طراحی قالب مناسب با سلیقه شما

نارنجی > خدمات نارنجی > طراحی قالب اختصاصی > طراحی قالب مناسب با سلیقه شما

در گروه نارنجی، توجه به جزئیات و سلیقه شما در طراحی قالب وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است. تیم طراحی ما با بهره‌گیری از دانش و تجربه در حوزه طراحی وب، قالب‌هایی ایجاد می‌کند که نه تنها به زیبایی بلکه به بهبود تجربه کاربری (UX) شما نیز متمایز باشند. ما به دقت به نیازها و انتظارات شما گوش می‌دهیم و قالب‌هایی را ارائه می‌دهیم که با شناخت کامل از کسب و کار شما هماهنگی داشته باشند و بتوانند شناسه بصری قوی و یکتا برای وبسایت شما ایجاد کنند.

طراحی قالب مناسب با سلیقه شما

طراحی قالب وب سایت متناسب با سلیقه شما

 قالب وب سایت از بزرگترین فاکتورهایی ست که در طراحی سایت اختصاصی اهمیت دارد. مسلماً به همین دلیل است که مدیران کسب و کارها به دنبال یک طراحی قالب سایت خوب و مناسب برای وب سایتشان هستند. قالب سایت (template / theme)، همان ظاهر سایت است. قالب سایت اولین چیزی است که مخاطبان به محض ورود به سایت شما می‌بینند. قالب شامل رنگ آمیزی سایت، ستون‌ها، نوشته‌ها، ابعاد بخش‌های مختلف سایت و .... است. قالب سایت بخشی از هویت کسب و کار شماست. یعنی کاربران با قالب سایتتان شما را می‌شناسند و به یادشان می‌مانید. اصلا قالب، مانند لباس سایت شما است! حالا این لباس می‌تواند خیلی قشنگ و زیبا باشد و یا خیلی زشت. همینطور می‌تواند کاربردی باشد یا به دردنخور.حالا ما این امکان را برای شما فرهم می کنیم تا متناسب با سلیقه خود به ما سفارش طراحی قالب وب سایت بدهید و ما هم اقدام به طراحی قالب وب سایت متناسب با سلیقه شما کنیم.

طراحی قالب سایت چیست؟

قالب سایت یا همان سایت تمپلیت، مانند قفسه و دکور یک فروشگاه می باشد که به مشتریان این امکان را می دهد تا ساده‌تر و سریعتر به نیاز و هدف خود برسند. به عبارتی دیگر قالب سایت تشکیل شده از عناصر، المان‌ها، رنگ‌ها و… که باعث می شود سایت شما منظم‌تر و مرتب‌تر به نظر برسد.چرا به قالب سایت نیاز داریم؟

• اگر بخواهیم به صورت کاملاً حرفه‌ای به این مقوله بنگریم باید بگوییم که قالب سایت متشکل از رنگ‌ها نیز هست و رنگ یکی از مهم‌ترین عناصر تاثیرگذار در جذب مشتری است که سالیان سال است، امتحانش را در دنیای بازاریابی پس داده. بنابراین تأثیر رنگ بندی در فروش را دست کم نگیرید.
• اگر می خواهید در نبرد با رقبایتان پیروز میدان باشید، باید قالب سایت تهیه کنید. در واقع قالب سایت با نظمی که به عناصر وب سایت شما می دهد باعث می شود که کاربر دچار سردرگمی نشود. به بیان ساده‌تر شما باید با کمک قالب سایت طوری محصولات و خدمات خود را مرتب کنید که کاربران در کمترین زمان بتوانند به خواسته خود برسند.
• برای افراد ظاهربین دام پهن کنید. البته این جمله را بد برداشت نکنید، منظور ما کلاه‌برداری نیست! تمام انسان ها به زیبایی جذب می شوند و طراحی قالب سایتی زیبا، باعث می شود در وهله اول مخاطب به سایت شما جذب شود. با طراحی قالب سایت، ظاهر وب سایتتان را طوری زیبا و مرتب کنید که کاربر به محض ورود به آن، تحت تأثیر سلیقه شما قرار بگیرد و علاقه‌مند به وب سایتتان شود.

قالب آماده چیست؟

قالب آماده توسط شرکت‌های طراحی سایت و برنامه نویس‌ها طراحی می‌شود و به صورت رایگان یا در ازای دریافت هزینه کم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. شما پس از خرید این قالب‌های آماده، آنها را روی سیستم مدیریت محتوا نصب می‌کنید که تیم نارنجی به هیچ وجه پیشنهاد آن را نمیدهد و این قسمت فقط برای آگاهی شما نوشته شده است. شاید تازه اول راه باشید و خیلی با عبارت قالب آماده آشنا نباشید. در این صورت برایتان یک مثال ساده می‌زنم تا کاملا متوجه منظورم بشوید. قالب آماده مانند لباس حاضری است. فرض کنید که به یک تولد دعوت هستید و یک لباس جدید می‌خواهید. قالب آماده دقیقا مانند لباس حاضری است. یعنی شما به یک فروشگاه می‌روید و یک لباس با سایز خودتان و رنگ مورد علاقتان تهیه می‌کنید. خریدن لباس حاضری، سریع انجام می‌شود اما ممکن است طرحی که دقیقا می‌خواهید را پیدا نکنید.
قالب‌های آماده، برای کاربرانی ساخته شده است که اطلاعات زیادی از سایت و کد نویسی ندارند و خیلی با اینترنت آشنا نیستند. این قالب‌ها برای این هستند که این افراد خیلی راحت بتوانند سایت خود را با هزینه به شدت پایین مدیریت کنند در صورتی که همه چی رایگان است و با کمی جستجو خودتان میتوانید سایت و قالب خود را در بستر وب قرار دهید. به همین دلیل است که مخاطب این قالب‌ها زیاد هستند، شرکت‌های سازنده آنها به زیبایی گرافیکی قالب‌ها خیلی اهمیت می‌دهند. این تمرکز بیش از حد روی گرافیک، گاهی اوقات باعث می‌شود که قالب، صرفا زیبا باشد و کارایی لازم را نداشته باشد.
ویژگی بسیار خوب قالب‌های آماده این است که روی تمام سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس ، جوملا و دروپال نصب می‌شوند. فرقی نمی‌کند چه کسب و کاری دارید. شما در هر حالتی می‌توانید از قالب‌های آماده رایگان استفاده کنید و به نظر من هزینه کردن برای کاری که آماده است و با کمی جستجو در اینترنت وجود دارد کار اشتباهی است .

طراحی قالب اختصاصی چیست؟

طراحی قالب مناسب با سلیقه شما : فرض کنید که به یک جشن تولد دعوت هستید و می‌خواهید یک لباس جدید بپوشید. این بار به جای پوشیدن یک لباس حاضری به سراغ یک خیاط حرفه‌ای می‌روید. او علایق شما را می‌پرسد، اندازه شما را می‌گیرد و دقیقا یک لباس فیت تن شما می‌دوزد. این لباس مختص شماست و کمتر کسی مشابه آن را دارد و هر آنچیزی که شما باید بودید و ایده آن در ذهن شما بوده پیاده سازی شده است.

قالب اختصاصی هم دقیقا به همین شکل است. شما به سراغ یک طراح و برنامه نویس با تجربه میروید و کسب و کار خود را تمام و کمال برای او شرح می دهید. نیازهای خود را می‌گویید و تمام چیزهایی که می‌خواهید در ساییتان باشد را نام می‌برید. مثلا می‌گویید که من می‌خواهم وب سایتم فروشگاه داشته باشد یا می‌خواهم به محض ورود در سایت جدیدترین محصولم نمایش داده شود. طراحان قالب اختصاصی هر امکانی که فکرش را بکنید در سایتتان قرار می‌دهند. و می توانند اقدام به طراحی قالب وب سایت متناسب با سلیقه شما کنند. در نظر داشته باشید اگر به دنبال سئو سایت هستید حتما باید از قالب های اختصاصی خودتان استفاده کنید در غیر اینصورت بالا آمدن در گوگل کار سخت و دشوار و هزینه ی بالایی در آینده خواهد داشت.

آیا قالب اختصاصی بهتر است؟

جواب این سوال کاملا بستگی به کسب و کار شما بستگی دارد و اینکه در چه مرحله‌ای هستید. درست است که قالب اختصاصی، هیچکدام از ایرادهای قالب آماده را ندارد. اما هزینه طراحی قالب اختصاصی بالاتر است.
مهمترین فایده‌ی استفاده از قالب اختصاصی، تاثیر مثبت در تجربه کاربری است. هم برای کاربران سایت شما و هم برای ادمین‌هایتان. یک سایت جذاب و بهینه، ورودی بیشتری دریافت می‌کند و همین مسئله باعث افزایش اعتبار شما در گوگل می‌شود. از دیگر مزایای فوق‌العاده قالب‌ اختصاصی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :
• امنیت تضمین شده توسط طراحان قالب
• به روزرسانی مداوم در هر زمان و هر مکان
• سرعت بسیار بالا و حجم کمتر و سئو بهتر
• نمایش مناسب سایت برای کامپیوتر و موبایل (ریسپانسیو بودن)
• امکان اضافه و کم کردن هرچیزی که می‌خواهید هر ایده ای که داشته باشید.
• قالب شما فقط مخصوص خودتان است و اختصاصی برای شما با سلیقه شما نوشته میشود.

مزایای طراحی قالب اختصاصی چیست؟

زمانیکه یک قالب را به طور اختصاصی طراحی کنید، تمام المان‌های آن به گونه‌ای طراحی می‌شوند که مطابق با سلیقه و نیاز شما باشد. از طرفی امنیت و امکان ارتقا سایت نیز به حداکثر خواهد رسید. در ادامه قصد داریم به مواردی اشاره کنیم که به عنوان مزیتی عمده برای این سبک از قالب‌ها به حساب می‌آیند.

 قابلیت گسترش

وقتیکه کسب و کار شما رشد می‌کند، وب سایت شما که با قالب اختصاصی طراحی سده است، نیز می‌تواند رشد کند. به عنوان مثال اگر بخواهید قابلیت‌ها و محتوای جدید به آن اضافه کنید با مشکلی مواجه نخواهید بود.

سازگاری

فرض کنید کسب و کار شما در حال تغییر باشد. در این حالت شما به یک وب سایت جدید نیاز نخواهید داشت زیرا قالب موجود می‌تواند مطابق با نیاز شما به روز شود.

انعطاف‌پذیری

اگر از قالب آماده استفاده کنید، نمی‌توان تغییراتی در آن ایجاد کرد ولی زمانیکه از قالب اختصاصی استفاده شود، طراح سایت می‌تواند در کسری از ثانیه تغییرات مورد نیاز شما را ایجاد کند.

سئوپسند بودن

قالب اختصاصی بسیار سئو پسند است زیرا قالب‌های اختصاصی به گونه‌ای طراحی می‌شوند که در فضای گوگل بهینه عمل کنند. بنابراین کاربران به راحتی سایت شما را در گوکل مشاهده می‌کنند.

مدیریت آسان

اگر سایت شما با یک سیستم مدیریت محتوایی به نام وردپرس طراحی شود، این امکان وجود دارد که به راحتی بتوانید آن را بدون نیاز به یک تیم پشتیبانی مدیریت کنید. زیرا در وردپرس می‌توان قالب‌های سفارشی طراحی کرد.
برای یادگیری طراحی سایت، می‌توانید به صفحه‌ی آموزش ساخت سایت با وردپرس مراجعه کنید.

تهیه‌ی هاست مناسب

وقتی شما قالب اختصاصی را انتخاب کرده باشید و آن را به یک شرکت طراحی سایت بسپارید، طراحان سایت یک هاست مناسب برای شما انتخاب خواهند کرد. بنابراین نگرانی از این جهت نخواهید داشت.

سازگاری با مرورگرها

یک مزیت عمده‌ی قالب‌های اختصاصی این است که به گونه‌ای می‌توان آن‌ها را طراحی کرد که با تمام مرورگرها سازگار باشند.

کاربر پسند

طراحی قالب اختصاصی به این معنا است که تجربه‌ی کاربری (UX) آن به طور اختصاصی در نظر گرفته شود. وقتی این اتفاق ممکن شود، کاربران تجربه‌ی بسیار خوبی پس از رود به سایت شما خواهند داشت.

ماندگاری بالا

یک سایت اختصاصی با شیوه‌های به روزی کدنویسی خواهد شد که در آینده نیز بتوان آن را به روزرسانی کرد. این موضوع باعث می‌شود تا عمر سایت طولانی‌تر شود.

امنیت سایت

امنیت سایت‌هایی با قالب سفارشی در مقایسه با سایت‌های آماده بسیار بیشتر خواهد بود.

ریسپانسیو بودن

واکنشگرا بودن سایت یا نمایش مناسب سایت در صفحه‌ی موبایل و تبلت امروزه بسیار اهمیت دارد. اگر این مورد برای شما گزینه‌ای حیاتی است باید سایت خود را با قالب سفارشی طراحی کنید.

مناسب برای سایت فروشگاهی

اگر طراحی یک سایت فروشگاهی را مدنظر دارید که قرار است هزاران کالا را در آن قرار دهید، تنها طراحی اختصاصیِ سایت می‌توان این کار را برای شما انجام دهد.

 برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با مهندس قربانی در تماس باشید. 09119171500

۰۸ تیر ۱۴۰۲

موارد مشابه در مورد طراحی قالب اختصاصی



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen