ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل

نارنجی > خدمات نارنجی > ساخت تیزر تبلیغاتی > ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل

اگر در حال حاضر و برای معرفی و پروموت کردن کسب و کار خود در فکر ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل هستید، حتما با ما همراه باشید تا با بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. مراکز ارائه دهنده خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل کم تعداد نیستند اما آیا همه انها توانایی برآورده کردن انتظارات و خواسته های شما را دارند؟ به طور کلی خواسته شما چیست و می خواهید چگونه تیزری با چه پیامی را برای مخاطبان خود بسازید. جامعه هدف شما کیست؟ اینها و چندین و چند سوال دیگر هستند که پیش از اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل باید به آنها توجه کنید.

ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل

ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل

اگر در حال حاضر برای معرفی و پروموت کردن کسب و کار خود در فکر ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل هستید، حتما با ما همراه باشید تا با بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.
مراکز ارائه دهنده خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل کم تعداد نیستند اما آیا همه آنها توانایی برآورده کردن انتظارات و خواسته های شما را دارند؟ به طور کلی خواسته شما چیست و می خواهید چگونه تیزری با چه پیامی را برای مخاطبان خود بسازید؟ جامعه هدف شما کیست؟ اینها و چندین و چند سوال دیگر هستند که پیش از اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل باید به آنها توجه کنید.

نکات مهم و قابل توجه در ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل

برای ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل ابتدا مشخص کنید که می خواهید تیزر شما در چه فضایی ساخته شود. آیا می خواهید تیزری رئال بسازید که در آن از افراد و فضاهای واقعی استفاده می‌شود؟ یا علاقه شما بیشتر به سمت تیزر انیمیشنی است که به صورت کارتونی یا موشن گرافیک یا نمونه‌های دیگر ساخته می شود؟ یا می خواهید یک کلیپ ترکیبی از این دو را به سازنده سفارش دهید! بنابراین ابتدا باید بدانید که تمایل شما به چه سبکی از کلیپ تبلیغاتی است.
همچنین باید بودجه خود را پیش از ساخت تیزر مشخص کنید و انتظارات خود را برای ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل با بودجه خود همخوان کنید! اگر بودجه کمی دارید و مایل به ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل هستید، حتما باید بیشتر بر خلاقیت سازنده تکیه کنید تا با کمترین امکانات و بهره‌مندی بهینه از عوامل تاثیرگذار در ساخت تیزر، بهترین خروجی را به شما عرضه کند. اما این عوامل تاثیر گذار در ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل چه هستند؟

چه چیزهایی در کیفیت ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل موثرند؟

  • لوکیشن

محل ضبط تیزر نیز از نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی است. تیزر را جوری بسازید که افراد آن را باور کنند و تخیلی نباشد مثلاً از کوچه یا خیابان های بابل استفاده کنید تا محتوای تیزر طبیعی باشد. محل را جوری انتخاب کنید که هنگام فیلم برداری مشکلاتی از قبیل کمبود نور و شلوغی نداشته باشید.

  • خلاقیت

یکی از اصول مهم ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل، خلاقیت است. مردم دیگر به دنبال تبلیغات تکراری نیستند و یک تیزر خلاقانه می تواند بازخورد و توجه بیشتری را جلب کند. از محیط اطراف خود ایده بگیرید اما مطمئن شوید که ایده شما تکراری نیست بلکه به روز و مورد پسند جامعه است.

  • تدوینگر ماهر

مهم ترین قسمت در ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل، بعد از تیم کارگردانی حرفه ای، تدوین فیلم است. تدوین فیلم به یک ویدئو ساده، رنگ می بخشد. شما با استفاده از نرم افزار های مختلف باید تدوین فیلم را انجام دهید. برای این کار حداقل باید بدانید که نرم افزاری مثل پریمیر چیست و چگونه می توانید با نرم افزار های مختلف فیلم را ویرایش کنید و به آن جلوه های ویژه اضافه کنید.

  • تعیین جامعه هدف

یکی از نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل که افراد به آن توجه کافی ندارند، مخاطب هدفی است که قرار است ویدئو روی آن ها تاثیر بگذارد. برای مثال آیا محصول شما مناسب کودکان است؟ پس باید از شخصیت های کارتونی و رنگ های شاد در ویدئو استفاده کنید.
باید گفت اگر بتوانید ویدئو را جوری بسازید که توجه قشر وسیعی از جامعه را به خود جلب کند، شما یک برد بسیار‌ بزرگ‌‌ کرده اید زیرا علاقه‌مند کردن تعداد زیادی از افراد به ویدئویتان کار بسیار سختی است.

  • زمان یک تیزر

با توجه به مطالعات انجام شده، افراد کمی به ویدئو های طولانی علاقه دارند. وقت مانند طلا است پس افراد هیچگاه، وقت خود را برای یک ویدئو پنج دقیقه ای نخواهند گذاشت. اگر مدت زمان ویدئو خود را روی یک تا دو دقیقه تنظیم کنید، بیشترین بازدید را خواهید گرفت.

  • استفاده از عبارت های به یاد ماندنی

حتماً برای شما هم پیش آمده که پس از دیدن تبلیغی قسمت هایی از آن را تکرار کنید. این عمل باعث می شود که برند در ذهنتان ماندگار شود و هنگام خرید ناخودآگاه به سمت آن برند بروید.

  • استفاده از امکانات فیلمبرداری پیشرفته

از دیگر نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی کیفیت تصویر ثبت شده و ارائه اطلاعات بصری بیشتر است. مثلا استفاده از هلی شات و نمایش فضا به صورت وسیع به شما این امکان را می دهد که از چند زاویه مختلف و به صورت گسترده از فضا فیلم برداری کنید. اما هزینه این امکانات بالاست و اگر بودجه کافی ندارید، می توانید با استفاده از یکسری تکنیک های تصویر برداری و باز هم تکیه بر خلاقیت، تیزری اثر گذار بسازید.

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل

عوامل متعددی از جمله نوع تیزر (رئال یا انیمیشن)، تعداد عوامل دخیل، تجهیزات مورد استفاده، لوکیشن و... در تعیین هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل اثر گذارند. بنابراین قیمت یک تیزر می تواند دارای دامنه ای گسترده باشد. شما می توانید با بهره مندی از مشاوره کارشناسان ما در گروه نارنجی، متناسب با بودجه خود اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل کنید.
گروه نارنجی با تجربه ای بالا در حوزه رسانه و تبلیغات، با بهره مندی از تدوینگران ماهر و امکانات حرفه ای، آماده ارائه هرگونه خدمات در حوزه ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل است.   

چرا تیزر تبلیغاتی برای هر کسب و کاری الزامیست؟

امروزه بازارها به شدت رقابتی هستند و موفقیت یک برند به تاثیر گذاری محصولاتش بر روی مخاطب، بستگی دارد. یکی از مراحل تاثیرگذاری، آشنایی مخاطب و جذب آن از طریق معرفی ویژگی های کلیدی محصول می باشد. بازاریابی بدون تبلیغات معنا و مفهومی نخواهد داشت. امروزه تبلیغات، جزء ابزارهایی به شمار می آید که برای آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات، بیشترین کاربرد را داشته و همچنین به عنوان یک عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان، نسبت به محصول موردنظر نقش موثری را ایفا می نماید. لازم به ذکر است که می بایست در بکارگیری انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبان، روشی صحیح و مناسبی را انتخاب نمود؛ زیرا در این صورت است که انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبین و مشتریان بازار هدف با سرعت بیشتری انجام میشود،  تا معرفی مراحل تولید و چرخه محصولات از بهترین و بیشترین تاثیرگذاری برخوردار باشد. مشتریان و مخاطبین نسبت به محصولات حس کنجکاوی خواهند داشت. آنها برای اینکه بخواهند خدمات و کالایی را مصرف کنند، باید این موضوع برایشان روشن شود که پیام آن محصول چیست و چه هدفی باعث مصرف آن می شود؟
یکی دیگر از مزیت‌های ساخت تیزر‌های تبلیغاتی، امکان به اشتراک‌گذاری آنها است. در گذشته برادکستینگ یا پخش عمومی تبلیغات در تلویزیون و رسانه‌های تصویری، کاملا یک سویه بودند و مخاطب تنها بیننده بی اختیار یک تیزر تبلیغاتی بود؛ در حالی که با وجود فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، مخاطب امروز هم حق انتخاب بیشتری برای دیدن انواع تبلیغات دارد و هم می‌تواند با به اشتراک‌گذاری آن، در بهتر دیده شدن تیزر کمک کند. دقیقا به همین دلیل است که شرکت‌های سازنده‌ی تیزهای تبلیغاتی سعی دارند، تیزهای تبلیغاتی داستان‌واره و جذاب بسازند به طوری که خود مخاطبان، عاملان پخش و اشتراک‌گذاری تیزرها باشند.

سخن پایانی: در ساخت تیز تبلیغاتی هدفمند باشید!

تیزرهای تبلیغاتی موفق، از نظر استراتژی تبلیغی، هدفمند و بی نقص هستند. بهترین تیزرها ایده‌های خلاقانه دارند و از اجرای مناسبی نیز برخوردار هستند. اگر تولید کننده هستید یا سفارش دهنده، به این نکته دقت داشته باشید که که هدف اصلی یک تیزر، در وهله ی اول انتقال پیام تبلیغاتی به مخاطب است. گاهی یک تیزر می‌تواند تنها یک پیام و گاهی چند پیام تبلیغاتی برای مخاطبان خود داشته باشد. هنگامی که تیزر یک پیام تبلیغاتی دارد، معمولا تمام هدفگذاری‌ها و سوالات مخاطب را به سمت همان پیام تبلیغاتی روانه می‌کند. اما وقت‌هایی که تیزر شما چند پیام داشته باشد، باید ماهیت پیام‌ها را سنجید و استراتژی و سناریویی خلاقانه برای معرفی پیام‌ها در تیزر بکار گرفت.

 جهت ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل با مهندس قربانی در ارتباط باشید.
09119171500

۰۵ آذر ۱۴۰۱

پست شده توسط: Super User

موارد مشابه در مورد ساخت تیزر تبلیغاتی



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen