ساخت کلیپ ارزان اینستاگرامی - پشتیبان اینستاگرام

نارنجی > خدمات نارنجی > ساخت تیزر تبلیغاتی > ساخت کلیپ ارزان اینستاگرامی - پشتیبان اینستاگرام

با گذشت زمان و عبور از دورانی که تنها مرجع موثق برای سنجش ارزشمندی برندها، تبلیغات تلویزیونی بود، حالا اینستاگرام به عرصه ای جدی برای انجام تبلیغات موثر تبدیل شده و مخاطبان زیادی به محتوای تبلیغاتی شما دسترسی خواهند داشت. بنابراین برنامه ریزی درست و استفاده بهینه از منابع مالی، می تواند به شما کمک کند تا با ساخت کلیپ ارزان قیمت در اینستاگرام، از این فضا بهره کافی را ببرید.

ساخت کلیپ ارزان اینستاگرامی - پشتیبان اینستاگرام

ساخت کلیپ ارزان قیمت در اینستاگرام

امروزه شرکت ها و افراد گزینه های زیادی برای شروع دیجیتال مارکتینگ خود و تبلیغات در اختیار دارند، اما برخی از آنها سراغ تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام می روند. تیزر های تبلیغاتی اینستاگرام، کلیپ هایی عموما چند ثانیه ای هستند که برای نمایش و تبلیغ محصولات و یا حتی معرفی پیج های اینستاگرام از آنها استفاده میشود. اکثر این کلیپ ها با نرم افزارهای حرفه ای مانند ادوبی پریمیر و ادوبی افتر افکت ساخته شده اند. ساخت یک تیزر تبلیغاتی با کیفیت نیازمند صرف هزینه و وقت بسیاری است. اما طی چند سال اخیر با استفاده از پیشرفت های برنامه های ادوبی پریمیر و افتر افکت و البته اپلیکیشن های موبایلی، نه تنها زمان طراحی هر پروژه به صورت چشمگیری پایین آمده، بلکه همچنین باعث افزایش کیفیت تیزر نهایی و کاهش هزینه ها شده است.

 

ویژگی های کلیپ ارزان قیمت در اینستاگرام

نکته اول به طور کلی در تمامی کلیپ های اینستاگرامی مشترک است. کاربران اینستاگرام به سرعت از طریق اکسپلور خود در حال جستجو هستند بنابراین خواه یک تبلیغ ویدیویی منظم اینستاگرام باشد یا یک تبلیغ داستانی اینستاگرام، شرکت ها باید تبلیغات ویدیویی انجام دهند که کاربران را مجبور به توقف کردن و مشاهده ویدیو کنند. به گفته ناتاشا کورتنای اسمیت مدیرعامل شرکت بازاریابی دیجیتال Bolt Digital، این به معنای ترکیب حرکت در سه ثانیه اول ورود کاربران به اینستاگرام است. همچنین از آنجا که قابلیت صوت اینستاگرام به طور پیش فرض هنگام باز کردن ویدیو توسط کاربر نادیده گرفته شده است، جاناتان جیکوبز شریک آژانس دیجیتال گروه دیجیتال بومی گفته که بهتر است ویدئوها همراه با تصاویر و یا متن باشند. شما می توانید توجه مخاطبین خود را به خود جلب کنید و پیام خود را به گوش دیگران برسانید. بنابراین با بهره گیری از متن روی تصویر کاری کنید تا نکات اصلی کسب و کار خود که نمی خواهید هیچ بیننده ای آنها را از دست بدهد به گوش کاربران اینستاگرام برسانید. این نوع متن می تواند به تقویت مهمترین پیام های یک شرکت برای ارائه خدامت خود کمک کند.
اما ساخت کلیپ تبلیغاتی ارزان قیمت در اینستاگرام نباید به معنای بی کیفیت بودن آن تلقی شود، بلکه باید به معنای برتری چشمگیر عنصر خلاقیت و نو آوری بر سایر عوامل تاثیرگذار بر کیفیت نهایی کلیپ باشد. کلیپ تبلیغاتی ارزان قیمت یعنی اینکه به دور و تجملات کلیپ های پر زرق و برق، بتوانیم تمامی اصول الگوریتمی اینستاگرام را رعایت کنیم تا مخاطبان هرچه بیشتری را به خود جلب کنیم.

 

چرا ساخت کلیپ ارزان قیمت در اینستاگرام

کانر ووس، استراتژیست شبکه های اجتماعی Veterans United Home Loans گفته است که: شرکت هایی که Instagram Stories و تیزر های تبلیغاتی را در نظر می گیرند باید با صرف وقت برای تعامل با کاربران اینستاگرام شروع به درک بهتر قابلیت های تعاملی این نرم افزار، روندها و انتظارات محتوایی کنند.
"وقتی بینندگان با استوری ها (Stories) درگیر می شوند، انتظار دارند که ویدیو ببینند و اغلب تعامل برقرار می کنند. بنابراین قرار دادن یک آگهی ویدیویی و تیزر تبلیغاتی داخل استوری های اینستاگرام می تواند به کاربرانی که برای تماشای ویدیوها مشتاق تر هستند و برای دیدن محصولات بیشتر به سمت شما حرکت کنند برسد.
جدا از جنبه های فنی، ساخت کلیپ تبلیغاتی ارزان قیمت می تواند به عنوان جایگزینی برای روش های تبلیغاتی مرسوم در نصب پوسترها و بنرها و ...تلقی شود. با گذشت زمان و عبور از دورانی که تنها مرجع موثق برای سنجش ارزشمندی برندها، تبلیغات تلویزیونی بود، حالا اینستاگرام به عرصه ای جدی برای انجام تبلیغات موثر تبدیل شده و مخاطبان زیادی به محتوای تبلیغاتی شما دسترسی خواهند داشت. بنابراین برنامه ریزی درست و استفاده بهینه از منابع مالی، می تواند به شما کمک کند تا با ساخت کلیپ ارزان قیمت در اینستاگرام، از این فضا بهره کافی را ببرید.

 

چگونگی ساخت کلیپ ارزان قیمت در اینستاگرام

یکی از اصولی ترین روش های تبلیغاتی هم ساخت کلیپ های تبلیغاتی در اینستاگرام  است. مهمترین مورد برای طراحی تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی داشتن ایده های خلاقانه و جذاب است که این امر به وجود نمی آید مگر اینکه تیم قوی از افراد با تجربه و خلاق برای آن زحمت بکشند. اینکه ما بگوییم همیشه باید تیزرهای گران قیمتی ساخته شود تا بتوان نتیجه ی مطلوبی به دست آورد هم جمله ی غلطی است. گاهی می توان با ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در اینستاگرام به موفقیت های چشمگیری دست یافت. برای ساخت کلیپ ارزان قیمت در اینستاگرم ابتدا باید بر خلاقیت خود تکیه داشته باشید، در مرحله بعدی مواردی چون، استفاده از فضاهای جذاب و بدون هزینه، کار با تدوینگران منصف، کم کردن تجهیزات فیلمبرداری و نورپردازی پیچیده و... می تواند در ساخت کلیپ ارزان قیمت موثر باشد.

 

کجا سفارش ساخت کلیپ ارزان قیمت اینستاگرامی را ثبت کنیم؟

گروه نارنجی به عنوان یکی از مراجع مهم تولید محتوای اینستاگرامی و با بهره مندی از تیمی متخصص از ایده پردازان، تدوین گران و فیلمبرداران، می تواند در اسرع وقت و با بهترین هزینه، کلیپی جذاب و اثر گذار را در اختیار شما قرار دهد.

۰۸ تیر ۱۴۰۲

پست شده توسط: Super User

برچسب ها: پشتیبانی-اینستاگرام

موارد مشابه در مورد ساخت تیزر تبلیغاتی



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen