یکتای شما ایجاد کنید. از سامانه‌های هوشمند و اختصاصی تولید شده توسط تیم نارنجی برای بهینه‌سازی فرآیندها، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری سازمان یا کسب‌وکار خود بهره‌مند شوید. ما سامانه‌هایی با طراحی اختصاصی ارائه می‌دهیم که با چشم انداز شما هماهنگی کامل دارند.


۰۱ آذر ۱۴۰۲

ساخت اختصاصی سامانه های مدیریتی

ساخت اختصاصی سامانه های مدیریتی به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که با توجه به نیازها و فرآیندهای داخلی خود، سیستم‌های مدیریتی منحصر به فرد و هوشمندانه‌ای را پیاده سازی کنند. این سیستم‌ها باعث بهبود بهره‌وری، کاهش خطاها، و افزایش کارایی سازمانی می‌شوند.

ساخت اختصاصی سامانه های مدیریتی

اتوماسیون شرکتی
۲۳ مهر ۱۴۰۲

اتوماسیون شرکتی

پیاده سازی سیستم یکپارچه با بهره‌گیری از نرم افزار اتوماسیون شرکتی، برای مجموعه‌های تجاری و سازمانی شرایطی را فراهم ساخته تا بتوانند با برنامه‌ریزی و ایجاد هماهنگی و یکپارچگی تولیدات خود را به حد قابل ملاحظه‌ای بالا ببرند. در ابتدا این سیستم تنها در جهت پردازش داده‌ها و کلمات در مجموعه‌های شرکتی مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه پس از پیشرفته‌تر شدن و کامل‌تر شدن نرم‌ افزار‌ اتوماسیون شرکتی، چیزی بیشتر از یک پردازش‌کننده کلمات و داده استفاده می‌شود


۱۲ شهریور ۱۴۰۲

تفاوت سامانه MIS با IMS

MIS و IMS عبارت هایی هستند که اغلب در تجارت الکترونیک با آن ها روبه رو می شوید. اینها سیستم های مدیریتی هستند که فعالیت های مختلف کسب و کار شما را مدیریت می کنند. IMS و MIS دو واژه و کلمه و عبارت کاملا متفاوت از یکدیگر هستند و با هم فرق دارند و نباید که این دو کلمه را با هم اشتباه گرفت.تفاوت های آنها در حوزه گواهینامه ها تعریف می شود و در این مقاله بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

تفاوت سامانه MIS با IMS

طراحی و ساخت سامانه های IMS - IMS چیست
۱۰ شهریور ۱۴۰۲

طراحی و ساخت سامانه های IMS - IMS چیست

تعداد سیستم های مدیریتی در سال های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است که منعکس کننده نیازها و خواسته های سازمان های بیشتری است که به دنبال بهبود عملکرد خود در طیف گسترده ای از حوزه ها و بخش ها هستند و در این راه تجمیع و یکپارچه سازی استانداردهای بین المللی ایزو کمک شایانی می نماید .


۱۰ شهریور ۱۴۰۲

طراحی و ساخت سامانه MIS

سیستم اطلاعات مدیریت که به‌اختصار MIS نامیده می‌شود، سیستمی است که اطلاعات مربوط به سازمان را جمع‌آوری، سازماندهی و پردازش می‌کند و درنهایت در اختیار مدیران سازمان قرار می‌دهد. مدیران نیز از این اطلاعات به‌منظور شناخت بهتر سازمان و در نتیجه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری استفاده می‌کنند. این سیستم در کمک به ایجاد ارزش در کسب‌وکار و به‌کارگیری تکنولوژی اطلاعات جهت تحقق اهداف عالی بسیار موثر است.

طراحی و ساخت سامانه MIS

طراحی و ساخت سامانه های CMS
۰۹ شهریور ۱۴۰۲

طراحی و ساخت سامانه های CMS

سی ام اس CMS یا سیستم مدیریت محتوا، در واقع نرم افزاریست که تمام پیچیدگی‌های برنامه نویسی را ساده کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون اینکه چیزی از برنامه نویسی بدانند، بتوانند بر روی وب سایت خود مطلب بنویسند، عکس بارگذاری کرده و به طور کلی وب سایت خود را مدیریت کنند. در واقع اگر نرم افزار CMS وجود نداشت، هر شخص برای نوشتن در وب سایت باید زبان برنامه نویسی خاصی را یاد می‌گرفت و برای اعمال کوچکترین تغییرات، دستورهای لازم را به شکل کد وارد می‌کرد!


۱۳ مرداد ۱۴۰۲

ساخت اختصاصی سامانه ERP

یک سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) برای سازمان مانند یک سیستم اعصاب مرکزی عمل میکند. این مرکز، اطلاعات مختلف مربوط به فعالیت و وضعیت بخش های مختلف بدنه سازمان را جمع آوری کرده و این اطلاعات را برای استفاده سایر بخش هایی که بدان نیاز دارند در اختیار آنها قرار میدهد. اطلاعاتی که در سیستم erp جمع آوری می شوند، در زمان خود توسط کاربران در سیستم وارد می شوند

ساخت اختصاصی سامانه ERP

طراحی و ساخت سامانه های ECM
۱۳ مرداد ۱۴۰۲

طراحی و ساخت سامانه های ECM

سیستم مدیریت محتوای سازمانی (Enterprise Content Management) در واقع استراتژی‌ها، روش‌ها و ابزارهایی است که برای ضبط، مدیریت، ذخیره، حفظ و ارائه محتوا و اسناد مرتبط با فرآیندهای سازمانی استفاده می‌شود. این معماری است که اسناد و محتوای مربوط به کسب‌وکار شما را به هم متصل کرده، آنها را قابل جستجو، قابل کاوش، سازماندهی شده و در نهایت معنادار می‌کند.


درباره نرم افزارهای مدیریتی بیشتر بدانید

یک نرم افزار مدیریتی نرم افزاری است که برای مدیریت و کنترل کارکنان، برنامه‌ریزی پروژه‌ها، تخصیص منابع و زمان‌بندی انجام کارها استفاده می‌شود. این ابزارها به مدیران و همچنین کل اعضای تیم کمک می‌کنند تا فرایندها، فعالیت‌ها، مخارج، کیفیت و تمام اسناد رد و بدل شده در طول پروژه را کنترل کنند. در ضمن، نرم‌ افزارهای مدیریتی می‌توانند به عنوان بستری برای آسان‌تر شدن همکاری بین سهام‌داران یک شرکت یا پروژه عمل کنند. از مدیریت منابع و بودجه گرفته تا مدیریت اعضای تیم، هرکدام از وظایف یک مدیر آن‌قدر پیچیده هستند که مطمئناً شما برای انتخاب نرم افزار مدیریت باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. اما تحقیقات و مطالعات ما نشان داده که به طور کلی، هر نرم افزار مدیریتی باید 5 جنبۀ کاربردی داشته باشد تا در نهایت به درد شما بخورد:

اول: لیست وظایف یا Task list
نرم افزارهای مدیریتی با امکان اختصاص دادن و به روز رسانی وظایف به شما کمک می‌کند کارهای مهم‌تر را در اولویت خود قرار دهید. این‌طوری مطمئن خواهید بود که همۀ اعضای تیم شما در مسیر درست حرکت می‌کنند .

دوم: برنامه ها یا Schedules
ابزارهای مدیریتی که دارای قابلیت تقویم، نمودار گانت یا برنامه‌ریزی روزانه یا هفتگی باشند، نسبت به گزینه‌های دیگر برتری دارند. این قابلیت‌ها به شما کمک می‌کنند بفهمید کار یک پروژه تا کجا پیش رفته و هر کدام از افراد تیم چه فعالیت‌هایی در راستای پیشبرد کار انجام داده‌اند.

سوم: به ‌اشتراک‌گذاری فایل یا File sharing
با امکان اشتراک‌گذاری و سازماندهی اسناد کلیدی پروژه، دیگر زمان تلف شده‌ای برای جستجوی فایل‌ها را نخواهید داشت و همۀ افراد از طریق یک دیتابیس واحد، به فایل‌های مهم دسترسی خواهند داشت.

چهارم: ارتباط یا Communication
نرم افزارهای مدیریتی حتماً باید قابلیت ارتباط داشته باشند. چون اگر مدیر و اعضای تیم به صورت روان و ساده با هم در ارتباط باشند، تمام مشکلات در اسرع وقت حل خواهند شد و دیگر نیاز به مکاتبات کاغذی هم نخواهد بود.

پنجم: گزارش‌دهی یا Reporting
بهترین نرم افزارهای مدیریتی قابلیت گزارش‌دهی و گزارش‌گیری دارند. این‌طوری مدیران می‌توانند مطمئن باشند پروژه در حال پیشرفت است و همۀ وظایف به موقع انجام می‌شوند.

با در نظر گرفتن این جنبه‌ها، حالا می‌توانیم نگاهی به بهترین نرم افزارهای مدیریت در دو بخش پروژه و کسب و کار بیندازیم. البته انواع نرم‌افزار مدیریت در بازار وجود دارد که باید طبق نیاز، امکانات آن نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار و همینطور بودجه موردنظرتان یک نوع را انتخاب کنید.

نرم افزار مدیریت کسب و کار چیست؟

سیستم های مدیریت کسب و کار کمک می کند تا کارکرد اداری، روزمره کسب و کار را به طور اتوماتیک حفظ کنید که شرکت شما را هماهنگ می کند، مانند: مدیریت تماس مشتری، مدیریت کارکنان، سفارش و مدیریت موجودی، وظیفه و زمان ردیابی به طور معمول، ” نرم افزار مدیریت کسب و کار ” به یک مجموعه یکپارچه اشاره دارد که شامل چندین برنامه جداگانه، اما مرتبط با آن در یک راه حل است. با این حال، سایر سیستم ها در اطراف منطقه کسب و کار خاصی مانند مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) یا حسابداری تمرکز خواهند کرد. نرم افزار مدیریت کسب و کار برای اکثر عملیات روزانه در کسب و کار طراحی شده است. نیازهای کسب و کار به وسیله صنعت متفاوت است و ویژگی های دقیق این ابزار نیز می تواند متفاوت باشد، بنابراین برای خریداران احتمالی برای اطمینان از انتخاب سیستم با شرایط سازمانی آنها اهمیت دارد. 

برخی نرم افزارهای مدیریت کسب و کار

• Wylie systems
این نرم افزار به طور کامل تمام اطلاعات مربوط به مشتری مانند گزارش پیشرفت، رزرو و لغو را مدیریت می کند و برای برنامه ریزی های ایمیل مفید است. هر دو فروش، آنلاین و همچنین خرید POS می توانند از طریق این نرم افزار ردیابی شوند و این ویژگی شگفت انگیز است که با ادغام این نرم افزار با بلوتوث می توانید یک رکورد مستقیم از تمام اطلاعات مبتنی بر موجودی داشته باشید.

Logicbox
 تمام توابع مدیریت ارتباط با مشتری را می توان در یک مکان واحد با استفاده از این نرم افزار که اجازه می دهد دسترسی به اطلاعات حیاتی در کوتاه مدت زمان یکپارچه شود، صورت گیرد. ویژگی استثنایی این نرم افزار این است که می توان آن را طبق الزامات خاص هر کسب و کار، سفارشی کرد زیرا تمام ماژول های آن به سادگی قابل تغییر هستند. 

Booker
کسانی که به طور فعال با مشتریان ارتباط برقرار می کنند، دوست دارند از این نرم افزار استفاده کنند؛ زیرا تمام داده های مربوط به مشتری را به طور کامل مانند یک پایگاه داده بی عیب مشتری، فرآیند جستجوی جدید مشتری، روش رزرو وقت قرار ملاقات، به روز رسانی موجودی، سوابق فروش، گزارش نگهداری مشتری و غیره …. مدیریت می کند. 

• BP Logix Process Director
BPlogix یک نوع نرم افزار مدیریت رعایت شده است و می توان بدون هیچ مشکلی به آسانی آن را یکپارچه کرد. این مناسب برای هر دو بخش دولتی و همچنین شرکت های خصوصی است. ابزار فرم ساز، عالی با این نرم افزار پشتیبانی می شود که از طریق آن می توان فرم ها را نیز ایجاد و اصلاح کرد و همچنین پشتیبانی از اعتبار سنجی داده ها نیز وجود دارد. 

Wrike
 برخی از ویژگی های آن ابزار همکاری اجتماعی، اختصاص، تنظیم و ردیابی تمام برنامه ها و همچنین مهلت ها، اولویت بندی هر گونه تخصیص به عنوان نیازهای سفارشی، ردیابی گزارش پروژه، تنظیم برنامه، یکپارچگی با اسناد، دسترسی به فایل های لازم و خیلی بیشتر می باشد . این نرم افزار بسیار مفید است که می تواند نیازهای مشخص شده صنایع مختلف صنعتی مربوط به پروژه های آنها را برآورده کند.

mHelpDesk
 کمک می کند تا در سازماندهی و مدیریت درخواست خدمات از مشتریان مختلف، ایجاد صورتحساب، کمک در تولید گزارش های به موقع، مدیریت داده های مشتری و خیلی بیشتر. برای تسهیل کار کارکنان بخش، می توانید به راحتی دسترسی پیدا کنید حتی اگر اتصال به اینترنت یا پشتیبانی تماس نباشد.

• iBE.net
 می تواند یک انتخاب مناسب برای شرکت های متوسط باشد و ویژگی هایی مانند ردیابی زمان و هزینه، مدیریت صورتحساب، گزارش های صورتحساب، دسترسی به اطلاعات تحلیلی، گردش کارهای قابل تنظیم، به روز رسانی مالی، پشتیبانی از CRM و خیلی موارد دیگر می باشد. این نرم افزار در زمینه هایی مانند مدیریت، بازاریابی، خدمات مشاوره ای، مهندسی و غیره استفاده می شود.

BizAutomation
این نرم افزار با ویژگی های ترکیبی است زیرا می تواند داده های CRM را با ویژگی های مبتنی بر ERP ( سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی ) ادغام کند. بنابراین استفاده از آن در زمینه های مختلف مانند مدیریت، مدیریت پروژه ها، تجارت الکترونیک و سایر زمینه ها نیز می تواند باشد. برای شرکت های کوچک و متوسط که در بازاریابی، فروش خرده فروشی، توزیع، مشاوره و غیره … مناسب است.

MINDBODY
برخی از مشتریانی که این نرم افزار را دوست دارند، افرادی هستند که در کسب و کارهایی مانند آبگرم ها ، ورزشگاه ها، مدارس رقص، مراکز تناسب اندام و غیره … مشغول به کار هستند، زیرا آنها نیاز به نرم افزار دارند تا برنامه های روزانه مشتریان را به صورت موثر مدیریت کنند. ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی مانند رزرو، برنامه ریزی خودکار، مدیریت لیست انتظار، کمپین های تبلیغاتی، تولید گزارش، اطلاعیه ها و تنظیم هشدار، مدیریت حقوق و دستمزد برای کارکنان، ثبت و چک کردن چک و بسیاری از ویژگی های دیگر… می باشد.

Workfront
 قبلا توسط نام At Task محبوب شده است. با استفاده از این نرم افزار، هر پروژه می تواند کارآمد و با استفاده از انواع مختلف خانه های کسب و کار مانند کسانی که با IT، حسابداری، مشاوره و دامنه های دیگر استفاده می کنند ، کارآمد می شود. بیشترین ویژگی ها شامل نگهداری برنامه های پروژه، سفارش سازی گزارش های پروژه، سازمان مدیریت گردش کار صحیح، ابزار ارتباطی عالی برای تعامل در سطوح مختلف سازمان، تخصیص آسان وظایف، تخصیص منابع و خیلی موارد دیگر است. 

درباره مدیریت پروژه

مدیریت پروژه امروزه به یکی از مهم ترین ارکان هر سازمان تبدیل شده است، به طوری که وبسایت معتبر Computer World در مقاله ای اعلام کرد که اولویت شرکت ها برای استخدام، بعد از متخصصین IT به مهندسین مدیریت پروژه اختصاص دارد. هر سال تقاضا برای مدیریت پروژه بیشتر شده و این تقاضا دائما دامنه دانش وسیع تری را فرا می گیرد. 

نرم افزار مدیریت پروژه چیست؟

نرم افزار مدیریت پروژه(Project management software) یکی از نرم افزار مدیریتی است و به مدیران پروژه‌ها کمک می‌کند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن کارهای مدیریتی پروژه از جمله برنامه‌ریزی، شروع، چگونگی اجرا و پایان آن را انجام دهند. بنابراین آشنایی با نحوه عملکرد نرم افزارهای مدیریت پروژه لازم است.

برخی از نرم افزارهای رایگان مدیریت پروژه

• ترلو (Trello)
نرم افزار مدیریت پروژه ترلو یکی از پرکاربردترین و فراگیرترین نرم افزارهای مدیریت پروژه است که به صورت کاملا رایگان در بستر وب و به صورت اپلیکیشن‌ برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و آیفون وجود دارد.

• آسانا (Asana)
نرم افزار مدیریت پروژه آسانا یکی از نرم افزارهای کاربردی است که می‌توان به صورت دقیق‌ و جزئی‌ برای مدیریت وظایف از آن استفاده کرد.

• رایک (Wrike)
نسخه رایگان نرم افزار رایک تنها قابلیت ایجاد وظیفه و پیگیری آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و برای برخورداری از امکانات بیشتر و پیشرفته‌تر باید این نرم افزار را خریداری کرد.

• اینستا گانت (Instagantt)
نرم افزار مدیریت پروژه اینستا گانت یکی از نرم افزارهای مدیریت پروژه آنلاین است که کاربران می‌توانند از قابلیت گانت (Gantt) آن استفاده کنند. یعنی افراد می‌توانند اطلاعات پروژه را به صورت یک‌جا وارد نرم افزار کنند و میزان پیشرفت و اجرای پروژه را به صورت مرحله به مرحله بسنجند.

• پروف هاب (Proof Hub)
ابزار مدیریت پروژه پروف هاب یک نرم افزار با محیط کاربری ساده و استفاده از آن برای کاربران بسیار آسان است. این نرم افزار برای دو سیستم عامل اندروید و آیفون عرضه شده است و کاربران در آن می‌توانند مانند دیگر نرم افزارها وظایف را تعیین و نحوه عملکرد را مورد بررسی قرار دهند. 

• کلیک آپ (Click Up)
با نرم افزار مدیریت پروژه کلیک آپ، مدیران پروژه می توانند انواع وظیفه اعم از وظایف کوچک یا بزرگ را تعیین و نحوه انجام و میزان پیشرفت آن‌ها را ارزیابی کنند. در این نرم افزار به راحتی می‌توان برای کاربران سطح دسترسی تعریف کرد تا بتوانند بر اساس نیازی که دارند، داده‌ها را مشاهده کنند.

• ماندی (Monday)
نرم افزار مدیریت پروژه ماندی شامل تمام امکانات نرم افزارهایی مثل آسانا، ترلو و اسلک است و از آن می‌توان برای کارهایی از جمله ارتباطات تیمی، مدیریت پروژه و مدیریت اطلاعات مشتریان استفاده کرد.

• تیم ورک (TeamWork)
تیم ورک مانند دیگر ابزارها، مناسب برای ایجاد وظایف، برنامه‌ریزی و پیگیری انجام کارها است. در این نرم افزار امکان استفاده‌ی ۳۰ روزه به صورت رایگان برای کاربران امکان‌پذیر است.

تیم نارنجی و برنامه نویسی اختصاصی نرم افزارهای مدیریتی

گروه برنامه نویسی نارنجی ، با تخصص و تجربه خود، در زمینه برنامه‌نویسی و توسعه نرم‌افزارهای مدیریتی فعالیت دارد. این گروه توانمند به ارائه راه‌حل‌های اختصاصی برنامه‌نویسی برای هر فرآیند کاری می‌پردازد. با توجه به انواع و گوناگونی فعالیت‌ها و پروسه‌های مختلف در سازمان‌ها، نرم‌افزارهای مدیریتی اختصاصی توانمندی بسیار بالا در اتوماسیون و بهینه‌سازی این فرآیندها فراهم می‌کنند.

تیم نارنجی با توجه به نیازها و الزامات مختلف مشتریان، نرم‌افزارهایی ارائه می‌دهد که به طور کامل با فرآیندهای خاص هر سازمان هماهنگی داشته و بهبود عملکرد آنها را به ارمغان می‌آورند. از جمله ویژگی‌های برجسته این نرم‌افزارها می‌توان به امنیت بالا، سهولت استفاده، امکان سفارشی‌سازی و ادغام با سایر سیستم‌ها اشاره کرد. گروه نارنجی با تکیه بر تیم متخصص و خلاق خود، در جهت پیشبرد اهداف مشتریان خود و بهبود فرآیندهای کسب‌وکارها، نرم‌افزارهای مدیریتی با کیفیت و قابل اطمینان ارائه می‌دهد.

برای مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید.



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen