ساخت قالب با سلیقه و نظر شما

نارنجی > خدمات نارنجی > طراحی قالب اختصاصی > ساخت قالب با سلیقه و نظر شما

ما در تیم نارنجی ساخت قالب با سلیقه و نظر شما را انجام میدهیم و تا تاییدیه سلیقه شمارا نگرفته ایم شروع به برنامه نویسی نمیکنیم . حالا ما این امکان را برای شما فراهم می کنیم تا متناسب با سلیقه شما به ما سفارش طراحی قالب وب سایت بدهید و ما هم اقدام به ساخت قالب وب سایت با سلیقه و نظر شما کنیم.

ساخت قالب با سلیقه و نظر شما

از قالب وب سایت چه باید بدانیم؟

قالب وب سایت، طرح کلی و ظاهری وب سایت است که در نگاه اول به آن برخواهید خورد. قالبها ترکیبی از المانهای مختلف اعم از رنگ، تصاویر، نوشتهها، ستونها و… هستند که وظیفهشان انتقال مطالب موجود در وب سایت به شکلی ساده و جذابتر است. هر وب سایتی نیازمند داشتن یک قالب حرفه ای و منحصر به فرد است که جذابیت و کشش بالایی برای جلب هرچه بیشتر مخاطب داشته باشد. پس توجه به ساخت قالب وب سایت با سلیقه و نظر شما، از اهمیت بالایی برخوردار است. حال اگر به دنبال طراحی قالب برای وب سایت خود هستید، ما در گروه نارنجی امکان طراحی قالبی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ساخت قالب وب سایت با سلیقه و نظر شما

ساخت قالب وب سایت با سلیقه و نظر شما می تواند خیال شما را از داشتن وب سایتی مطابق با سلیقه و ایده آل شما آسوده کند. مسلماً به همین دلیل است که مدیران کسب و کارها به دنبال یک طراحی قالب سایت خوب و مناسب برای وب سایتشان هستند. قالب سایت (template / theme)، همان ظاهر سایت است. قالب سایت اولین چیزی است که مخاطبان به محض ورود به سایت شما میبینند. قالب شامل رنگ آمیزی سایت، ستونها، نوشته ها، ابعاد بخشهای مختلف سایت و .... است. قالب سایت بخشی از هویت کسب و کار شماست. یعنی کاربران با قالب سایتتان شما را می شناسند و به یادشان می مانید. اصلا قالب، مانند لباس سایت شما است! حالا این لباس میتواند خیلی قشنگ و زیبا باشد و یا خیلی زشت. همینطور میتواند کاربردی باشد یا به دردنخور. تیم طراحی سایت نارنجی این امکان را برای شما فرهم می کند تا متناسب با سلیقه خود به ما سفارش طراحی قالب وب سایت بدهید و ما هم اقدام به ساخت قالب وب سایت با سلیقه و نظر شما کنیم. تیم ما قبل از شروع برنامه نویسی تاییدیه ساخت قالب با سلیقه و نظر شما را دریافت میکند و سپس شروع به برنامه نویسی سایت شما میکند.

122.png (1002 KB)

طراحی قالب سایت چیست؟

قالب سایت یا همان سایت تمپلیت، مانند قفسه و دکور یک فروشگاه می باشد که به مشتریان این امکان را می دهد تا سادهتر و سریعتر به نیاز و هدف خود برسند. به عبارتی دیگر قالب سایت تشکیل شده از عناصر، المانها، رنگها و… که باعث می شود سایت شما منظم تر و مرتب تر به نظر برسد.

چرا به قالب سایت نیاز داریم؟

• اگر می خواهید در نبرد با رقبایتان پیروز میدان باشید، باید قالب سایت سئو شده توسط تیم نارنجی تهیه کنید. در واقع قالب سایت با نظمی که به عناصر وب سایت شما می دهد باعث می شود که کاربر دچار سردرگمی نشود. به بیان سادهتر شما باید با کمک قالب سایت طوری محصولات و خدمات خود را مرتب کنید که کاربران در کمترین زمان بتوانند به خواسته خود برسند.
• با طراحی قالب سایت، ظاهر وب سایتتان را طوری زیبا و مرتب کنید که کاربر به محض ورود به آن، تحت تأثیر سلیقه شما قرار بگیرد و علاقهمند به وب سایتتان شود.

122.jpg (40 KB)

چگونه امکان ساخت قالب با سلیقه و نظر شما فراهم خواهد شد؟

گروه نارنجی با تیمی متخصص و کار کشته، سابقه ای طولانی در طراحی وب سایت و فعالیت در حوزه های مختلف آی تی را دارد. یکی از حوزه های فعالیت گروه نارنجی، حوزه طراحی قالب سایت اختصاصی است. ما در گروه نارنجی با ارائه خدمات مشورتی و بهره گیری از نظرات شما، ابتدا آنچه مد نظر شماست را در نظر می گیریم و سپس با امکان سنجی اهداف شما، بهترین گزینه را برای شما پیاده سازی خواهیم کرد. آنچه در نهایت حاصل خواهد شد، ساخت قالب وب سایت با سلیقه و نظر شما است.

مزایای طراحی قالب اختصاصی چیست؟

مزایای طراحی قالب اختصاصی گروه نارنجی:

۱. (Uniqueness):

یکی از مهمترین مزایای طراحی قالب اختصاصی، ارائه یک طراحی یکتا و منحصر به فرد است که کمک می‌کند وب‌سایت شما از رقبا برجسته تر باشد و با هویت خود متمایز گردد.

۲. تطابق با نیازهای خاص (Customization):

طراحی قالب اختصاصی به شما این امکان را می‌دهد که وب‌سایت خود را به دقت با نیازها و اهداف کسب‌وکارتان هماهنگ کنید و تمامی اجزای آن را به سلیقه خود تنظیم کنید.

۳. سرعت بارگذاری (Loading Speed):

طراحی قالب اختصاصی معمولاً بهینه‌ترین روش‌ها را برای بهبود سرعت بارگذاری صفحات وب‌سایت ارائه می‌دهد که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد و تاثیر مثبتی بر رتبه‌بندی در موتورهای جستجو دارد.

۴. امنیت اطلاعات (Security):

قالب‌های اختصاصی معمولاً بهترین استانداردهای امنیتی را پیاده‌سازی می‌کنند، که از اطلاعات حساس وب‌سایت شما حفاظت می‌کند و خطرات امنیتی را کاهش می‌دهد.

۵. تجربه کاربری بهتر (Enhanced User Experience):

طراحی یکتا و کارآمد قالب اختصاصی به کاربران تجربه بهتری از وب‌سایت شما ارائه می‌دهد، که موجب افزایش رضایت و وفاداری آنها می‌شود.

۶. سازگاری با دستگاه‌های مختلف (Responsive Design):

قالب اختصاصی معمولاً با تکنولوژی ریسپانسیو طراحی می‌شود که به وب‌سایت امکان سازگاری بهتر با انواع دستگاه‌ها از جمله تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را می‌دهد.

در انتها شما جهت اطلاعات بیشتر در مورد ساخت قالب با سلیقه و نظر شما میتوانید از مشاوره رایگان تیم نارنجی استفاده کنید . 09119171500 مهندس قربانی

۰۸ تیر ۱۴۰۲

موارد مشابه در مورد طراحی قالب اختصاصی



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen