آموزش برنامه نویسی در آمل

نارنجی > خدمات نارنجی > آموزش طراحی سایت > آموزش برنامه نویسی در آمل

ما به صورت اختصاصی آموزش برنامه نویسی در آمل میدهیم و وارد بازار کار خواهید شد .برنامه نویسی امری رو به رشد و حرفه ای رو به گسترش و پیشرفت است. بسیاری از افراد مایل هستند تا به این عرصه ورود کنند و با چالش ها زیاد آن دست و پنجه نرم کنند و خود را به بوته آزمایش بگذارند. در شهر آمل برای آموختن برنامه نویسی راه های زیادی وجود دارد. برای آموختن برنامه نویسی می توانید به اساتید این حرفه مراجعه کنید و به صورت مجازی و یا حضوری در دوره های آموزشی آنها شرکت کنید. مراکز فنی زیادی نیز وجود دارندکه به صورت گسترده به آموزش در این حوزه می پردازند. اما آیا در گروه نارنجی نیز می توان به آموختن فنون برنامه نویسی پرداخت؟ بله! پاسخ مثبت است

آموزش برنامه نویسی در آمل

آموزش برنامه نویسی در آمل

در دنیایی که تقریبا می‌توانید در هر فضا و مکانی ردپایی از المان‌های عصر جدید، یعنی اینترنت و دیگر مقوله‌های وابسته را پیدا کنید، وارد شدن در عرصه‌های شغلی درگیر با این ماجراها می‌تواند با عنوان یک انتخاب اصلح مطرح باشد. در شهرهای بزرگی مانند شهر آمل با گستردگی فضای کسب و کارهای مجازی و استفاده کاربردی از برنامه ها و وب سایت ها، برنامه‌نویسی در دنیای وب و دیگر روش‌های شناخته شده از برنامه نویسی که حالا برای بسیاری از علاقه‌مندان در دنیای کامپیوتر جذاب شده است می تواند یک ضرورت باشد. جذابیتی که مضوعاتی مانند آموزش برنامه نویسی را پر رنگ کرده است. هستند موسسات و کسب‌وکارهایی در آمل که می‌خواهند به هر ترتیبی در دنیای اینترنت حضور جدی داشته باشند. از این رو از راه‌اندازی وبسایت‌ها تا ساخت اپلیکیشن‌های موبایلی اقدامات جدی انجام می‌دهند. لازم به ذکر است که تمام تلاش‌های این کسب‌وکارها برای ماندن در دنیای اینترنت از مسیر فعالیت یک برنامه نویس کار کشته عبور خواهد کرد. لذا به خوبی می‌توانید اهمیت و جایگاه بالای آموزش برنامه نویسی در آمل را درک کنید. جایگاهی که در نگاه بسیاری کاملا روشن و واضح مطرح شده است.

 

برای آموزش برنامه نویسی در آمل به کجا مراجعه کنیم؟

اگر شما هم با فراگیری زبان‌های برنامه نویسی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید تا همراه با آموزش برنامه نویسی در آمل در این عرصه صاحب کسب‌وکاری شوید، لازم است تا قبل از هر اقدامی اطلاعاتی مفید و کافی از بهترین و متداولترین زبان‌های برنامه نویسی داشته باشید. برنامه نویسی امری رو به رشد و حرفه ای رو به گسترش و پیشرفت است. بسیاری از افراد مایل هستند تا به این عرصه ورود کنند و با چالش ها زیاد آن دست و پنجه نرم کنند و خود را به بوته آزمایش بگذارند. در شهر آمل برای آموختن برنامه نویسی راه های زیادی وجود دارد. برای آموختن برنامه نویسی می توانید به اساتید این حرفه مراجعه کنید و به صورت مجازی و یا حضوری در دوره های آموزشی آنها شرکت کنید. مراکز فنی زیادی نیز وجود دارندکه به صورت گسترده به آموزش در این حوزه می پردازند. اما آیا در گروه نارنجی نیز می توان به آموختن فنون برنامه نویسی پرداخت؟ بله! پاسخ مثبت است. در گروه نارنجی هم فرصت برای آموختن برنامه نویسی در آمل وجود دارد و هم می توان به آموزش برنامه نویسی در آمل اقدام کرد. کافیست با ما ارتباط بگیرید تا به اطلاعات بیشتری در این زمینه دست یابید.  

09119171500 مهندس قربانی - جهت آموزش برنامه نویسی در آمل و ورود به بازار کار

 

آموزش برنامه نویسی در آمل به عنوان یک شغل

برنامه نویسی یکی از ضرورت های این روزهای جهان است. وب سایت ها، اپلیکیشن ها، برنامه های بازی و سرگرمی، برنامه های طراحی و تدوین، برنامه های مربوط به امور روزمره و... همگی نقش مهمی در زندگی این روزهای جامعه بشری بازی می کنند. در شهری مانند آمل نیز تاثیر برنامه نویسی غیر قابل انکار است و در عصر بازارهای رقابتی، خصوصا در فضای مجازی، داشتن دانش برنامه نویسی می تواند یک منبع درآمد و یک هدف اقتصادی خوب و مطمئن باشد. بنابراین اگر می پرسید که آیا می توان به آموزش برنامه نویسی در آمل به عنوان یک شغل نگاه کرد یا خیر؟ قطعا پاسخ مثبت است.

 

برنامه نویسی چیست و چه کاربردی دارد؟

این سؤال اولین سؤالی است که هر فردی که می‌خواهد با این رشته آشنا شود می‌پرسد، اجازه دهید کمی واضح‌تر به این سؤال پاسخ دهیم. برنامه نویسی به روشی می‌گویند که برای حل مسئله با کمک کامپیوتر انجام می‌شود. به‌طورکلی تمام برنامه‌های کامپیوتری به کمک برنامه نویسی طراحی و اجرا شده‌اند. برای این که بیشتر با برنامه نویسی آشنا شوید برای شما مثالی می‌زنیم: تصور کنید به اداره‌ای می‌روید که نیاز به دریافت اطلاعات درباره فعالیت‌های قبلی شما دارند، آن‌ها تنها از شما کد ملی شما را می‌خواهند سپس به اتمام اطلاعات مربوط به شما در آن اداره دست پیدا می‌کنند. آن‌ها کد ملی شما را درون سیستم وارد و اطلاعات شما را مشاهده می‌کنند. این کار تنها به کمک برنامه نویسی امکان پذیر است. یک فرد برنامه نویس و یا یک تیم برنامه نویس، برنامه را طوری نوشته‌اند که با وارد کردن آن کد اطلاعات پیشین شما بالا می‌آید. برنامه نویسی علمی است که ما با کمک آن دستوراتی را به کامپیوتر می‌دهیم زیرا کامپیوتر نمی‌تواند زبان ما انسان‌ها را درک کند و به‌طورکلی تمام اطلاعات را به شکل صفر و یک می-بیند، (به کدهای صفر و یک و یا زبان کامپیوتر زبان باینری می گویند) برنامه نویسی به عنوان یک رابط بین انسان و کامپیوتر عمل می‌کند.
حال باید به این سؤال پاسخ دهیم که برنامه نویسی دقیقاً در زندگی روزمره ما چه کاربردی دارد؟ بهترین جواب این است که برنامه نویسی در همه امورات ما کاربرد دارد زیرا تمام سیستم‌های هوشمند از برنامه نویسی کمک گرفته‌اند. تلفن‌ها نمونه بارزی از وسایلی هستند که با کمک برنامه نویسی کار می‌کنند، تمام برنامه‌های تلفن همراه برنامه نویسی شده هستند. ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی، یخچال هوشمند، وسایل برقی آشپزخانه دیجیتالی و حتی کامپیوتر همگی نمونه هایی از وسایلی هستند که بر روی آن‌ها برنامه نویسی شده است.


روش‌های یادگیری برنامه نویسی

برای یادگیری زبان برنامه نویسی دائماً باید به روز بود زیرا این زبان دائماً در حال تغییر و به روزرسانی شدن است، همچنین افرادی که در حوزه برنامه نویسی فعال هستند حتماً باید دائماً اطلاعاتشان را به روز کنند تا بتوانند برنامه ای بی عیب و نقص ارائه دهند.

پس برای یادگیری زبان برنامه نویسی باید بر اساس بروزترین اطلاعانت اقدام کنید و بدانید هر زبان در چه حوزه‌ای کاربرد دارد. شما برای یادگیری آن از هر روشی مانند دانشگاه رفتن کتاب خواندن دیدن سی دی‌های آموزشی، آموزش حضوری و یا مجازی تحت نظر استاد برنامه نویسی و... می‌توانید اقدام کنید.

 

برخی از بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی

صدها زبان برنامه‌نویسی وجود دارد. در ادامه چند مورد از بهترین زبان برنامه‌نویسی محبوب به همراه معرفی مختصر و نمونه کاربردها آورده شده است. تقریباً هر زبان برنامه‌نویسی ذکرشده در این فهرست نمونه‌ای از یک‌زبان برنامه‌نویسی سطح بالا است.


1- پایتون

پایتون محبوب‌ترین زبان برنامه‌نویسی بر اساس حجم جستجو و یکی از بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی در 2022 با توجه به گستردگی کاربرد آن است. معمولاً پایتون به‌عنوان اولین زبان برنامه‌نویسی برای یادگیری توصیه می‌شود. این به این دلیل که یادگیری آن نه‌تنها آسان است، بلکه یک زبان برنامه‌نویسی بسیار کاربردی است.

شما می‌توانید از پایتون در یادگیری ماشین، هوش مصنوعی، علم داده و در عمل به هر منظور دیگری استفاده کنید.


2- جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه‌نویسی قدرتمند است که برای ایجاد افکت در وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود. این زبان برنامه‌نویسی از محبوب‌ترین زبان‌ها تا به امروز است. توسعه‌دهندگان نرم‌افزار وب از جاوا اسکریپت برای افزودن تعامل به وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند.

به‌عنوان‌مثال، وقتی فرمی را پر می‌کنید یا انیمیشنی را در یک صفحه وب می‌بینید، به‌احتمال‌زیاد توسط یک برنامه جاوا اسکریپت در پشت‌صحنه طراحی‌شده است. در کنار یادگیری جاوا اسکریپت، یادگیری html و css نیز ایده بسیار خوبی برای پیاده‌سازی یک وب‌سایت یا اپلیکیشن مبنی بر وب است.

برای جاوا اسکریپت فریم‌ورک‌های زیادی وجود دارد که استفاده از این فریم‌ورک‌ها به شما کمک می‌کند که با کدهای از پیش آماده‌ای که در آن‌ها قرار دارد سریع‌تر اپلیکیشن‌های خود را توسعه دهید.

با استفاده از دوره‌های آموزش برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت شما می‌توانید مهارت‌های خود را به‌عنوان یک توسعه‌دهنده جاوا اسکریپت بهبود ببخشید.


3- زبان برنامه‌نویسی C

C یک‌زبان برنامه‌نویسی است که در اوایل دهه 1970 ساخته شد. این‌یکی از قدیمی‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی است.

امروزه زبان C به یکی از پرکاربردترین زبان‌ها برای توسعه نرم‌افزار تبدیل‌شده است و به همین دلیل در دوره‌های علوم کامپیوتر نیز تدریس می‌شود. ویژگی‌های C که به معروف شدن آن کمک کرد، ویژگی‌های سطح پایین آن است. این‌ ویژگی‌ها شبابل مدیریت حافظه با دسترسی تقریباً مستقیم به اجزای سخت‌افزاری است.

C به دلیل انعطاف‌پذیری، کارایی و پشتیبانی گسترده توسط سازندگان سخت‌افزار می‌تواند هم برای توسعه سیستم‌ها و هم برای توسعه برنامه‌ها استفاده شود.

4- جاوا

زبان برنامه‌نویسی جاوا یک‌زبان همه‌منظوره است که روی ماشین مجازی جاوا اجرا می‌شود. جاوا برای توسعه برنامه‌های کاربردی برای دسکتاپ، سرورهای وب و برنامه‌نویسی موبایل استفاده می‌شود. همچنین به‌طور گسترده‌ای در ساخت بازی استفاده می‌شود. زبان جاوا شباهت‌های زیادی به زبان برنامه‌نویسی C++ دارد که یکی دیگر از زبان‌های برنامه‌نویسی محبوب است.


5- c++


C++ از زبانی به نام C که هنوز هم یکی از پرکاربردترین زبان‌های برنامه‌نویسی امروزی است، گرفته‌شده است. به‌طورکلی، C++ را می‌توان به‌عنوان پسوند زبان برنامه‌نویسی محبوب C در نظر گرفت.

C++ یک‌ زبان برنامه‌نویسی قدرتمند است که می‌توان از آن برای انجام کارهای سنگین در پشت‌صحنه استفاده کرد. به‌عنوان‌مثال، موتور بازی‌های محبوب به کمک C++ ساخته می‌شوند.


6-سی شارپ

سی شارپ یک‌زبان برنامه‌نویسی است که برای رقابت با جاوا طراحی‌شده است. سی شارپ برای ایجاد برنامه‌های دسکتاپ، برنامه‌های وب و سرویس‌های وب استفاده می‌شود. همچنین در توسعه بازی با یونیتی استفاده می‌شود


7-  زبان برنامه‌نویسی PHP

PHP یک‌زبان برنامه‌نویسی سمت سرور است که برای ساخت صفحات وب پویا استفاده می‌شود به‌عبارتی‌دیگر زبان برنامه‌نویسی PHP یک‌زبان برنامه‌نویسی سمت سرور است که روی وب اجرا می‌شود.

این زبان به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که صفحات HTML تولیدشده به‌صورت پویا را به‌سرعت بنویسند و نیازِ به‌روزرسانی فایل‌های ثابت در هر بار محتوای جدید را از بین می‌برد. به‌عبارت‌دیگر، PHP امکان به‌روزرسانی یک صفحه وب را بدون نیاز به بازسازی آن از ابتدا فراهم می‌کند.

8-  SQL

اینترنت پر از داده‌های گوناگون است و این داده‌ها در پایگاه‌های داده که جداول سطر و ستون هستند ذخیره می‌شوند.

نیازی به گفتن نیست که دسترسی و اصلاح این داده‌ها نقش مهمی در کارکرد اینترنت به روشی است که ما به آن عادت کرده‌ایم. برنامه‌نویسان برای دسترسی مؤثر و اصلاح داده‌ها در پایگاه داده از زبان پرس‌وجوی ساختار یافته SQL استفاده می‌کنند. SQL به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی داده‌ها را از پایگاه داده ذخیره و بازیابی کنید.

 

۲۳ مهر ۱۴۰۱

پست شده توسط: Super User

موارد مشابه در مورد آموزش طراحی سایت



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen