برنامه نویسی اختصاصی سایت

نارنجی > خدمات نارنجی > برنامه نویسی اختصاصی > برنامه نویسی اختصاصی سایت

برنامه‌ نویسی اختصاصی، تحت وب معنا پیدا می‌کند. تیم نارنجی وب سایت به صورت اختصاصی و بر اساس نیاز و مخاطب شما برنامه نویسی و اجرا شود. در خدمات برنامه نویسی اختصاصی با توجه به نوع فعالیت شما، سایت اختصاصی شما طراحی و اجرا خواهد شد.

برنامه نویسی اختصاصی سایت

برنامه نویسی اختصاصی تحت وب

 برنامه ‌نویسی اختصاصی تحت وب برای مواقعی که نرم‌افزارهای از پیش تعریف شده نقاط ضعفی دارند می‌تواند مفید باشد. همچنین سیستم های تحت وب را می‌توان به‌وسیله این زبان های برنامه نویسی و زبان های برنامه نویسی دیگر مدیریت نمود.

شاید برایتان سوال شود که با وجود نرم‌افزارها و اسکریپت هایی از پیش برنامه نویسی شده و آماده ( اسکریپت آماده یا CMS مانند وردپرس یا جوملا و ... ) در سطح وب چه نیاز به برنامه نویسی است؟

در جواب باید گفت، برنامه‌ نویسی وب در برخی از مواقع می‌تواند خلاء ها و چالش‌های پیش روی سیستم‌های مدیریت محتوا را رفع کند. برخی از مواقع مشتریان احتیاج به مواردی دارند که سیستم‌های مدیریت محتوا از اجرای آن ناتوان هستند؛ و همچنین ممکن است در سطح وب نیاز به مواردی باشد که نرم‌افزارهای پیش رو نتوانند پاسخگوی این نیازهای باشند. این کدهای آماده در دست هزاران برنامه نویسی و هکر در جهان میباشد و به صورت کلی با تمامی آپشن ها با حجم بالا در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اینجاست کهبرنامه‌ نویسی اختصاصی تحت وب معنا پیدا می‌کند. تیم نارنجی وب سایت به صورت اختصاصی و بر اساس نیاز شما و مخاطب شما برنامه نویسی و اجرا شود. در خدمات برنامه نویسی اختصاصی با توجه به نوع فعالیت شما، سایت شما طراحی و اجرا خواهد شد. بهینه شدن کد های سایت شما با برنامه نویسی اختصاصی تست و بهبود خواهد یافت. خطاهای سایت شما در این نوع کد نویسی کاملا برطرف می شود.
در این نوع اجرای سایت باید تمام قسمت های سایت از صفر تا صد به صورت کامل کد نویسی شود.
بر اساس شرایط ممکن است از زبان های برنامه نویسی خاصی استفاده شود و سایت های تیم نارنجی با تمام زبان های برنامه نویسی موجود تحت وب و کلاینت کد سورس نوشته خواهد شد. 

استفاده از برنامه نویسی اختصاصی در پروژه های بزرگ

در ساخت پروژه های بزرگ و کاملا اختصاصی به مشکلات و محدودیت هایی برخورد می کنیم که دربرنامه نویسی به راحتی و انعطاف می توان از آن عبورکرد. به همین دلیل جایگاه برنامه نویسی اختصاصی هنوز هم حفظ شده و بدون وقفه برای هر طرح و ایده ای که در ذهن دارید می توانید از برنامه نویسی اختصاصی کمک بگیرید. حتی اگر شما امروز هم یک پرتال یا CMS را پیدا کنید که تمامی نیازهای شما را برطرف کند، مطمئن باشید که در آینده و با توسعه وب و اینترنت نیازمند افزودن بخشهای جدیدی به وب سایت اینترنتی خود خواهید بود، با عنایت به این مهم هیچگاه تصور ننمایید که برنامه نویسی اختصاصی بر روی یک وب سایت برای شما اهمیت چندانی ندارد و یا شما نیازی به آن نخواهید داشت. بهتر است از هم اکنون آینده‌نگر باشید.

برنامه نویسی اختصاصی استارت آپ

در بیشتر موارد، علی الخصوص پروژه های استارتاپی، ابزارها و CMS های آماده ظرفیت پاسخگویی به تمام نیازها را برخودار نیستند. بدانید نمی توان یک سیستم مدیریت محتوا را به شیوه ای طراحی کرد که کلیه نیازها و سایت های اینترنتی را شامل شود. در این موارد به کمک برنامه نویسی اختصاصی می توانید نرم افزار خود را توسعه دهید و بستر لازم را برای اجرای فازهای آتی پروژه در آینده فراهم سازید.

امنیت بالا در برنامه نویسی اختصاصی

 سیستم های متن باز یا اسکریپت های آماده یا CMSهای آماده، به لحاظ در دسترس بودن کد های منبع از لحاظ امنیتی غالبا با خطرات مکرر هکر ها روبه‌رو هستند ولی این مورد در سیستم های متن بسته به شرط رعایت پارامترهای امنیتی تا حدامکان کمتر می باشد. اما می بایست خاطر نشان کرد که متن باز بودن یک سیستم غالبا سبب کاهش سطح امنیت نمی شود چرا که درصورت پر کردن حفره های امنیتی، راه نفوذ بسته شده و امنیت سیستم بیشتر می شود.

برنامه نویسی اختصاصی توسط تیم نارنجی

 شما به تیم برنامه نویسی اعتماد می کنید تا ایده های ذهنی شما را پیاده سازی کنند. اگر آن تیم نتواند بفهمد شما دقیقاً چه چیزی میخواهید مطمئناً بین شما و آن تیم برنامه نویس اختلافاتی رخ خواهد داد. بیایید کمی قبل تر را نگاه بندازیم. شما ایده ای در ذهن دارید و میخواهید آن را به کد تبدیل کنید تا روی وب منتشر کنید.

بر چه اساسی به یک تیم آی‌ تی اطمینان می کنید؟ فاکتورهایی که از بین هزاران شرکت و تیم و شخص، یکی را انتخاب می کنید چیست؟ اگر دو تیم با مشخصات یکسان را در نظر بگیریم که مناسب ایده ی شما هستند، کدام یک را می خواهید انتخاب کنید؟ بر چه اساسی این انتخاب ها را صورت می دهید؟ از کجا می خواهید مطمئن شوید آن تیم یا شخص کدهای شما را کامل و جامع به شما تحویل می دهد؟ از کجا میخواهید مطمئن شوید ایده ی شما چقدر برایتان هزینه بردار است؟ از کجا میخواهید متوجه شوید تیمی که ارزان تر قیمت داده مطمئن تر است و تیم دیگر که قیمت بالاتر داده تیم ضعیف تر؟ و هزاران اما و اگر دیگری که گفتنشان تنها استرس شما را زیاد تر خواهد کرد و چه بسا با خود تصمصم بگیرید وارد دنیای وب نشوید! نگران نباشید اینجا نقطه ای است که نیاز به مشاوره برنامه نویسی اختصاصی وب سایت دارید.

ما در تیم نارنجی، امنیت سایت+ سرعت وب سایت+ سئو سایت و اختصاصی بودن کد سورس ها را به شما تضمیم میدهیم و برای شما به صورت اختصاصی کار خواهیم کرد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر در ارتباط باشید :
09119171500
09120884643
مهندس قربانی

۰۸ تیر ۱۴۰۲

موارد مشابه در مورد برنامه نویسی اختصاصی



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen