ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی

نارنجی > خدمات نارنجی > ساخت تیزر تبلیغاتی > ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی

تبلیغات ویدئویی اگر به شکلی جذاب و اصولی انجام شود، قطعا اثر مهمی در مخاطب خواهد گذاشت و منجر به افزایش شانس اثرگذاری آن تبلیغ بر جامعه هدف خواهد شد. ساخت تیزر تبلیغاتی به واسطه امکان های بیشتری که برای ایجاد جذابیت در آن وجود دارد، بسیار پر بازده تر از بنرهای تبلیغاتی اینستاگرامی می باشد. بنابراین، می توان ساخت تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام را با اثر بخشی بالای آن، امکان به اشتراک گذاری بیشتر آن و ویدئو محور شدن اینستاگرام و بالاتر بودن شانس رشد محتوای ویدئویی در اکسپلور توجیه کرد.

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی

ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی

دنیای تبلیغات با ورود فضای مجازی به عرصه دچار تحولی چشمگیر شد. اگر تا پیش از آن تنها تبلیغات را بر در و دیوار شهر و یا بنرها و بیلبوردهای بزرگ می دیدید، اما حالا دیگر هر صفحه شخصی در فضای مجازی تبدیل به یک فضای تبلیغاتی پر بازده شده است. شاید تا پیش از ظهور شبکه های اجتماعی، خصوصا اینستاگرام، مورد اعتماد ترین بستر تبلیغات، تبلیغات تلویزیونی بود. اما حالا دیگر بازی عوض شده است و امور تبلیغاتی شکلی جدید به خود گرفته اند. یکی از روش های مهم در تبلیغات مدرن، ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی است که در این مقاله بیشتر به آن می پردازیم.

 

زمینه های ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی

اینستاگرام از چند جهت بستری مهم برای تبلیغات را ایجاد کرده است. در ابتدا صفحاتی وجود دارند که فی ذاته به ارائه محصولات و یا خدماتی می پردازند که نیاز به تبلیغات و دیده شدن دارند. چنین صفحاتی قطعا مایل اند با ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی بیشتر و بهتر دیده شوند. پس می توان یکی از اصلی ترین زمینه هایی که اینستاگرام را برای ساخت تیزر تبلیغاتی مناسب می کند، همین صفحات فروش و محصول و یا ارائه خدمات دانست.
از سوی دیگر، بسیاری از صفحات که در ابتدای راه خود هستند، برای رشد سریع تر و دیده شدن در اینستاگرام، با هدف بدست آوردن فاللور بیشتر، اقدام به تبلیغات در صفحات بزرگتر می کنند. این نوع تبلیغات نیز عموما به صورت ویدئویی بوده و بستر را برای گسترش ساخت تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام  آماده می کنند.

 

چرا ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی

تحقیقات زیادی در زمینه تاثیرگذاری تبلیغات و به طور کلی محتواهای اینستاگرامی بر مخاطبین انجام شده است که با جزییاتی دقیق رفتار مخاطبان نسبت به محتوا را بررسی می کنند و به شما می گویند که یک محتوا در چه سطحی باید باشد تا مخاطب پیش از رد کردن آن، مثلا چند ثانیه از آن را ببیند. رفتار شناسی دقیق مخاطب به منظور یافتن راه حلی اصولی برای رشد هرچه بیشتر صفحات اینستاگرامی و بالا رفتن بازدید و اشتراک محتواهای تولید شده می باشد. در میان نتایج به دست آمده از چنین بررسی هایی مشخص شده که تبلیغات ویدئویی اگر به شکلی جذاب و اصولی انجام شود، قطعا اثر مهمی در مخاطب خواهد گذاشت و منجر به افزایش شانس اثرگذاری آن تبلیغ بر جامعه هدف خواهد شد. ساخت تیزر تبلیغاتی به واسطه امکان های بیشتری که برای ایجاد جذابیت در آن وجود دارد، بسیار پر بازده تر از بنرهای تبلیغاتی اینستاگرامی می باشد. بنابراین، می توان ساخت تیزر تبلیغاتی در اینستاگرام را با اثر بخشی بالای آن، امکان به اشتراک گذاری بیشتر آن و ویدئو محور شدن اینستاگرام و بالاتر بودن شانس رشد محتوای ویدئویی در اکسپلور توجیه کرد.

 

نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی

  •  جامعه هدف خود را بشناسید

ابتدا باید بدانید برای کدام مخاطبان اینستاگرامی در حال تولید محتوا هستید. اگر جامعه هدف خود را نشناسید، هرچه هزینه کنید و خلاقیت به خرج دهید، ممکن است با سلایق مخاطب مورد نظر خود همراه نشده باشید و مخاطب مورد نظر، در کمتر از چند ثانیه محتوای تبلیغاتی تهیه شده توسط شما را رد کند و زحمات شما برای دیده شدن بر باد برود.

  • خلاقیت

در فضای اینستاگرامی که روزانه حجم بالایی از محتوا در حال تولید شدن است، رقابت برای جذب مخاطب هر روز سخت تر و سخت تر می شود و شاید بتوان گفت تنها عامل متمایز کننده بین برندگان و ناکامان این رقابت ناپیدا، عامل خلاقیت است. برای ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی همواره به افرادی رجوع کنید که با به روزترین استانداردهای تولید محتوا در اینستاگرام آشنایی کافی دارند. در غیر این صورت، هزینه شما بازده متناسبی دربر نخواهد داشت.

  • ایجاز و رسایی

شاید در طول روز که در اینستاگرام مشغول گشت و گذار هستید، به این نکته دقت کنید که بسیاری از محتواهای اینستاگرامی را در کسری از ثانیه رد می کنید و حتی شانس کوتاهی هم برای جلب نظر خود به آن نمی دهید! این یک واقعیت است که در اینستاگرام، حتی برای یک صدم ثانیه از محتوا نیز باید برنامه داشت. خصوصا برای شروع هر تیزر که نقش اساسی در ترغیب مخاطب به تماشای تیزر ایجاد می کند. جدا از این، اگر هم مخاطب در ابتدا جذب محتوای شما شود، ممکن است چند ثانیه را صرف تماشای آن کند و از آن عبور کند. برای همین مهم است تا به موجز ترین شکل ممکن، پیام تبلیغاتی خود را برسانید.

  •  استفاده از المان های ترند و روزآمد

موسیقی، تصویر، روایت، سبک زندگی، ماجرا، خبر و... هرچه که در زمان ساخت و پخش کلیپ مورد توجه افراد است، می تواند سوژه ای برای جذب مخاطب و کشاندن او به سمت محتوای تبلیغاتی شما باشد. پس در ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی، حتما به استفاده از عناصر به روز و ترند توجه کنید.

  •  استفاده از تدوین‌گر حرفه ای

در نهایت، آن کسی که جذابیت محتوای تبلیغاتی شما را تعیین می کند، تدوین‌گر آن است. یک تدوین‌گر خوب می تواند حتی با فیلم های بی کیفیت نیز محتوایی جذاب تهیه کند. اما یک تدوین‌گر بد، حتی بهترین تصاویر و فیلم های ضبط شده با دوربین های حرفه ای را نیز تبدیل به محتوایی فشل و خسته کننده خواهد کرد. پس در ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی توجه لازم را در استخدام تدوین‌گر داشته باشید.

 

چگونه سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی را بدهیم؟

حوزه تولید محتوا این روزها بسیار گسترش یافته و افراد زیادی با آموختن اصول تدوین و تولید محتوای اینستاگرامی، در حال فعالیت در این حوزه می باشند. اما نیازهای حرفه ای شما تنها توسط افراد حرفه ای تامین خواهد شد. افرادی که تجربه کافی در این عرصه را داشته باشند و با ارائه رزومه ای قوی، شما را مجاب کنند که توانایی ایجاد بازده ای بالا برای هزینه ای که صرف می کنید را دارا می باشند. گروه نارنجی با دارا بودن تیمی مجرب از تدوین‌گران و تولید کنندگان محتوا، آماده ارائه هرگونه خدمات در حوزه ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی می باشد.

 

۰۸ تیر ۱۴۰۲

پست شده توسط: Super User

موارد مشابه در مورد ساخت تیزر تبلیغاتی



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen