پشتیبانی وب سایت در بابلسر

نارنجی > خدمات نارنجی > پشتیبانی وب سایت > پشتیبانی وب سایت در بابلسر

پشتیبانی وب سایت در بابلسر بری آن دسته صاحبان وب سایت که خود علم کافی برای هدایت و مدیریت صفحه را ندارند، نقشی مهم در حفظ حیات وب سات آنها دارد. اگر شما هم علم کافی جهت هدایت صفحه خود به سمت رده های بالای موتور جستجوی گوگل و یا رفع مشکلات آن در کوتاه ترین زمان را ندارید، حتما نیاز به پشتیبانی وب سایت در بابلسر دارید.

پشتیبانی وب سایت در بابلسر

پشتیبانی وب سایت در بابلسر

برای هر کسب و کاری که در بابلسر برای خود یک سایت طراحی کرده، پشتیبانی وب سایت در بابلسر یک ضرورت غیر قابل چشم پوشی است. در دنیای تکنولوژی محور این روزها، فضای مجازی جای خود را در تمامی نقاط جهان، از ابر شهر ها تا کوچکترین روستاها بسیار قرص و محکم ساخته است. در این فضای پیشرو و جذاب، سایت ها به مانند ایستگاه هایی با کاربری مختلف، از جمله خدمات، فروش ، امور فرهنگی، هنری و... به عنوان مراکز رجوع گشت و گذار کنندگان در وب هستند، طراحی سایت برای هر حوزه ای در دنیای امروز یک نیاز ضروری است و آنچه در پی این طراحی می آید، نیاز به پشتیبانی و نظارت دائم و حرفه ای، جهت بهبود عملکرد آن است. از این جهت است که پشتیبانی وب سایت در بابلسر، برای هر وب سایتی اهمیت بالایی دارد. پشتیبانی وب سایت با پشتیبانی آنلاین متفاوت است. پشتیبانی آنلاین به خدمات پشتیبانی گفته می شود که در بطور آنلاین از طریق اینترنت ارائه می گردد. اما پشتیبانی وب سایت منظور نگهداری و تضمین عملکرد صحیح یک وب سایت است. امتیازات پشتیبانی وب سایت کم نیست و در نتیجه باعث بهتر شدن و حفظ سئوی وب سایت و جلب رضایت مخاطبان و افزایش فروشتان می شود. به جرات می توان گفت بعد از طراحی یک وب سایت، پر اهمیت ترین کار پشتیبانی آن وب سایت می باشد. با یک پشتیبانی صحیح و مناسب موفقیت وب سایتتان تضمین می شود.
وب سایت ها برخلاف فروشگاه هایی که فعالیت آنها محدود به ساعات مشخصی در روز می شود، در 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته در دسترس کاربران هستند و نظارت دقیق به عملکرد آنها اهمیت بیشتری می یابد. با بهره گیری از پشیبانی سایت در بابلسر می توانید این نظارت حداکثری را بر سایت خود اعمال کنید. وب سایت های استاتیک که دارای صفحات ثابتی هستند نسبت به وب سایت های داینامیک مانند فروشگاه های آنلاین نیاز کمتری به پشتیبانی و نگهداری دارند. شاید بد نباشد که به یک سیستم کامپیوتری همانند یک موجود زنده نگاه کنیم. در روز تولد یک سایت ممکن است امکانات محدودی داشته باشد، در طول زمان توسعه بیشتر بر روی آن انجام بگیرید، ترافیک و تعداد کاربران آن افزایش می یابد. در همین امتداد بر روی سایت به عنوان یک کسب و کار تبلیغاتی صورت می گیرد، مشتریان دائمی به وجود می آیند و همه اینها نیاز به مشتری مداری و تعهد از سوی صاحب کسب و کار برای این فعالیت اقتصادی دارد و عملکرد صحیح وب سایت شرط اول آن است.

 

نکات قابل توجه در انتخاب پشتیبانی وب سایت در بابلسر

پشتیبانی وب سایت در بابلسر برای آن دسته صاحبان وب سایت که خود علم کافی برای هدایت و مدیریت صفحه را ندارند، نقشی مهم در حفظ حیات وب سات آنها دارد. اگر شما هم علم کافی جهت هدایت صفحه خود به سمت رده های بالای موتور جستجوی گوگل و یا رفع مشکلات آن در کوتاه ترین زمان را ندارید، حتما نیاز به پشتیبانی وب سایت در بابلسر دارید.
یکی از مهمترین نکات در پشتیبانی وب سایت در بابلسر، استفاده از یک طراح و پشتیبان سایت حرفه ای و متعهد می باشد. تصور کنید توسعه دهنده وب از یک قالب آماده که رمزگذاری شده است استفاده نماید. پس از مدتی صاحب وب سایت تصمیم به تحول طراحی آن سایت داشته باشد بدون آنکه لینک و محتوا هایی سایت فعلی و کارهایی که برای سئوی آن انجام شده آسیب ببیند. اما این قفل یا رمزگذاری می تواند برای صاحب وب سایت یک محدودیت جدی برای توسعه بیشتر سایت باشد. در این حالت صاحب وب سایت باید به طراح سایت مراجعه کند و اگر طراح به رمزنگاری قالب دسترسی نداشته باشد، این پایان عمر وب سایت است. باید طراحی بر روی یک قالب جدید که از نو و از پایه توسعه داده شده است انجام گیرد.
پشتیبانی وب‌سایت در بابلسر به عنوان شهری با بازار رقابتی و پر رونق، باید به دست فردی حرفه ای سپرده شود. مطمئنا یک وب‌سایت بدون پشتیبانی باید هر لحظه منتظر ایجاد مشکلات ریز و درشت باشد. در صورت اتفاق افتادن هر مشکلی، صاحب وبسایت تنها کاری که می‌تواند انجام دهد دیدن از دست رفتن مشتریان و کاربران سایت خود است که این موضوع در بازار رقابتی بابلسر یک دردسر بزرگ است. حتی اگر یک وب‌سایت دارای پشتیبانی باشد ولی پشتیبانی وب‌سایت در بابلسر به خوبی طبق وظایف خود عمل نکند، کاربران و مشتریان آن وب‌سایت به‌صورت دوره‌ای باید مشکلات وب‌سایت را برای چند روز تحمل کنند؛ چون تیم پشتیبانی وقت کافی، دانش کافی یا تجربه کافی جهت برطرف کردن مشکل سایت را ندارند. به این ترتیب چیزی جز دردسر عاید کاربران سایت نخواهدشد و از طرف دیگر برندینگ منفی نصیب کارفرما خواهدشد که شاید از دید برخی از صاحبان وب‌سایت‌ها پنهان مانده باشد. بنابراین برای داشتن خیالی آسوده بابت پیشرفت و توسعه وب سایت خود، در انتخاب پشتیبانی وب سایت در بابلسر دقت کنید و از تیم و گروهی حرفه ای و مجرب برای ارائه خدمات پشتیبانی به وب سایت خود کمک بگیرید. گروه نارنجی با سابقه ای طولانی در زمینه پشتیبانی وب‌سایت در بابلسر، همراهی مطمئن برای شما در مسیر توسعه وب سایت شما خواهد بود.

 

برای پشتیبانی وب سایت در بابلسر به کجا مراجعه کنیم؟

همانگونه که تا کنون به آن اشاره شد، پشتیبانی وب‌سایت در بابلسر برای داشتن سایتی قدرتمند و هدفمند یک ضرورت انکار ناپذیر است. چرا که سایت بدون پشتیبانی حرفه ای و اصولی، رفته رفته به سمت محو شدن از فضای مجازی پیش می رود. اما اگر برایتان سوال است که برای پشتیبانی وب‌سایت در بابلسر به کجا مراجعه کنیم، حتما در میان گزینه هایتان گروه نارنجی را نیز بررسی کنید. گروه نارنجی با سابقه طولانی و موثر در زمینه پشتیبانی وب‌سایت در حوزه های مختلف، فرصتی عالی برای پیشرفت و توسعه سایت شما را فراهم خواهد کرد.

 

خدمات پشتیبانی وب سایت در بابلسر شامل چه مواردی می شود؟

پشتیبانی یک وبسایت در دنیای امروز یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. خوش بختانه در سالهای گذشته همگان در حوزه فناوری و مدیریت وبسایت ها به این نکته پی برده اند که زمانی که طراحی سایت به پایان می رسد، تازه کار شما برای پیشرفت در فضای مجازی آغاز می شود و هیچ پیشرفتی بدون پشتیبانی ممکن نیست.
اگر در شهر بابلسر برای کسب و کار و یا برند خود و یا برای ضرورت دیگری اقدام به طراحی وبسایت در بابلسر کرده اید، آگاه باشید که در بازار رقابتی امروز، برای توسعه اهداف خود در این شهر بزرگ و پر رقابت، نیاز به پشتیبانی وب سایت در بابلسر دارید. پشتیبانی وبسایت در بابلسر یک ضرورت غیر قابل انکار است. وقتی کار طراحی وبسایت به پایان می رسد، پس از آن تیم پشتیبانی وب سایت در صورت بروز خطا در آن، مشکلات به وجود آماده را مرتفع می کنند. خدمات پشتیبانی و به روز رسانی هر سایت به امکانات آن بستگی دارد. سایت هایی که بازدیدکننده بیشتری دارند، بی شک به پشتیبانی قویتری نیاز دارند. البته این حرف به این معنا نیست که سایر وب‌سایت هایی که رتبه بالایی ندارند، بی نیاز از پشتیبان هستند. مثلا ممکن است شما صاحب یک وبسایت بابلسراک در بابلسر باشید، برای اینکه در این حوزه بیشتر دیده شوید، نیاز دارید تا هر لحظه و مطابق با برنامه ای اصولی در پروسه سئو سایت در بابلسر پیش بروید تا بابلسراک بیشتری را به مشتریان معرفی کنید. اگر لحظه ای خللی در عملکرد وب سایت ایجاد شود، این پروسه دچار مشکل می شود و روند پیشرفت شما کند خواهد شد. اینجاست که ضرورت وجود پشتیبانی وبسایت در بابلسر بیشتر به چشم می آید. وب سایت شما می بایست دائماً مانند ویترین شما، نمایشگر بهترین و با کیفیت ترین خدمات کسب و کارشما باشد. به یاد داشته باشیم که پایان طراحی سایت، اتمام کار تلقی نشده و در اصل آغاز تعهد ما می باشد. 
یک وب سایت با هر قابلیتی که داشته باشد بدون محتوا ارزشی ندارد. در پروسه پشتیبانی وب سایت، بالاترین هزینه مربوط به افزودن محتوای وب سایت می گردد. به گفته کارشناسان، طراحی وب سایت یک سو و تولید محتوا و سئو سایت اصل مهم دیگری در فضای مجازی می باشد. پشتیبانی هر سایت نیاز به مهارت های خاصی داشته کلید آن در اختیار کسانی است که به کدهای برنامه نویسی، آنالیز سایت و تولید محتوا و بهینه سازی وب سایت شما مسلط هستند.

اما پشتیبانی وب سایت شامل موارد دیگری نیز می شود که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

  • مشاوره در زمینه انتخاب بهترین افزونه و قالب وردپرس
  • رفع خطای پلاگین
  • رفع خطاهای PHP
  • تغییرات و رفع مشکلات CSS در قالب
  • رفع خطاهای سئو در Webmaster Tools
  • اصلاح مشکلات مربوط به عضویت کاربران
  • خطایابی و رفع مشکلات فروشگاه اینترنتی
  • درخواست انتقال سایت به سرور دیگر و مشکلات مرتبط
  • رفع خطاهای مرتبط با راست چین بودن در قالب و پلاگین
  • بررسی سرعت سایت و رفع مشکلات دیر لود شدن سایت
  • تغییرات ظاهری در منوها و باکس ها و تغییر در ظاهر و چیدمان صفحات
  • بومی سازی، راست چین کردن قالب و افزونه های وردپرسی در زمینه های مختلف
  • تحلیل سایت و عیب یابی وردپرس

 

اهمیت پشتیبانی وب‌سایت

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که، چرا اصلا وب سایت خودمان را بروز رسانی کنیم؟ پاسخ این سوال را با یک مثال توضیح می دهیم.
شما یک فروشگاه را در نظر بگیرید، فردی که به عنوان مشتری (بازدید کننده در سایت) وارد مغازه می شود، با دیدن محصولات جدید، بیشتر به خرید اجناس جدید ترغیب می شود و برعکس اگر مغازه دار محولات خود را در فروشگاه بروزرسانی نکند، رفته رفته مشتریان خود را از دست خواهد داد.  وب سایت ها نیز دقیقا به همین شرایط بوده و بازدید کنندگان پس از چند بار ورود و مشاهده سایت شما، در صورت عدم بروز رسانی محتوا و مطالب سایت، از آن خسته شده و به وب سایت شما برنخواهد گشت. در بسیاری از وب‌سایت‌ها از این کار چشم‌پوشی می‌کنند اما باید بگوییم که یکی از بزرگترین اشتباهات بعد از کامل شدن وب‌سایت، نداشتن یک مدیر و پشتیبان برای سایت است. یک سایت نیاز دارد هر چند وقت یکبار سرویس و به‌روزرسانی شود. یکی از مهمترین مسائلی که در رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو تاثیر زیادی دارد، بروز رسانی مرتب سایت ها می باشد. اخیرا موتورهای جستجو اهمیت و اولویت زیادی به این مسئله اختصاص داده اند و آن را به یکی از معیار های رتبه بندی سایت ها قرار داده اند.
همچنین در صورتی که در وبسایت خود از درگاه بانکی استفاده می نمایید، حفظ امنیت سایت شما ضرورت بیشتری خواهد داشت. پس بروزرسانی های سایت و نیز بروزرسانی کدهای آن و استفاده از متدهای استاندارد، می تواند از امنیت وبسایت شما را بیشتر نماید که این پروسه توسط تیم پشتیبانی وب سایت شما انجام می شود.

۲۰ آذر ۱۴۰۱

پست شده توسط: Super User

موارد مشابه در مورد پشتیبانی وب سایت



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen