ساخت رپورتاژ و بک لینک

نارنجی > خدمات نارنجی > پشتیبانی سئو وب سایت > ساخت رپورتاژ و بک لینک

به دنبال ساخت رپورتاژ و خرید بک لینک سالم هستید ؟ در دنیای سئو، خرید بک لینک و خرید رپورتاژ نیز از ارکان اصلی و مهم خوراک یک سایت به شمار می‌روند. حال حجم و اهمیت فاکتور بک لینک و ساخت رپورتاژ آگهی با توجه به میزان رقابتی که در حوزه کاری شما وجود دارد می‌تواند متغیر باشد. در این صفحه توضیحاتی داده ایم.

ساخت رپورتاژ و بک لینک

بک لینک و یا رپورتاژ آگهی چیست ؟

بک لینک ها یکی از مهمترین عامل پیشرفت شما در موتور جستجوی گوگل میباشند . شما با داشتن بک لینک های قوی و مناسب میتوانید به صفحات اول گوگل دست یابید یادتان باشد که شما هر بک لینکی که برای وبسایت خود خریداری مینمایید یک امتیاز نسبت به دیگر رقبای خود دریافت میکنید که باعث افزایش رتبه وبسایت شما می شود .

داشتن بک لینک یعنی شما در دامنه های دیگر یا سایت های مختلف لینک سایت خود را قرار دهید و آن سایت ها هم اجازه دهند تا الگوریتم ها اجازه خزش روی سایت شما را انجام دهند و لینک های سالم در سایت خود قرار دهند. ما در تیم نارنجی تمامی مشاوره ها یا پشتیبانی هایی جهت ساخت رپورتاژ و بک لینک انجام خواهیم داد و کار شمارا آسان خواهیم کرد.

تعریفی کلی از خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی

امروزه برای تبلیغ و رتبه گیری سایت ها در موتورهای جستجویی چون گوگل، از روش های مختلف سئو استفاده می کنند. از جمله روش های رایج و پر طرفداری که معمولاً سئوکاران در زمینه ی رتبه گیری در گوگل استفاده می کنند، خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی می باشد. گوگل بدون شک امتیاز خوبی خواهد داد ، با استفاده از این بک لینک ها و رپورتاژ های آگهی می توان به راحتی رتبه های اول گوگل را به دست آورد و بازدید سایت را بالا برد.
همانطور که می‌دانید سئو سایت و بهینه سازی وب سایت یکی از ارکان اصلی بازاریابی دیجیتال به شمار می‌رود، و در دنیای سئو، بک لینک و رپورتاژ نیز از ارکان اصلی و مهم به شمار می‌روند. حال حجم و اهمیت فاکتور بک لینک و رپورتاژ آگهی با توجه به میزان رقابتی که در حوزه کاری شما وجود دارد می‌تواند متغیر باشد.
امروزه قرار گرفتن در رتبه های اول گوگل برای کسب و کار اینترنتی و سایت های مختلف امری ضروری و حیاتی است؛ زیرا اگر وبسایت اینترنتی شما تنها یک رتبه بالاتر از رقیبانتان قرار گیرد، می تواند درآمد میلیونی برای شما داشته باشد. خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی از جمله ترفندهایی است که می تواند به شما در رتبه گیری گوگل کمک کند.
در واقع باید گفت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی از جمله روش ها برای سئوی سایت می باشند؛ بنابراین با استفاده از بک لینک و نوشتن رپورتاژ آگهی می توان به رتبه های بالا در گوگل دست یافت و بازدید صفحات سایت ها را بالا برد. همچنین لازم است ؛بگوییم که خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی دو روش متفاوت در زمینه ی سئوی سایت ها می باشند و بنابراین برای استفاده از این دو روش باید با تفاوت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی آشنا بود.


بک لینک چیست؟

بک لینک در واقع یک لینک خروجی از صفحه یک سایت به صفحه ی سایتی دیگر است که فرآیند لینک دهی را به شکل کاملاً مستقیم برای شما انجام می دهد. برای استفاده از بک لینک تنها کافی است یک کلمه از لینک سایت شما در سایت دیگری منتشر شود تا مخاطب به وسیله ی آن لینک به صفحه ی سایت شما منتقل شود.

چه خوب است که بک لینک در سایتی که ایجاد می شود هم راستا یا هم شغل سایت شما باشد !
با خرید بک لینک از سایت های معتبر به راحتی می توان در رتبه های اول موتورهای جستجو از جمله گوگل قرار گرفت؛ بک لینک ها پشتوانه ای محکم برای سایت ها تلقی می شوند و می توانند به سایت شما اعتبار ببخشند. در نتیجه می توان گفت سایت هایی که بک لینک های با کیفیت دارند و به طور مداوم محتوای جدید و منظم در صفحات سایت خود قرار می دهند، می توانند به طور دائم در رتبه های اول گوگل قرار بگیرند. گرفتن بک لینک خوب از دیگر روش ها بهبود سئو سایت می باشد. ولی در نظر داشته باشید همینطور بک لینک بی کیفیت یا خطرناک باعث افت رتبه های شما در گوگل خواهد داشت . ما در تیم نارنجی در کنار شما هستیم تا برای خرید بک لینک و ساخت رپورتاژ تمامی کارهای شما را به صورت پشتیبانی 24 ساعته انجام دهیم.


ساخت رپورتاژ آگهی چیست؟

خرید رپورتاژ آگهی یا همان ساخت رپورتاژ در واقع شکل دیگری از تبلیغات است که با نوشتن یک مقاله یا گزارش خبری به مخاطب عرضه می شود و به شکل غیر مستقیم او را به نمایش صفحه مورد نظر دعوت می کند. امروزه از رپورتاژ آگهی برای تبلیغ وبسایت های اینترنتی نیز استفاده می کنند.
با استفاده از رپورتاژ آگهی می توان رتبه گیری در گوگل را نیز برای وبسایت های مختلف انجام داد. برای استفاده از ساخت رپورتاژ آگهی شما باید علاوه بر مهارت در نوشتن مقاله های جذاب، با روش های لینک بیلدینگ نیز آشنا باشید.
در واقع برای استفاده از رپورتاژ آگهی، ابتدا لازم است یک محتوای جذاب و مناسب برای تبلیغ وبسایت خود آماده کنید و سپس با قرار دادن لینک های مناسب داخل این محتوا، مخاطب را از سایت های دیگر به سایت خود منتقل کنید. با انتشار رپورتاژ خود در سایت های پر بازدید، می توانید بازدید وبسایت خود را بالا ببرید و در نتیجه به رتبه های اول موتورهای جستجو، از جمله گوگل دست یابید. شما میتوانید رپورتاژ های خود را به تیم نارنجی بسپارید تا در سایت های مورد تایید از امتیاز خوبی برخوردار شوید.

انواع ساخت ریپورتاژ آگهی

تیم نارنجی ساخت رپورتاژ را بیشتر با انتشار مقاله در وب سایت‌ها می ‌شناسیم. ولی دارای انواع مختلف دیگری نیز می باشد که Advertorial به عنوان مهم ترین آن به این صورت می باشد :

• تبلیغات رسانه‌ای: رپورتاژ در رادیو و شبکه های تلویزیون
• تبلیغات نوشتاری: رپورتاژ در روزنامه و مجله ها
• تبلیغات اینترنتی: رپورتاژ در وب‌ سایت و خبرنامه ها


رپورتاژ آگهی تبلیغ محسوب می‌شود یا بازاریابی محتوا؟

بسیاری از افرادی که در زمینه ساخت رپورتاژ مشغول می باشند ، رپورتاژ را در دسته روش‌های تبلیغاتی محسوب می کنند .

اما نباید فراموش کنیم که ویژگی‌ اصلی تبلیغات:

  • کوتاه مدت بودن
    • یک طرفه و غیر تعاملی بودن
    • معرفی مستقیم محصول و خدمات
    • با هدف افزایش فروشاست.

  • اما بازاریابی به صورت:
    • بلند مدت
    • دوسویه و تعاملی
    • معرفی غیر مستقیم محصول و خدمات
    • با هدف ایجاد یک ارتباط ارزشمند صورت می گیرد.

     

روش های ساخت بک لینک

شاید اولین راهی که برای ساخت بک لینک به ذهن ما میرسد خرید بک لینک باشد ولی اتفاقا این کار آخرین گزینه ما خواهد بود. خرید بک لینک علاوه بر هزینه بالایی که دارد ریسک جریمه شدن سایت شما توسط گوگل را افزایش میدهد. بهترین راه، استفاده از روش های رایج ساخت بک لینک است. بک لینک یعنی هر لینکی که از صفحه ای خارج از سایت ما به صفحه ای در دامنه ما قرار داده شده باشد. در زیر روش های ساخت بک لینک را شرح خواهیم داد:

  • کسب بک لینک از طریق محتوای ارزشمند
    بهترین و تاثیرگذارترین روش برای ساخت بک لینک تولید محتوای باکیفیت و تخصصی است. زمانیکه شما محتوایی کاربردی و جذاب تولید میکنید به مرجعی در آن موضوع تبدیل میشوید و سایت های بسیاری هستند که برای تایید صحبت های خود یا برای راهنمایی کاربران شما را پیشنهاد میدهند.
  •  ساخت بک لینک با فعالیت در شبکه های اجتماعی
    همه ما به خوبی میدانیم که فعالیت در شبکه های اجتماعی علاوه بر ارتباط مستقیم با مشتریان میتواند بر سئو سایت نیز تاثیرگذار باشد. یکی از دلایل این تاثیرگذاری ساخت بک لینک رایگان برای صفحات داخلی سایت است.
  •  تهیه پست مهمان و ساخت بک لینک رایگان
    یکی از تکنیک های ارزشمند تهیه پست مهمان با هدف ساخت بک لینک است. سایت های بسیاری هستند که محتوای خود را از طریق کاربران دریافت میکنند و اتفاقا اعتبار و جایگاه مناسبی نیز دارند. این سایت ها همیشه منتظر مقالات ارزشمند از طرف کاربران هستند و در مقابل به شما اجازه میدهند لینک خود را در محتوای مقاله قرار دهید. 
  • ارسال دیدگاه و فعالیت در فروم های تخصصی
    یکی دیگر از روش های ارزشمند و بی هزینه برای ساخت بک لینک فعالیت در فروم های تخصصی و ارسال دیدگاه در بخش نظرات سایت های دیگر است. به طور معمول اگر هدف شما از این فعالیت فقط کسب بک لینک باشد دیدگاه یا پست شما از این سایت ها حذف میشود

چرا ساخت بک لینک مهم است؟

فرض کنید در تمام قسمت های شهر صحبت تیم شما است !!! گوگل (و سایر موتورهای جستجوگر) به لینک های سایت های دیگر به عنوان "رای" نگاه می کنند. این آرا به آنها کمک می کند تا تشخیص دهند کدام صفحه در یک موضوع خاص (از هزاران مورد مشابه) شایسته رتبه بندی در بالای نتایج جستجو است.

یعنی در شبکه جهانی تعداد دفعات به نمایش گذاشتن سایت شما یا اشاره کردن به دامنه سایت شما برای گوگل ارزشمند است حتی از چه سایتی معرفی میشوید ارزش جداگانه ای خواهد داشت . 

پس در نظر داشته باشید قبل از خرید بک لینک از سایت های با امتیاز بالا در ابتدا :

• محتوایی با کیفیت بالا ایجاد کنید که ارزش پیوند دادن به آن را داشته باشد
• از استراتژی های لینک سازی برای کمک به آوردن بک لینک های بیشتر استفاده کنید
از آنجایی که لینک بیلدینگ به تلاش نیاز دارد، شروع زودتر فرآیند لینک بیلدینگ به شما مزیت بیشتری نسبت به رقبا می دهد و در دراز مدت مزایای زیادی برای وب سایت شما به همراه خواهد داشت.

تیم نارنجی آماده هر گونه فعالیتی درباره ساخت رپورتاژ فوق حرفه ای و خرید بک لینک میباشد . شما میتوانید به صورت رایگان از پشتیبانی تیم ما کمک بگیرید .

۰۸ تیر ۱۴۰۲

موارد مشابه در مورد پشتیبانی سئو وب سایت



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen