سی آر ام - CRM

نارنجی > سی آر ام

کلمه سی آر ام (CRM) مخفف Customer Relationship Management یا همان مدیریت ارتباط با مشتری است.
حتما می‌دانید که روابط شما با مشتری چقدر در موفقیتتان تاثیر دارد. اما در ایجاد و اداره این روابط هم چالش‌هایی وجود دارد. اگر همچنان به دنبال شناخت معنی سی آر ام هستید و می‌خواهید بدانید آیا اجرای سی آر ام به دردتان می‌خورد یا نه؛ اول مطمئن شوید 7 چالش زیر را به تنهایی می‌توانید برطرف کنید یا به کمک نیاز خواهید داشت. اگر نیاز به کمک داشتید حتما به سراغ پیاده سازی سی آر ام بروید. (با خودتان صادق باشید)


1 - نمی‌توانید جریان سرنخ‌هایی که به سمت شما می‌آید را مدیریت کنید.
2 - جمع کردن داده‌های مشتریان در یک منبع دشوار است.
3 - نمی‌‌دانید که تیم‌های فروش شما در هر لحظه در حال انجام چه کاری هستند.
4 - فکر می‌کنید در خدمات مشتری ضعیف هستید.
5 - مشتریان با ارزشی دارید که مدت زیادی است با شما در ارتباط هستند.
6 - فرآیند گزارش‌دهی‌تان خیلی طولانی است.
7 - شما در مورد مسیر رشد خود مطمئن نیستید.





به کمک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری همه‌ی دپارتمان‌ها دیدگاهی واحد از مشتری و سفارش‌ها و کاریز فروش به دست می‌آورند. جالب است بدانید که امروزه حتی سازمان‌دهی‌شده‌ترین تیم‌ها هم نمی‌توانند تمام داده‌هایی را که در طول سفر مشتری با سازمانتان ایجاد می‌شود، به شکلی مناسب پیگیری کنند. نکته‌ی قابل توجه این که اگر در هر نقطه از سفر مشتری پیگیری‌ها را به شکلی مناسب انجام ندهید، مشتری ترکتان می‌کند. به همین سادگی! به همین دلیل در حال حاضر یک نرم‌افزار سی آر ام قدرتمند برای کسب‌وکارها از اهمیت بالایی برخوردار است. با جمع‌آوری، ذخیره و تجزیه‌وتحلیل معیارهای مهمی مانند سوابق خرید، الگوهای رفتاری و ترجیحات شخصی، درک عمیق‌تری از مشتری‌ها و دلایل انتخابتان به دست می‌آورید. ایجاد ارتباط شخصی باعث رضایت مشتری‌ها می‌شود.

نرم افزار ارتباط با مشتری

product-image

https://www.amlak-yosefi.com/ https://www.amlak-yosefi.com/

https://www.amlak-yosefi.com/


fa en