پشتیبانی سئو وب سایت

نارنجی > خدمات نارنجی > پشتیبانی سئو وب سایت

ما در تیم نارنجی به صورت تخصصی پشتیبانی وب سایت و SEO سایت شما را انجام خواهیم داد . به طور کلی خدمات تیم ما شامل لیست خدمات پشتیبانی و سئو سایت زیر به صورت همزمان است:پشتیبانی عمومی و رفع خطاهای وب سایت - افزایش سرعت وب سایت و تضمین سرعت - سئو تخصصی داخلی و خارجی - تولید محتوا یکتا بر اساس ارگان کاری شما - مدیریت محتوا و لینک سازی ها - مدیریت وب سایت و بررسی رفتار خزنده های موتورهای جستجوگر بر روی سایت شما - بهینه سازی ساختاری دیزاین و استاندارد دیده شدن در رتبه های برتر گوگل و ...در این صفحه به صورت تخصصی برای شما خدماتی که برای پشتیبانی سئو سایت شما انجام خواهیم داد جمع آوری کرده ایم و میتوانید مطالعه نمایید.

سئو ( SEO ) اختصاصی کلمات سایت شما
۰۷ آذر ۱۴۰۲

سئو ( SEO ) اختصاصی کلمات سایت شما

همیشه این سوال را دارید که سئو چیست و چه کاربردی دارد؟ جواب دادن به این سوال شاید در یک جمله ممکن باشد، اما برای درک عمیق آن باید با جزئیات و تکنیک‌های متعدد SEO و انجام سئو اختصاصی کلمات سایت آشنا بشوید. در این مقاله ما بیشتر به مفهوم سئو اختصاصی کلمات سایت شما خواهیم پرداخت.


۰۷ آذر ۱۴۰۲

سئو داخلی وب سایت شما

ما در تیم نارنجی با سئو داخلی به گوگل می فهمانیم که محتوای ما درباره ی چیست و ارتباط خود را با سرچ کاربر نشان می دهیم. گوگل مدام در حال تغییر الگوریتم های خود است تا بتواند محتوای شما را بهتر درک کند و بفهمد کدام وب سایت به نیاز کاربر پاسخ درست تری می‌دهد. ما با سئوی درون صفحه گوگل را برای فهم بهتر از محتوای خود راهنمایی می‌کنیم.

سئو داخلی وب سایت شما

سئو تکنیکال بر اساس الگوریتم روز گوگل
۰۷ آذر ۱۴۰۲

سئو تکنیکال بر اساس الگوریتم روز گوگل

زمانی که شما وبسایت خود را از نظر فنی بهینه‌سازی می‌کنید و در حال ارتقای آن هستید، درواقع به سئو تکنیکال توجه کرده‌اید. به‌دست آوردن مهارت در سئو تکنیکال نیز ممکن، اما تسلط بر آن کمی دشوارتر است. زیرا سئو فنی کمتر به مسائل بصری سایت می‌پردازد. اما این را باید بدانید که علاوه بر بهتر کردن رابطه وب‌سایت و موتور جستجو، یکی دیگر از هدف‌های سئو تکنیکال لذت بردن مخاطب از وب‌سایت شما است. پس لازم است تازه ترین اصول سئو تکنیکال بر اساس الگوریتم روز گوگل را بدانید.


۲۷ آبان ۱۴۰۲

ساخت رپورتاژ و بک لینک

به دنبال ساخت رپورتاژ و خرید بک لینک سالم هستید ؟ در دنیای سئو، خرید بک لینک و خرید رپورتاژ نیز از ارکان اصلی و مهم خوراک یک سایت به شمار می‌روند. حال حجم و اهمیت فاکتور بک لینک و ساخت رپورتاژ آگهی با توجه به میزان رقابتی که در حوزه کاری شما وجود دارد می‌تواند متغیر باشد. در این صفحه توضیحاتی داده ایم.

ساخت رپورتاژ و بک لینک

سئو اختصاصی کلمات خاص و پربازدید
۲۰ آبان ۱۴۰۲

سئو اختصاصی کلمات خاص و پربازدید

حقیقتا هر چه از اهمیت کلمات پر بازدید و سئو اختصاصی کلمات پر بازدید برایتان بگوییم، کم گفته ایم! این کلمات نقش یک پل ارتباطی محکم را میان کاربر و تولید کننده محتوا ایفا می‌کنند. در واقع همین کلمات هستند که باعث می‌شوند کاربر از نتیجه جستجوهایش به صفحه مورد نظرش هدایت شود. اگر کلمات پر بازدید نباشند، هیچ جستجویی نتیجه بخش نبوده و هیچ مقاله ای خوانده نمی‌شود!


۰۱ آبان ۱۴۰۲

گزارشات ماهانه سئو از روند پیشرفت

تیم نارنجی گزارشات ماهانه سئو از روند پیشرفت سایت شما را به صورت ماهانه در اختیار شما قرار خواهد داد .گزارش سئو خلاصه‌ای از معیارهای سئو است که نحوه عملکرد سایت شما را نشان می‌دهد. در یک گزارش سئو باید آماری از جمله میزان ترافیک سایت، بک‌لینک‌ها، مشکلات فنی، لینک‌های شکسته و … مطرح می‌شود. شما باید استراتژی‌های بعدی وب‌سایت را بر اساس این آمار طراحی کرده و به کارفرما ارائه کنید. بهترین زمان‌بندی برای ارائه گزارش سئو به کارفرما، هر ۳۰ روز یکبار است. این گزارش باید به صورت خلاصه و با مفیدترین اطلاعات تدوین شده و نباید تعداد صفحات و محتوای آن را طولانی کرد

گزارشات ماهانه سئو از روند پیشرفت



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen