ساخت تیزر تبلیغاتی در آمل

نارنجی > خدمات نارنجی > ساخت تیزر تبلیغاتی > ساخت تیزر تبلیغاتی در آمل

امروزه پای فضای مجازی به میدان تبلیغات باز شده و هر شهروندی خود به یک رسانه تبدیل شده است. بدین صورت، اگر بتوانید با ساخت تیزر تبلیغاتی در آمل به شکلی حرفه ای، نظر مخاطب خود را جلب کنید، آنگاه مخاطب به خودی خود برای شما نقش یک رسانه را بازی خواهد کرد و با بازنشر تیزر تبلیغاتی شما، به معرفی برند شما کمک خواهد کرد. اگر تصمیم گرفته اید تا با ساخت یک تیزر تبلیغاتی با کیفیت، گامی مهم در جهت معرفی برند و محصول خود بردارید، حتما تلاش کنید تا این قدم محکم را به درستی و با اطمینان بردارید. برای ساخت تیزر تبلیغاتی در آمل ابتدا باید مشخص کنید که چه نوع تیزری مد نظر شماست و بعد به سراغ گام های بعدی بروید.

ساخت تیزر تبلیغاتی در آمل

ساخت تیزر تبلیغاتی در آمل

ساخت تیزر تبلیغاتی در آمل یک از روش های تبلیغی مانند تیزر تبلیغاتی تلویزیونی، تیزر تبلیغاتی رادیویی، رسانه محیطی و چاپی در آمل می‌باشد که در آن به معرفی محصول و خدمات خود در این شهر می‌پردازید. تیزهای تبلیغاتی استاندارد معمولاً بین ۱۰ الی ۱۲۰ ثانیه هستند و می‌توانند محصول را به بهترین شکل ممکن به مخاطب نشان دهند. برای برخی از تبلیغات همچون تبلیغات تلویزیونی از تیزرهای بلندتر استفاده می‌شود و بسته به زمان تیزر و کیفیت آن هزینه‌های مختلفی بایستی پرداخت کنید.
به‌طورکلی ساخت تیزر تبلیغاتی در آمل یکی از بهترین روش‌ها و ابزارهای بازاریابی برای ارائه محصولات و خدمات می‌باشد. گاهی لازم است برند خود را با قدرت از رقبا جلو بی اندازید. در واقع بایستی هویت برند خود را تقویت نمایید و یا آن را ایجاد کنید. در این زمان یک تیزر حرفه‌ای، مستقیماً محصول، خدمات و یا برند را نمایش نمی‌دهد. بلکه با نمایش ارزش‌ها، اهداف و داستان برند، جایگاه آن را در میان رقبا ارتقا می‌بخشد. برندها معمولاً برای تولید فیلم برند دقت زیادی کرده و از صرف زمان و هزینه کافی نمی‌هراسند. در بازار رقابتی آمل که به عنوان یک شهر صنعتی دارای مراکز تجاری و کسب و کارهای ریز و درشت می باشد، ساخت تیزر تبلیغاتی در امل می تواند یکی از بهترین روش ها برای معرفی برند و جلب مشتری باشد.

 

چرا ساخت تیزر تبلیغاتی در آمل برای هر کسب و کاری الزامیست؟

امروزه بازارها در شهری مانند آمل به شدت رقابتی هستند و موفقیت یک برند به تاثیر گذاری محصولاتش بر روی مخاطب، بستگی دارد. یکی از مراحل تاثیرگذاری، آشنایی مخاطب و جذب آن از طریق معرفی ویژگی های کلیدی محصول می باشد.  بازاریابی بدون تبلیغات معنا و مفهومی نخواهد داشت. امروزه تبلیغات، جزء ابزارهایی به شمار می آید که برای آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات، بیشترین کاربرد را داشته و همچنین به عنوان یک عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان، نسبت به محصول موردنظر نقش موثری را ایفا می نماید. لازم به ذکر است که می بایست در بکارگیری انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبان، روشی صحیح و مناسبی را انتخاب نمود؛ زیرا در این صورت است که انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبین و مشتریان بازار هدف با سرعت بیشتری انجام میشود، تا معرفی مراحل تولید و چرخه محصولات از بهترین و بیشترین تاثیرگذاری برخوردار باشد. این یعنی شما نیاز دارید مخاطب هدف خود را در شهر آمل به خوبی بشناسید و با ساخت تیز تبلیغاتی قوی در آمل، مشتریان و مخاطبین را نسبت به محصولات خود کنجکاوی کنید. مخاطبین شما برای اینکه بخواهند خدمات وکالایی را مصرف کنند، باید این موضوع برایشان روشن شود که پیام آن محصول چیست و چه هدفی باعث مصرف آن می شود؟
یکی دیگر از مزیت‌های ساخت تیزر‌ تبلیغاتی در آمل، امکان به اشتراک‌گذاری آن است. در گذشته برادکستینگ یا پخش عمومی تبلیغات در تلویزیون و رسانه‌های تصویری، کاملا یک سویه بودند و مخاطب تنها بیننده بی اختیار یک تیزر تبلیغاتی بود، اما امروزه پای فضای مجازی به میدان باز شده و هر شهروندی خود به یک رسانه تبدیل شده است. بدین صورت، اگر بتوانید با ساخت تیزر تبلیغاتی در امل به شکلی حرفه ای، نظر مخاطب خود را جلب کنید، آنگاه مخاطب به خودی خود برای شما نقش یک رسانه را بازی خواهد کرد و با بازنشر تیزر تبلیغاتی شما، به معرفی برند شما کمک خواهد کرد. دقیقا به همین دلیل است که شرکت‌های سازنده‌ی تیزهای تبلیغاتی سعی دارند، تیزهای تبلیغاتی داستان‌واره و جذاب بسازند به طوری که خود مخاطبان، عاملان پخش و اشتراک‌گذاری تیزرها باشند

 

برای ساخت تیزر تبلیغاتی در آمل به کجا مراجعه کنیم؟

اگر تصمیم گرفته اید تا با ساخت یک تیزر تبلیغاتی با کیفیت، گامی مهم در جهت معرفی برند و محصول خود بردارید، حتما تلاش کنید تا این قدم محکم را به درستی و با اطمینان بردارید. برای ساخت تیزر تبلیغاتی در امل ابتدا باید مشخص کنید که چه نوع تیزری مد نظر شماست. مثلا مایلید یک تیزر تبلیغاتی رئال برای معرفی محصول خود بسازید، و یا اینکه یک انیمیشن به صورت کارتون و یا موشن گرافی را ترجیح می دهید؟ و شاید هم مد نظر شما یک تیزر تبلیغاتی ترکیبی از این دو باشد. هرکدام از این خدمات تعرفه ها، شرایط و کارشناسان متفاوتی را می طلبند. البته ما در گروه نارنجی می توانیم در هر زمینه ای و با هر کیفیتی، هر نوع تیزر تبلیغاتی در آمل را برای شما طراحی و آماده کنیم.
وجود تدوین گران ماهر، ایده پردازان قوی و خلاق، امکانات پیشرفته فیلمبرداری، شناخت جوامع هدف و همچنین هزینه و تعرفه ای معقول برای ساخت تیزر تبلیغاتی در آمل، گروه نارنجی را به تیمی متمایز در امر ساخت تیزرهای تبلیغاتی در آمل تبدیل کرده است.

 

تیزر تبلیغاتی  چیست؟

تیزر تبلیغاتی، به ویدئو منحصر به فردی گفته می شود که یک فرد یا شرکت برای توسعه هرچه بیشتر کسب و کارش ساخته و منتشر می کند. واژه تیزر teaser ، در اصطلاح به معنای آزار دهنده و یا کنجکاو کننده است. تیزر به کلیپ‌ها و ویدئو‌های کوتاهی اطلاق می‌شود که برای معرفی یک پروژه بزرگتر مثلا معرفی یک فیلم سینمایی، ساخته و نمایش داده می‌شوند تا با تحریک حس کنجکاوی مخاطب، او را به سمت پروژه اصلی جذب کنند. بسیاری از پروژه‌های بزرگ صنعتی و یا تجاری نیز مانند فیلم‌های سینمایی، دارای پرومشن و یا تیزرهای مختلفی، جهت معرفی خود به مخاطبان و مشتریان هستند. به بیان دیگر، تیزر یک کلیپ یا ویدئو کوتاه و جذاب است که بدون لو دادن اصل داستان، مخاطب را به سمت موضوع خود جلب می‌کند. هر چند با این تعریف، ذات یک تیزر اقتضا می‌کند که رمزآلود و کنجکاوکننده و البته بسیار مختصر باشد، اما در حال حاضر با تغییر نگاه به کارکرد تیزرها، از این شیوه نمایش برای تبلیغ انواع مختلف کالا و خدمات شرکت ها استفاده می‌شود. تیزر‌های تبلیغاتی که در تلویزیون یا فضای مجازی نمایش داده می‌شود ممکن است خیلی صریح و مستقیم به تبلیغ یک محصول بپردازند و یا اینکه به صورت غیر مستقیم و گاه با تحریک کنجکاوی مخاطب این کار را انجام دهند که موضوع، این بستگی به سناریو و درون‌مایه کلی تیزر دارد. به هیمن دلیل است که محتوا یا فیلم‌نامه تیزر از نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی به حساب می‌آید.

 

جایگاه تیزرهای تبلیغاتی در دنیای امروز

امروزه بخش عظیمی از تجارت، فرهنگ، هنر، ورزش، تکنولوژی، سیاست و بسیاری دیگر از جنبه‌های اجتماعی زندگی ما، مستقیما تحت تاثیر تبلیغات قرار دارد. سالانه میلیاردها دلار، هزینه‌ی تبلیغ کالاها و خدمات شرکت‌های چند ملیتی در سراسر دنیا می‌شود و بزرگترین مدل‌ها و سوپراستارهای سینما و ورزش در مقابل دوربین، به معرفی محصولات این شرکت‌ها می‌پردازند. نه تنها تکنولوژی، سیاست، ورزش، رسانه‌ها و حتی هنر در خدمت صنعت تبلیغات قرار دارند که حتی علم نیز در تلاش است تا با به کارگیری توانمندی‌های خود، مخاطب را برای پذیرش بهتر یک تبلیغ و در نهایت خرید یک محصول متقاعد نماید؛ به عنوان مثال، شاخه‌های مختلف روانشناسی مانند مکتب گشتالت‌گرایی برای بهره‌وری تبلیغات به کار گرفته می‌شود.
به دلیل متصل شدن زندگی ما به تکنولوژی، بی شک تیزر تبلیغاتی و تبلیغات بخش عمده ای از مسئولیت بازاریابی و فروش را بر عهده گرفته اند. شاید افراد زیادی تیزر تبلیغاتی منتشر کنند اما کمتر کسی می داند که نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی چیست. در نظر گرفتن یک سری اصول اساسی و مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی، کار شما را چندین برابر بهتر می کند و فروش خدمات یا محصولات مورد تبلیغ را افزایش میدهد. همین امر باعث می شود شما بتوانید در عرصه تبلیغات از رقبای خود پیشی بگیرید.

 

 اگر مایل به برداشتن گامی محکم در مسیر توسعه برند خود هستید، با ما همراه باشید.

۰۵ آبان ۱۴۰۱

پست شده توسط: Super User

موارد مشابه در مورد ساخت تیزر تبلیغاتی



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen