ارائه طرح اولیه قالب سایت

نارنجی > خدمات نارنجی > طراحی قالب اختصاصی > ارائه طرح اولیه قالب سایت

مزیت ارائه طرح اولیه قالب وب سایت، یافتن نقاط قوت و تقویت آنها و از سوی دیگر یافتن نقاط ضعف و برطرف کردن انها از سوی کارفرما است. شاید بسیاری از ادیت ها و تغییراتی که بعدا کارفرما از طراح طلب می کند، با ارائه طرح اولیه قالب سایت اتفاق نیافتد.

ارائه طرح اولیه قالب سایت

اهمیت قالب وب سایت

صفحه اصلی شما مسلما، مهمترین صفحه در وب سایت شماست. به این دلیل که این صفحه اولین صفحه ای خواهد بود که بازدیدکنندگان از وب سایت شما با آن برخورد خواهند کرد. و اولین احساسی که نسبت به آن دارند بسیار با اهمیت می باشد. صفحه اصلی شما تنظیم کننده صدای کسب وکار شماست. همانند اولین احساس در برخورد با یک انسان می باشد پس حتما باید مطمئن شوید که صفحه اصلی وب سایت شما به درستی طراحی شده و کارایی لازم را دارد. برای داشتن صفحه اولی حرفه ای، نیازمند طراحی قالب حرفه ای می باشید! اگر امکان طراحی قالب را ندارید، ما در تیم نارنجی ابتدا با ارائه طرح اولیه قالب وب سایت، کلیتی از ایده را به شما معرفی میکنیم تا سپس قالب وب سایت را متناسب با سلیقه شما طراحی کنیم. ما قبل از برنامه نویسی سایت شما ارائه طرح اولیه قالب سایت را به شما تحویل میدهیم و پس از تایید شما شروع به برنامه نویسی اختصاصی و سئو میکنیم.

گروه نارنجی با افتخار ارائه دهنده خدمات طراحی وب‌سایت با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های طراحی متنوع است. در این مسیر، ارائه طرح اولیه یکی از گام‌های مهم در فرآیند طراحی سایت است که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از نگاه اولیه و شکل‌دهی به طرح واقعی سایت خود لذت ببرند.

تیم طراحی گروه نارنجی با دقت به نیازها و اهداف مشتریان گرامی پرداخته و طرح اولیه‌هایی را ارائه می‌دهد که هماهنگی بیشتری با اهداف تجاری و تصویر برند مشتری دارند. این ارائه شامل نحوه چیدمان صفحات، انتخاب رنگ‌ها و فونت‌ها، و ساختار کلی سایت می‌شود تا مشتریان بهترین تصمیمات را برای آینده وب‌سایت خود بگیرند.

همچنین، گروه نارنجی از فرآیند بازخورد و تغییرات مشتریان بهره می‌برد تا طراحی را بهبود داده و اطمینان حاصل شود که طرح نهایی به بهترین شکل ممکن با تطابق کامل با نیازهای مشتری ارائه گردد.

طراحی موثر و کارا، بازدهی بالا

زمانیکه مشتری به وب سایت شما مراجعه می کند، او در فروشگاه یا دفترکار شما قدم بر می دارد. آیا مایل نیستید به مشتریان خود همان تجربه ای را ارائه کنید که انگار در مغازه و یا دفتر کار شما گام بر می دارند؟ اما یک مشکل وجود دارد! در زمان بازدید از وب سایت شما، هیچ شخص زنده ای وجود ندارد که به بازدیدکنندگان شما خوش آمد گویی کند. یک طراحی موثر و کارا برای صفحه اول وب سایت شما می تواند بازدیدکنندگان را به اطلاعاتی که نیاز دارند هدایت کند. نحوه طراحی صفحه اول وب سایت ، به عنوان یک مسئول خدمات مشتریان عمل می کند به گونه ای که بصورت پیوسته بازدیدکنندگان وب سایت را هر کجای آن که باشند هدایت و راهنمایی می کند . ما در تیم طراحی سایت نارنجی به شما کمک خواهیم کرد تا هر چه سریع تر و زیبا تر به هدف خود برسید.

چرا ارائه طرح اولیه قالب سایت

طراحی یک صفحه به شما کمک می کند چه محتوایی را برروی صفحه تان قرار دهید، کجا قرار دهید و چه محتوایی را اول قرار دهید. طراحی یک صفحه اصلی جذاب اینگونه نیست که اطلاعات بصورت تصادفی هر جایی که به فکرتان می رسد قرار گیرند. در واقع از یک روش منطقی و منظم تبعیت می کند. در نتیجه هر شخصی می تواند یک طرح کلی را الگو برداری کند و چینش صفحه اش بر آن اساس طراحی کند پس در این حالت اراه طرح اولیه قالب وب سایت به شما می تواند تمامی خواسته های شما را در مراحل بعدی اعمال کند.

چگونه به بازدید کنندگان وب سایت کمک کنیم؟

در طراحی صفحه اصلی احتیاج به یک نوع جریان است به نوعی که بازدیدکنندگان شما به نحوی که شما مایل هستید راهنمایی و هدایت شوند یا همان لینک سازی داخلی. این روش شما را قادر می سازد که به نحوی ماهرانه، تجربه بازدید از وب سایت طوری توسط مشتریان هدف انجام گیرد که تجربه جذابی برایشان باشد و شما را به جذب آن مشتریان نزدیک تر کند. زمانی که اینکار به نحوی صحیح انجام گیرد، شما به بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کنید که:
1 به سادگی متوجه شوند که وب سایت شما در چه خصوص فعالیت می کند شما چه می کنید و می توانید چه راه حل هایی به بازدید کنندگان خودارائه دهید
2- به بازدیدکننده وب سایت به صورت شفاف نشان دهید که قدم بعدی برای استفاده از خدمات کسب و کار شما چیست اگر بازدید کننده شما نداند که مرحله بعدی چیست، بدون آنکه کاری انجام دهد به راحتی صفحه شما ترک خواهند کرد. قدم بعدی می تواند مراجعه به صفحه محصولات یا خدمات، دانلودیک دفترچه راهنما، دیدن ویدئوآموزشی، آبونمان خبرنامه، ارائه اطلاعات تماس و ... باشد.

مزیت مهم ارائه طرح اولیه قالب وب سایت

گروه نارنجی با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای مانند نرم‌افزار فیگما، طراحی قالب‌های اختصاصی سایت را انجام می‌دهد. فیگما یک ابزار قدرتمند در زمینه طراحی وب و رابط کاربری (UI/UX) است که به تیم طراحان نارنجی این امکان را می‌دهد تا طرح‌ها و ایده‌ها را با دقت بالا ایجاد و مدیریت کنند. این نرم‌افزار به طراحان این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با هماهنگی بین تیم، قالب‌های مختلف را ایجاد کرده و آن‌ها را به مشتریان ارائه دهند.

استفاده از فیگما در فرآیند طراحی بهینه‌ترین تجربه ممکن را برای مشتریان ایجاد می‌کند. این نرم‌افزار امکان مشاهده آنلاین طرح‌ها، ارائه بازخورد به صورت زنده، و هماهنگی سریع تر بین اعضای تیم را فراهم می‌سازد. این ابزار از امکانات همکاری و به‌روزرسانی آنلاین بهره می‌برد تا فرآیند طراحی و تدوین قالب‌ها به شکلی کارآمد و شفاف انجام شود. شاید بسیاری از ادیت ها و تغییراتی که بعدا کارفرما از طراح طلب می کند، با ارائه طرح اولیه قالب سایت اتفاق نیافتد. با ارائه طرح اولیه قالب وب سایت، وب سایت ایده آل خود را خواهید ساخت. ما در گروه نارنجی این امکان را فراهم اورده ایم تا طراحی قالب وب سایت متناسب با سلیقه و طرح شما اجرایی شود و قبل از شروع برنامه نویسی تاییدیه سلیقه شما را خواهیم گرفت. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با مهندس قربانی در تماس باشید.

گروه طراحی سایت نارنجی  09119171500

۰۸ تیر ۱۴۰۲

موارد مشابه در مورد طراحی قالب اختصاصی



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen