سی آر ام CRM

نارنجی > سی آر ام اختصاصی

با ما سی آر ام اختصاصی داشته باشید و فرآیند اجرای کار خود را لحظه ای مشاهده کنید

با تیم نارنجی سی آر ام C.R.M اختصاصی خود را برنامه نویسی و اجرا کنید

product-image

C.R.M مخفف عبارت مدیریت ارتباط با مشتری و به انگلیسی Customer relationship management و هدفش این است که ارتباط با مشتریان مان و نحوه پاسخ به نیاز‌ها و درخواست‌های آن‌ها را به بهترین شکل و سریع ترین و راحت ترین حالت ممکن مدیریت کنیم.

که این امر باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد. CRM استراتژی نحوه تعامل و مشارکت فعال با مشتریان است. سی آر ام موفق، کسب و کار را از دید مشتری می‌بیند و در برنامه ریزی خود تجربه مشتری را در نظر می‌گیرد. نگاه از دید مشتری به شما کمک می‌کند تا شکاف‌ها و فرصت‌های موجود در کسب و کارتان را مشاهده و استراتژی و فرآیند‌های موثر‌تری برای سازمان در نظر بگیرید. باید این را در نظر گرفت که CRM تنها یک نرم افزار نیست. به عنوان یک کارمند تمام اتوماتیک با سرعت بالا و بدون خطا فرآیند کارهای شمارا به صورت اختصاصی توسط تیم نارنجی انجام خواهد داد و سالیان سال میتوانید کارهای خود را با سرعت فوق العاده بالا و تنها با چند کلیک انجام دهید .crmnarenji.jpg (159 KB)همه ما می دانیم که داشتن یک ارتباط قوی و خوب با مشتریان وب سایت تا چه حد می تواند به رشد وب سایت ما کمک کند. اگر سی ار ام خوب وقوی و حتی اختصاصی سازی با کار خود داشته باشید به راحتی می توانید رفتار مشتری ها را زیر نظر بگیرید و برای رفتار آنها برنامه ریزی کنید و مطابق با خواسته ها و سلایق مشتریان پیش رفته و فروش خود را بیشتر از قبل کنید. بسیاری از شرکتهای فعال در حوزه تکنولوژی اطلاعات، CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری می دانند که به اتوماسیون بازاریابی، فروش و خدمات کمک می کند؛ CRM با این تعریف، تا حد زیادی به حوزه ی تکنولوژی نزدیک می شود (این گروه، معمولاً به جای استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در تلاش برای خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری هستند).
بخش دیگری از فعالان حوزه مدیریت، تاکید دارند که CRM نگرشی با تاکید بر ایجاد، حفظ و توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان است. در این نگرش، ممکن است از تکنولوژی های روز استفاده بشود یا نشود. حتی کتابهایی در حوزه CRM وجود دارند که برای تاکید به جنبه های مدیریتی در مدیریت ارتباط با مشتری، هیچگونه اشاره جدی به امکان استفاده از تکنولوژی در این حوزه نکرده اند. این افراد، تعریف سابقه ی تاریخی CRM و مدیریت ارتباط با مشتری را با جملات پیتر دراکر آغاز میکنند: هدف هر کسب و کاری، ایجاد و نگه داشتن مشتری است. این نوع از بحثها در حدی جدی است که بسیاری از کتابهای حوزه مدیریت ارتباط با مشتری، برای تاکید بر میانه رو بودن، چنین عناوینی را در توضیحات خود به کار می برند: CRM – A Balanced Approach یا مدیریت ارتباط با مشتری با نگاهی متوازن و توجه همزمان به جنبه های مدیریتی و جنبه های تکنولوژیک.

در سازمان‌‌ها از چهار نوع CRM استفاده می‌شود:

  • CRM استراتژیک
  • CRM عملیاتی
  • CRM تحلیلی
  • CRM تعاملی

Dashboard_-_Pipeline_CRM.max-1280x720.format-jpeg.jpg (112 KB)

چگونه سی آر ام را پیاده سازی کنیم؟

پیاده سازی سیستم "سی آر اِم" چیزی بسیار بیشتر از نصب یک نرم افزار "سی آر اِم" و اختصاصی سازی در محیط سرور و یا لوکال است. موفقیت در پیاده سازی سیستم "سی آر اِم" مستلزم مدل سازی و مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی، تحلیل نیازمندیها، تعیین اهداف و برنامه ریزی و همچنین فرهنگ سازی در سازمان است. نرم افزارهای تحت وب یا لوکال "سی آر اِم" صرفا ابزاری در جهت پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط مشتری هستند.  نرم افزاهای "سی آر اِم" برای اینکه کاربردی باشند، باید بر اساس نیازها و خواسته های شما اختصاصی سازی شوند. در غیر اینصورت اگر بهترین نرم افزار "سی آر اِم" دنیا، مثل مایکروسافت را هم خریداری و نصب نمایید، هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت.

مراحل زیر را برای داشتن و یا برنامه نویسی یک سی آر ام را در نظر داشته باشید:
1. شناخت و ارزیابی
2. مدل سازی فرآیندها
3. تعیین اهداف و تحلیل نیازمندی ها
4. طراحی سیستم مبتنی بر "سی آر اِم"
5. توسعه CRM
6. استقرار و اجرا

در نهایت سیستم "سی آر اِم" پس از تست و تایید نهایی، آماده راه اندازی می باشد. آموزش پرسنل در سطوح مدیریتی و کاربری در این گام صورت می گیرد. آموزش با برگزاری کارگاه آموزشی بمنظور آماده سازی پرسنل برای بهره برداری از سیستم آغاز شده و مستندات آموزشی "سی آر اِم" در اختیار کاربران قرار می گیرد. 

ما در تیم نارنجی هر آنچه را شما نیازمند هستید تا هوشمند کنید و تمامی فرآیند کارهای شما را با چند کلیک ساده اجرایی میکنیم و با رساندن 0 درصد خطا ، نرم افزار شما بدون مشکل در محیط وب یا لوکال اجرا خواهد شد. تمامی نرم افزارهای اختصاصی CRM که برای شما برنامه نویسی اختصاصی میشود از امنیت تضمینی و ریکاوری یا همان بک آپ تا زمانی که از نرم افزار استفاده میکنید برخوردار خواهد بود.

در نظر داشته باشید گزارش هایی که نیاز دارید را میتوانید خیلی سریع به صورت اختصاصی و آنلاین در هر جای دنیا از ارگان کاری خود داشته باشید و کنترل مجموعه کاری را در یک مانیتور به صورت لحظه ای مشاهده کنید .

برای مشاوره رایگان در مورد ساخت سی آر ام اختصاصی با تیم ما در تماس باشید.


ما هر نوع سی آر ام CRM اختصاصی را برای شما برنامه نویسی و اجرا میکنیم

هر ایده ای برای پیشرفت کار خود داشته باشید ما هوشمندسازی میکنیم و به شما کمک خواهیم کرد تا مدیریت ارگان کاری خود را به راحتی افزایش دهید . بدون شک تاثییرات سی آر ام را در کار خود خواهید دید .

با ایجاد CRM  اختصاصی سرعت فرآیند کار شما بیشتر + هزینه های شما کاهش + سرمایه شما افزایش + گزارشات اختصاصی مورد نیاز شما بدون خطا خواهد شد .

همین الان میتوانید به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید : 09119171500



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen