تاییدیه قالب از شما قبل شروع برنامه نویسی

نارنجی > خدمات نارنجی > طراحی قالب اختصاصی > تاییدیه قالب از شما قبل شروع برنامه نویسی

اولین قدم برای انتخاب قالب این است که حوزه فعالیت خود را مشخص کنید و هدف از ایجاد یک وب سایت را در نظر داشته باشید. در واقع باید زمینه‌هایی که در آن قصد ارائه خدمات یا فروش محصول و یا هر کسب و کار اینترنتی را دارید معین کنید تا قالب وب سایت خود را بر آن اساس بنا کنید. تاییده قالب از شما قبل از شروع برنامه نویسی می تواند شما را در مسیر داشتن یک سایت حرفه ای و خوش سر وشکل عمیقا یاری کند.

تاییدیه قالب از شما قبل شروع برنامه نویسی

قالب وب سایت چیست؟

قالب وب سایت یا Theme یا Template، به زبان ساده همان ظاهر سایت است که کاربر با آن مواجه می‌شود که حکم همان دکوراسیون را در واقعیت ایفا می‌کند. قالب‌ها ترکیبی از المان‌های مختلف اعم از رنگ، تصاویر، نوشته‌ها، ستون‌ها و… هستند که وظیفه‌شان انتقال مطالب موجود در وب سایت به شکلی ساده‌ و جذاب‌تر است. اما چرا یک وب سایت نیازمند یک قالب است؟ مگر نمی‌شود از قالب‌های پیش‌فرض وردپرس استفاده کرد؟ می شود! اما داشتن قالب اختصاصی امکانات بیشماری را در اختیار شما قرار خواهد داد که قالب های اماده از آن بی بهره اند. حال اگر به دنبال طراحی قالب برای وب سایت خود هستید، ما در گروه نارنجی امکان طراحی قالبی اختصاصی با داشتن تایید قالب پیش از شروع برنامه نویسی. را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

گروه نارنجی با افتخار از ابزارهای پیشرفته‌ای برای طراحی و توسعه استفاده می‌کند، و یکی از این ابزارها که به طور گسترده در تیم ما به کار می‌رود، فیگمااست. این ابزار طراحی به ما این امکان را می‌دهد که با هماهنگی بیشتر، فرآیند طراحی را بهبود بخشیم و به صورت همزمان و همکاری‌های مؤثرتر، به ایجاد وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهایی با کیفیت بالا بپردازیم. از فیگما برای اشتراک گذاری طرح‌ها، بازخورد در زمان واقعی، و مدیریت بهینه فایل‌های طراحی استفاده می‌شود، که تضمین می‌کند که همیشه در ارتباط مستقیم با نیازها و تغییرات شما باشیم.

تاییده قالب از شما قبل از شروع برنامه نویسی

اولین قدم برای انتخاب قالب این است که حوزه فعالیت خود را مشخص کنید و هدف از ایجاد یک وب سایت را در نظر داشته باشید. در واقع باید زمینه‌هایی که در آن قصد ارائه خدمات یا فروش محصول و یا هر کسب و کار اینترنتی را دارید معین کنید تا قالب وب سایت خود را بر آن اساس بنا کنید.
به عنوان مثال اگر شما قصد ایجاد یک سایت خبری برای انتشار اخبار روز ایران و جهان را داشته باشید باید از قالب‌هایی مختص به این حوزه استفاده کنید. یا اگر یک کلینک زیبایی دارید و می‌خواهید با وب سایت آن را مطرح کنید، نیازمند یک قالب شرکتی (پزشکی) هستید. در حقیقت این نوع فعالیت شماست که قالب وب سایت شما را مشخص می‌کند. قابلیت‌های هر قالب در موضوعات مختلف با یکدیگر متفاوت است و نمی‌توان از یک قالب وب سایت فروشگاهی، توقع کارایی یک قالب آموزشگاهی را داشت! تاییده قالب از شما قبل از شروع برنامه نویسی می تواند شما را در مسیر داشتن یک سایت حرفه ای و خوش سر وشکل عمیقا یاری کند.

چرا قالب وب سایت اختصاصی

قالب های اختصای وب سایت با دارا بودن امکان ویرایش بالا و فراهم کردن بستر لازم جهت بهبود سئو صفحه، شما را در رسیدن به اهداف خود در به نمایش درآمدن نام وب سایت شما در ردیف های اول موتور جوستجوی گوگل یاری می کنند. قالب های رایگان اگر چه سریع و ارزان هستند، اما پرستیژ و شخصیت قالب های متناسب و اختصاصی را ندارند. امکان فوق العاده ای ما در گروه نارنجی در اختیار شما قرار می دهیم، تاییده قالب از شما قبل از شروع برنامه نویسی است که در شکل دهی به یک وب سایت کاریزماتیک و حرفه ای گامی مهم به شمار می رود.

قالب های وب سایت رایگان و آماده

تصور کنید که آماده شروع توسعه کسب و کار خود هستید. این احتمال وجود دارد که شما بخواهید از بهترین شیوه های توسعه برای این اقدام خود استفاده کنید، اما می خواهید آن را سریع اجرایی کنید و احتمالاً شما هم می خواهید از این ایده خود درآمدزایی کنید! قطعا در این مورد به سراغ ایجاد و طراحی وب سایت خواهید رفت. چون داشتن وبسایت در فضای اینترنت ملزم به داشتن یک قالب برای سایت است در نتیجه شما می بایست اولین مرحله را پیگیری کنید که همان تم و الگوی وبسایت شما می باشد و باز چون در اینجا سرعت عمل را برای خود در نظر گرفته اید بهترین و مناسب ترین استفاده از قالب های آماده برای وب سایت است. یک تم وردپرسی آماده ممکن است تمامی مزایا و اختیاراتی که یک وبسایت شخصی سازی شده دارد را دارا نخواهد بود و در قالب آماده با محدودیت هایی در زمان کار و ویرایش آن مواجه خواهید بود.
قوانینی وجود دارد که باید در ایجاد و طراحی قالب سایت رعایت کنید. توسعه دهنده می تواند سایت را در حین ایجاد بهینه کند و سئو سایت را انجام دهد تا به گوگل و سایر موتورهای جستجو اجازه دهد هر صفحه را بخوانند، بنابراین نتیجه جستجوی مرتبط تری به کاربر نهایی نشان می دهد.
ایجاد سایتهای سفارشی بیشتر از نمونه هایی با قالب آماده و یا قالب های رایگان طول می کشد، به این دلیل است که همه چیز برای یک شرکت خاص طراحی و سازگار شده است.
اما در طولانی مدت، این باعث صرفه جویی در وقت می شود زیرا وقتی سایت از پایه و اساس ایجاد می شود، سفارشی سازی آن بسیار آسان تر است تا سایت شما دقیقاً همان کاری را انجام دهد که شما می خواهید.
طراحی های سفارشی باعث می شود سایت شما در بین دستگاه ها (به عنوان مثال تلفن همراه، لپ تاپ و غیره) و مرورگرها ریسپانسیو و سازگار باشد.
فرمت قالب های آماده تحت سیستم های مدیریت محتوا هم چون دروپال، وردپرس و جوملا می تواند از سایت و فروشگاه مرجع دانلود و تهیه شود، همچنین قالب های آماده بصورت یک نمونه فایل HTML عرضه می گردند.
کار با قالب های آماده تحت هر کدام از دو روش گفته شده در بالا آسان و راحت است و تنها نیاز به داشتن تخصص فنی و طراحی سایت در این زمینه می باشد که این دانش نیز بر عهده شخص طراح سایت می باشد

کاربرد قالب سایت

برای برقراری ارتباط خوب، وسایل کمکی بصری حداقل به اندازه محتوای متن مهم هستند و این قالب همان هویت بصری شما را در کسب و کارتان در فضای آنلاین و اینترنت مطرح می کند. قالب های سایت ها علاوه بر آنکه ظاهر را پوشش می دهد و نمای ویترین شما می باشد عملکرد را در دامنه ی کارایی خود دارد. یک الگو تطابق کامل بین صفحات وبسایت شما را تضمین می کند و به شما امکان می دهد که وب سایت خود را مدیریت کنید. از زمان ورود الگوها و قالب های سایت، ساخت یک سایت تقریباً به آسانی یک بازدید در فیس بوک آسان شده است.

تاییدیه قالب از شما قبل شروع برنامه نویسی توسط تیم نارنجی

در گروه نارنجی، ما به عنوان تیمی از حرفه‌ایان در زمینه طراحی و توسعه وب، با برخورداری از دانش فنی و تجربه گسترده، به شما یک وعده بی‌نظیر از خدمات طراحی و برنامه‌نویسی اختصاصی می‌دهیم. تعهد ما به ایجاد یک قالب شگفت‌انگیز بر اساس سلیقه و نیازهای شما، به معنای ارائه یک تجربه یکتا و جذاب برای کاربران شماست. تیم طراحان ما با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های طراحی، سعی در ایجاد یک رابط کاربری استثنایی دارد که هم زیبا و هم کارآمد باشد. از مفهوم تا اجرا، ما با کمال دقت و حرفه‌ایترین رویکردها به سفارش شما پاسخ می‌دهیم و تا رضایت و تایید از جانب شما نباشد ما همچنان ادامه خواهیم داد تا زمانی که تایید و رضایت داشته باشید.

۰۸ تیر ۱۴۰۲

موارد مشابه در مورد طراحی قالب اختصاصی



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen