طراحی قالب اختصاصی

نارنجی > خدمات نارنجی > طراحی قالب اختصاصی

در ابتدا در مورد معایب قالب آماده به شما بگوییم که کد‌های زیاد و غیر اصولی در سئو باعث پایین آمدن کیفیت سایت شما میشود . با توجه به ویژگی‌های متنوعی مانند (تغییر رنگ و اضافه کردن اِلمان‌ها بدون نیاز به کد نویسی) که در قالب‌های آماده زیاد دیده می‌شود وجود کد‌های زیاد در این نوع قالب‌ها اجتناب ناپذیر است.وجود این کد‌ها مطمئنا در سرعت بارگذاری و سئو تاثیر منفی زیادی خواهند داشت. ما در تیم نارنجی 0 تا 100 قالب نویسی را به صورت اختصاصی برای شما انجام خواهیم داد . قالب های اختصاصی بدلیل اینکه نال شده یا کرک شده نیستند کد مخربی هم ندارند و در نتیجه امنیت بالاتری دارند - دسترسی همیشگی به سورس - سرعت لود بالا - گرافیک زیبا تر مطابق به سلیقه شما - یونیک یا اختصاصی بودن و SEO بسیار قوی و ... از دیگر مزایای قالب اختصاصی میباشد.

ارائه طرح اولیه قالب سایت
۰۷ آذر ۱۴۰۲

ارائه طرح اولیه قالب سایت

مزیت ارائه طرح اولیه قالب وب سایت، یافتن نقاط قوت و تقویت آنها و از سوی دیگر یافتن نقاط ضعف و برطرف کردن انها از سوی کارفرما است. شاید بسیاری از ادیت ها و تغییراتی که بعدا کارفرما از طراح طلب می کند، با ارائه طرح اولیه قالب سایت اتفاق نیافتد.


۰۷ آذر ۱۴۰۲

ساخت قالب با سلیقه و نظر شما

ما در تیم نارنجی ساخت قالب با سلیقه و نظر شما را انجام میدهیم و تا تاییدیه سلیقه شمارا نگرفته ایم شروع به برنامه نویسی نمیکنیم . حالا ما این امکان را برای شما فراهم می کنیم تا متناسب با سلیقه شما به ما سفارش طراحی قالب وب سایت بدهید و ما هم اقدام به ساخت قالب وب سایت با سلیقه و نظر شما کنیم.

ساخت قالب با سلیقه و نظر شما

طراحی قالب استاتیک اختصاصی
۰۷ آذر ۱۴۰۲

طراحی قالب استاتیک اختصاصی

طراحی قالب استاتیک اختصاصی برای هر یک از مشتریان یکی از خدماتی است که توسط گروه نارنجی انجام می شود. این قالب های اختصاصی می توانند به برند وب سایت شما تبدیل شوند و مطابق با سلیقه شما طراحی و اجرا شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی قالب استاتیک اختصاصی، با ما در این مقاله همراه باشید.


۰۷ آذر ۱۴۰۲

تاییدیه قالب از شما قبل شروع برنامه نویسی

اولین قدم برای انتخاب قالب این است که حوزه فعالیت خود را مشخص کنید و هدف از ایجاد یک وب سایت را در نظر داشته باشید. در واقع باید زمینه‌هایی که در آن قصد ارائه خدمات یا فروش محصول و یا هر کسب و کار اینترنتی را دارید معین کنید تا قالب وب سایت خود را بر آن اساس بنا کنید. تاییده قالب از شما قبل از شروع برنامه نویسی می تواند شما را در مسیر داشتن یک سایت حرفه ای و خوش سر وشکل عمیقا یاری کند.

تاییدیه قالب از شما قبل شروع برنامه نویسی

طراحی قالب مناسب با سلیقه شما
۰۷ آذر ۱۴۰۲

طراحی قالب مناسب با سلیقه شما

در گروه نارنجی، توجه به جزئیات و سلیقه شما در طراحی قالب وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است. تیم طراحی ما با بهره‌گیری از دانش و تجربه در حوزه طراحی وب، قالب‌هایی ایجاد می‌کند که نه تنها به زیبایی بلکه به بهبود تجربه کاربری (UX) شما نیز متمایز باشند. ما به دقت به نیازها و انتظارات شما گوش می‌دهیم و قالب‌هایی را ارائه می‌دهیم که با شناخت کامل از کسب و کار شما هماهنگی داشته باشند و بتوانند شناسه بصری قوی و یکتا برای وبسایت شما ایجاد کنند.


۱۳ آبان ۱۴۰۲

گرافیست و طراحی اختصاصی تصاویر وب سایت

گرافیست و طراحی اختصاصی تصاویر وب سایت بسیار مهم است زیرا وبسایت ها برای بسیاری از شرکت ها و سازمان ها یکی از ابزارهای اصلی تبلیغاتی و بازاریابی است. طراحی گرافیکی وبسایت کاربران را به سمت هدف شما جذب می کند و به آنها کمک می کند تا از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. همچنین، یک طراحی گرافیکی خوب می تواند اعتماد به نفس مشتریان را به شما بدهد و برای شما یک شناسه بصری و حرفه ای ایجاد کند

گرافیست و طراحی اختصاصی تصاویر وب سایت



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen