آموزش سئو در آمل
۲۴ مهر ۱۴۰۲

آموزش سئو در آمل

باید توجه کنید که دارا بودن دانش سئو، فارغ از اینکه قصد برونسپاری کار سئو سایت خود را دارید یا خیر، یک دانش ضروری است. این دانش می تواند به کیفیت نظارت شما بر عملکرد سئو کار سایتتان اضافه کند و از سوی دیگر با آگاهی کافی از روند سئو سایت، می توانید انتظارات خود را نسبت به حصول نتیجه، منطقی و مدیریت شده به پیش ببرید. نکته مهم این است که سئو کاران حرفه ای و نیمه حرفه ای زیادی در آمل وجود دارند که می توانند کار سئو سایت در آمل را به خوبی پیش ببرند. با ما باشید تا یکی از بهترین گروه های آموزش سئو در آمل را به شما معرفی کنیم


۲۹ شهریور ۱۴۰۲

آموزش طراحی سایت در آمل

در شهر آمل به مانند سایر نقاط کشور بازار پر رونقی در زمینه طراحی سایت وجود دارد. اگر مایل به آموزش طراحی سایت در آمل هستید، ابتدا باید با اصول اولیه آن آشنایی داشته باشید. جدا از شناخت فنی موضوعات مانند آشنایی با زبان های برنامه نویسی، شناخت ابزارهای لازم برای برنامه نویسی و داشتن تجربه کافی، لازم است تا با بازار طراحی سایت در آمل نیز آشنایی داشته باشید.

آموزش طراحی سایت در آمل

آموزش سئو در شمال
۲۰ مرداد ۱۴۰۲

آموزش سئو در شمال

در شمال کشور وضعیت بازارهای مجازی توسعه زیادی یافته است. انواع مختلفی از وب سایت ها در حوزه های مختلف در این استان در حال توسعه و پیشرفت هستند که حتی رقابت آنها در سطح کشور و با سایت های بزرگ ایران دور از ذهن نیست. برای همین آموزش سئو سایت در شمال یک ضرورت جدی برای فضای مجازی شمال است.


۱۳ مرداد ۱۴۰۲

آموزش برنامه نویسی در آمل

ما به صورت اختصاصی آموزش برنامه نویسی در آمل میدهیم و وارد بازار کار خواهید شد .برنامه نویسی امری رو به رشد و حرفه ای رو به گسترش و پیشرفت است. بسیاری از افراد مایل هستند تا به این عرصه ورود کنند و با چالش ها زیاد آن دست و پنجه نرم کنند و خود را به بوته آزمایش بگذارند. در شهر آمل برای آموختن برنامه نویسی راه های زیادی وجود دارد. برای آموختن برنامه نویسی می توانید به اساتید این حرفه مراجعه کنید و به صورت مجازی و یا حضوری در دوره های آموزشی آنها شرکت کنید. مراکز فنی زیادی نیز وجود دارندکه به صورت گسترده به آموزش در این حوزه می پردازند. اما آیا در گروه نارنجی نیز می توان به آموختن فنون برنامه نویسی پرداخت؟ بله! پاسخ مثبت است

آموزش برنامه نویسی در آمل

آموزش طراحی سایت در شمال
۱۳ مرداد ۱۴۰۲

آموزش طراحی سایت در شمال

آیا به دنبال آموزش طراحی سایت در شمال هستید ؟ ما به شما در شمال آموزش طراحی سایت میدهیم . کافیست با ما در تماس باشید.


۱۳ مرداد ۱۴۰۲

آموزش طراحی سایت در محمودآباد

سایت یکی از مهم ترین ویترین هایی است که می تواند نشان نوع فعالیت و کسب و کار شما را نشان داده و به نوعی ویترین کاری شما محسوب می شود و باعث جذب دیگران به کسب و کار شما می شود. در شهری مانند محمود آباد، برای ورود یک کسب و کار به فضای مجازی و وب، اولین اقدام طراحی سایت در محمود آباد است که معرف کسب و کار شما باشد. برای همین آموزش طراحی سایت در محمود آباد می تواند حوزه ای پر رونق و البته پر سود باشد.

آموزش طراحی سایت در محمودآباد

آموزش طراحی سایت در چمستان
۱۳ مرداد ۱۴۰۲

آموزش طراحی سایت در چمستان

به دنبال آموزش طراحی سایت در چمستان هستید ؟ تیم نارنجی صفر تا صد آموزش طراحی سایت در چمستان را انجام خواهد داد . به راحتی در چمستان وارد بازار کار شوید .


۱۳ مرداد ۱۴۰۲

آموزش طراحی سایت در بابل

آموزش طراحی سایت در بابل به یک موضوع داغ تبدیل شده است. آموزش طراحی سایت در بابل در سالهای گذشته رونق فراوانی یافته است. چرا که طراحی سایت در بابل به یک نیاز اساسی تبدیل شده است. ما به شما آموزش میدهیم .

آموزش طراحی سایت در بابل

آموزش طراحی سایت در بابلسر
۱۳ مرداد ۱۴۰۲

آموزش طراحی سایت در بابلسر

چرا آموزش طراحی سایت در بابلسر اهمیت دارد؟ بابلسر به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای شمال کشور نیازمند بروز رسانی خود در تمامی زمینه ها می باشد. سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند و از خدمات گوناگونی که به آنها داده می شود بهره می برند. آموزش طراحی سایت در بابلسر به صاحبان کسب و کار ها و حوزه های فرهنگی شهری کمک می کند تا بتوانند ارتباطی بهتر و به روز تر با این مخاطبان برقرار کنند.


آموزش طراحی سایت توسط تیم نارنجی

یکی از محبوب ترین آموزش ها ، آموزش طراحی سایت می باشد. این آموزش شما را به مهارتی می رساند که به راحتی می توانید درآمد چند میلیون تومانی در هر ماه برای خود بدست آورید. آموزش طراحی سایت به شما کمک می کنید تا هر نوع وب سایتی با توجه به نیاز مشتری برایش طراحی نمایید. البته افراد زیادی هستند که قصد طراحی و راه اندازی یک وب سایت برای خود را دارند و کسب این مهارت کمک بسیار زیادی برای این افراد خواهد داشت تا ایده خود را به بهترین شکل اجرا کنند و صرفه جویی زیادی در هزینه ها خواهند داشت. آموزش طراحی سایت یک سرمایه گذاری بزرگ برای افرادی است که قصد دارند در حوزه وب و کدنویسی فعالیت کنند شما برای ورود به دنیای طراحی سایت و کدنویسی به یک دوره جامع نیاز دارید تا با تمام سوراخ سمبه های طراحی سایت آشنا شوید


آموزش طراحی سایت را از کجا شروع کنم ؟

در ابتدا باید تصمیم بگیرید که قرار است طراحی سایت با استفاده از کد نویسی را بیاموزید و یا مایلید بدون استفاده از کد نویسی یک طراح سایت شوید. هر کدام از این روش ها معایب و مزایای خود را دارند. اگر مایل به آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی هستید، باید با ورد پرس آشنا شوید و اگر هم مایل به آموختن زبان برنامه نویسی برای سایت هستید، می توانید یکی از زبان های لازم برای طراحی سایت را بیاموزید. زبان هایی مانند ،PHP، لاراول ،HTMLt CSS ، ASP.net و... .


آموزش طراحی سایت با زبان های مختلف برنامه نویسی

آموزش طراحی سایت به صورت های مختلفی انجام می شود. شما با یاد گیری زبانی مانند PHP می توانید سایت های به بزرگی دیجی کالا را طراحی کنید و از آنها کسب درآمد کنید. یکی دیگر از زبان های مورد استفاده در طراحی سایت html است . html یکی از پر کاربردترین زبان ها در طراحی سایت می باشد. این زبان برای بخش بندی های مختلف سایت و تفکیک اجز مختلف سایت بسیار کاربردی است. یه نوعی می توان گفت html می تواند استخوان بندی سایت شما را بسازد. به شما پیشنهاد میکنیم زبان Html را حتما آموزش ببینید. از دیگر زبان های برنامه نویسی که از آن برای استایل دهی به سایت استفاده می شود ، زبان css است . آموزش css در کنار html به شما کمک می کند تا یک سایت زیبا و اصولی را طراحی کنید . به نوعی می توان گفت شما می توانید استخوان بندی سایت خود را به html بسپارید و در قدم بعدی با css به آن شکل ظاهری دهید.


آموزش طراحی سایت با php

امروزه با زبان های مختلفی سایت طراحی می شود اما دو زبان وجود دارند که سهم بسیاری از وب را به خود اختصاص داده اند این دو زبان شامل سی شارپ که برخی آن را به زبان asp.net می شناسند و زبان دوم زبان بسیار قدرتمند php می باشد این دو زبان جزو پر مخاطب ترین زبان ها در طراحی سایت است زبان سی شارپ به دلیل متفاوت بودن وب سرور رایگان نمی باشد و اکثراً برای سایت های سازمانی استفاده می شود و همچنین نسبت به php مخاطبان کمتری دارد. بیش از82 درصد سایت های کل دنیا با زبان php نوشته شده است که این عدد نشان دهنده قدرت و نفوذ زبان php در سراسر جهان است. طراحی سایت با php به دلایل زیادی طرفداران بسیار دارد که اگر بخواهیم چندین دلیل آن را بیان کنیم می توانیم به رایگان بودن ، اوپن سورس بودن، و انعطاف پذیری بالای آن اشاره کنیم و از همه مهم تر اینکه دوره آموزش طراحی سایت بر مبنای زبان php است.


طراحی سایت با ورد پرس

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای جهان است. حتی در ایران هم 90 درصد سایت ها با وردپرس راه اندازی شده است و نکته جالب اینجاست که این سیستم با زبان php طراحی شده است و تمام قالب و افزونه های وردپرس نیز با زبان php نوشته می شوند و بازار بسیار داغی در ایران و خارج از ایران دارد.


وردپرس چیست ؟
CMS کوتاه شده عبارت انگلیسی “Content Management System” یا همان سیستم مدیریت محتوا است. در مجموع دو راه کلی برای طراحی سایت وجود دارد.


1. طراحی سایت اختصاصی با استفاده از زبان هـای برنامه نویسی مانند HTML، CSS، JavaScript، PHP، ASP.NET


2. یا استفاده از CMS های آماده.


به بیان ساده تر،CMS ها نیازما به برنامه نویسی را بسیار کم کرده و سرعت کلی پیشرفت پروژه را افزایش می دهند. CMS هـای معروف بسیار زیادی مانند دروپال، جوملا، مجنتو، رادیانت و وردپرس وجود دارند.
وردپرس یک سی ام اس یا سیستم مدیریت محتوای متن باز می باشد ، این سیستم که در ابتدا یک سیستم مدیریت وبلاگ ساده بود ، بعد ها به صورت یک سی ام اس یا سیستم مدیریت محتوا در اختیار عموم قرار گرفت. شما می توانید وردپرس را به صورت رایگان نصب کرده و وبسایت خود را به وسیله آن راه اندازی نمایید.
پنل مدیریت محتوای WordPress مطرح ترین و محبوب ترین نرم افزار طراحی سایتی است که به شما اجازه می‌دهد وب سایت مورد نظر مشتری را تولید کنید. با استفاده از وردپرس، زمان و هزینه طراحی وب سایت به مراتب کاهش پیدا می کند. مزیت مهم وردپرس این است که شما را از یادگیری زبان برنامه‌نویسی بی نیاز می کند و اصطلاحاً نیاز ندارید کد بزنید! البته اگر تا حدودی با زبان HTML و CSS آشنا باشید، با انعطاف بیشتری می‌توانید سایت مورد نظرتان را طراحی کنید؛ اما این موضوع، شرط لازم برای یادگیری ابزار کارآمد و جذاب وردپرس نیست.


وردپرس، معروف‌ترین و محبوب‌ترین نمونه از نرم‌افزارهای معروف به CMS به حساب می‌آید. فرقی نمی‌کند سایتی که قصد دارید طراحی کنید از چه نوعی است. خدماتی، خبری، علمی، فروشگاهی، دانلود فیلم و موسیقی یا هر نوع دیگر؛ وردپرس یار و یاور بی قید و شرط شما خواهد بود و ه از شما و هدف‌ شما حمایت خواهد کرد. بد نیست بدانید حدود ٣٠% کسب و کارهای جهان سایت اینترنتی خود رو با وردپرس طراحی کرده اند که همین موضوع بیانگر میزان محبوبیت و قدرت این سایت‌ساز فوق‌العاده‌ است.
یکی از دلایل بسیار مهم استفاده از پنل مدیریت سایت وردپرس، رعایت کردن استاندارهای طراحی سایت براساس اصول سئو سایت می باشد که جذابیت این پنل را چندین برابر نموده است. شاید فراگیری زبان برنامه نویسی کاری دشوار باشد اما با فراگیری طراحی سایت با وردپرس علایق شما برای فراگیری زبان برنامه نویسی را افزایش دهد و علت اصلی آن دیدن خروجی طراحی سایت با وردپرس در کمترین زمان ممکن باشد که انگیزه شما را برای یادگیری بالاتر ببرد.


طراحی سایت و منبعی برای کسب درآمد

اگر در دنیای برنامه‌نویسی تازه‌وارد هستید، یادگیری طراحی وب برای شما دوست داشتنی و نسبتا ساده است. برای کسب‌وکارهای بزرگ، طراحی سایت با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی وب جذابیت و اهمیت زیادی دارد. بنابراین با یک جستجوی ساده در بین آگهی‌های استخدامی متوجه داغ بودن بازار این حوزه و نیاز شرکت‌ها به طراح وب حرفه‌ای می‌شویم. در چنین شرایطی، یادگیری طراحی وب نویدبخش کسب درآمد بالا و حتی همکاری با شرکت‌های خارجی و کسب درآمد ارزی خواهد بود.


یکی از بزرگترین تغییرات سال های اخیر، اینترنتی شدن کار ها و کسب و کارها است . به طوری که شما در حال حاضر امکان سفارش کارواش در محل را دارید که شاید تا چند سال قبل بیشتر شبیه یک رویا بود. سرعت باور نکردنی تغییرات کسب و کار ها و ارائه خدمات به صورت آنلاین، نیاز افراد را به داشتن یک سایت را روز به روز افزایش داده است. این نیاز یک بازار برای کسب درآمد شما ساخته است. حال شما با غنیمت شمردن این فرصت می توانید با استفاده از آموزش طراحی سایت یک مهارت پولساز را برای خود کسب کرده اید. شما با استفاده درست از این مهارت به راحتی می توانید یک درآمد میلیونی برای خود کسب نمایید.


چه نرم افزارهایی در آموزش طراحی سایت کمک کننده هستند؟

نرم افزار اصلی گرافیکی که شما باید یاد بگیرید ،Adobe Photoshop و Adobe Illustrator است. علاوه بر این، توصیه می شود که Adobe Fireworks و Adobe Dreamweaver را نیز یاد بگیرید. استفاده از این برنامه ها، دشوار نیستند، اما چون اینها ، برنامه هایی با کاربری فراوان هستند و پیچیدگی های خاص خود را دارند، قدری باید زمان ، برای یادگیری آنها اختصاص دهید.
شما همچنین باید برخی از زبان های برنامه نویسی اساسی مانند HTML، CSS، جاوا اسکریپت، فلش، PHP یا jQuery را یاد بگیرید. شما باید مهارت های کافی را در دو مورد اول (HTML, CSS) داشته باشید . اما توصیه می شود ، با بقیه موارد نیز آشنایی داشته باشید. و البته داشتنِ دانشِ کمی از SEO، به هیچ کس آسیب نمی رساند!
خوشبختانه امروزه منابع زیادی در زمینه آموزش طراحی سایت در دسترس وجود دارد، که اکثر آنها رایگان هستند. طراحی سایت، رشته ای است که، در حال توسعه ی مداوم است، و شما باید همیشه در حال آموزش دیدن باشید و همیشه چیزهای جدیدی برای یادگیری، پیشِ رو دارید. شما باید ، دید و نگاهِ گرافیکی و زیباشناسی به اطراف و پیرامون خود، داشته باشید. برای رسیدن به این مهارت، به وبلاگ ها، کتاب ها، محیط اطراف نگاه کنید و الهام بگیرید.و درمورد کار خود پرشور باشید.



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen