ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل

نارنجی > خدمات نارنجی > ساخت تیزر تبلیغاتی > ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل نیز با بهینه سازی برخی عوامل موثر و البته استفاده از خلاقیت های فردی، امکان پذیر خواهد بود. این ارزان بودن نه به معنای پایین بودن کیفیت، بلکه به معنای به صرفه تر بودن و تاثیر گذاری حداکثری، در عین کم هزینه بودن است. به عبارت دیگر، ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل همان دوری از تجملات و ریخت و پاش های غیر ضروری است که در برخی تیزرهای تبلیغاتی مشاهده می شود

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل

ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل

تیزرهای تبلیغاتی یکی از بهترین و موثر ترین راه های تبلیغات یک محصول یا برند هستند. تیزر تبلیغاتی، به ویدئو منحصر به فردی گفته می شود که یک فرد یا شرکت برای توسعه هرچه بیشتر کسب و کارش ساخته و منتشر می کند. واژه تیزر (Teaser) ، در اصطلاح به معنای آزاردهنده و یا کنجکاو کننده است.
تیزر به کلیپ‌ها و ویدئو‌های کوتاهی اطلاق می‌شود که برای معرفی یک پروژه بزرگتر مثلا معرفی یک فیلم سینمایی، ساخته و نمایش داده می‌شوند تا با تحریک حس کنجکاوی مخاطب، او را به سمت پروژه اصلی جذب کنند. ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل می تواند با هزینه های متفاوتی که بسته به عوامل متعدد دارد، انجام شود اما ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل نیز با بهینه سازی برخی عوامل موثر و البته استفاده از خلاقیت های فردی، امکان پذیر خواهد بود. این ارزان بودن نه به معنای پایین بودن کیفیت، بلکه به معنای به صرفه تر بودن و تاثیر گذاری حداکثری، در عین کم هزینه بودن است. به عبارت دیگر، ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل همان دوری از تجملات و ریخت و پاش های غیر ضروری است که در برخی تیزرهای تبلیغاتی مشاهده می شود. در ساخت یک تیزر تبلیغاتی پارامترهای فراوانی دخیل هستند که می توان با کمی فکر و داشتن خلاقیت، هزینه لازم برای اجرای این پارامترها را به حداقل ممکن کاهش داد. اما این پارامترها چه هستند؟

 

بهینه سازی پارامترها برای ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل

اما پارامترهای مهم در ساخت تیز تبلیغاتی چه هستند؟ در زیر به مهمترین این پارامترها اشاره می کنیم:

  • لوکیشن

بدون شک لوکیشن عامل موثری در ساخت تیزرهای تبلیغاتی رئال و یا همان واقع گرا است. برای ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل می توانید با جستجویی دقیق، لوکیشن هایی مناسب را بیابید که برای فیلمبرداری در آنها نیاز به صرف هزینه نباشد و یا رفت و آمد به آن برای شما هزینه بردار نباشد.

  • خلاقیت

مهمترین عامل در ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل داشتن خلاقیت است. نکته مهم نه در طولانی بودن تیزر است و نه در پر زرق و برق بودن آن. کلید ماجرا در متفاوت بودن تیزر می باشد. پس تلاش کنید با یافتن یک میزانسن و چیدمان خوب، شعار تبلیغاتی مناسب و یک تدوین اصولی، تیزری جذاب و گیرا برای مخاطبان خود بسازید.

  • تدوین‌گر ماهر

مهم ترین قسمت در ساخت تیزر تبلیغاتی، بعد از تیم کارگردانی حرفه ای، تدوین فیلم است. تدوین فیلم به یک ویدئو ساده، رنگ می بخشد. شما با استفاده از نرم افزار های مختلف باید تدوین فیلم را انجام دهید. برای این کار حداقل باید بدانید که نرم افزاری مثل پریمیر چیست و چگونه می توانید با نرم افزار های مختلف فیلم را ویرایش کنید و به آن جلوه های ویژه اضافه کنید.
تدوین گران زیادی در حوزه ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل مشغول به فعالیت هستند که در عین توانمندی، هزینه زیادی برای کار خود دریافت نمی کنند. اگر برای ساخت تیزر خود یک تدوین گر خلاق، با هزینه کم را استخدام کنید، بخش مهمی از بار ملی خود را کاهش خواهید داد.

  • تعیین جامعه هدف

تناسب تیزر ساخته شده با جامعه هدف موضوعی اساسی است. اگر شما اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل کنید، اما این تیزر مخاطبی نداشته باشد، آنگاه مهم نیست که چقدر برای تیزر هزینه کرده اید، شما قطعا در این سرمایه گذاری شکست خوردید! بنابراین پیش از اقدام به ساخت تیزر، جامعه هدف خود را بشناسید و متناسب با علایق و سلایق آنها اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل نمایید. اینگونه شبکه ای از رسانه های فردی را نیز در اختیار خود خواهید گرفت.

  • زمان یک تیزر

زمان این روزها عنصری ارزشمند است و افراد حاضر نیستند برای هر چیزی زمان صرف کنند. با توجه به مطالعات انجام شده، افراد کمی به ویدئو های طولانی علاقه دارند. اگر مدت زمان ویدئو خود را روی یک تا دو دقیقه تنظیم کنید، بیشترین بازدید را خواهید گرفت. از سوی دیگر، زمان یک تیزر، عامل مهمی در بار مالی آن می باشد. بنابراین با کاهش بخش های غیر ضروری، و به تبع آن کاهش زمان تیزر، می توانید یک تیزر بهینه و تاثیر گذار تهیه کنید.    

  • استفاده از امکانات فیلمبرداری پیشرفته

شاید داشتن دوربین های متفاوت و برداشت نماهای گوناگون از زوایای مختلف، جذابیت تیزر شما را بالا ببرد، اما این ها لزوما بخشی ضروری نیستند. شما می توانید با استفاده درست از حتی یک دوربین و ثبت نماهای کنجکاو کننده و همچنین با استفاده از سناریویی جذاب و گیرا و استفاده از عوامل دیگر مانند صدا گذاری، جای خالی دوربین های پر هزینه را پر کنید و به ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان قیمت در بابل اقدام نمایید.

 

چرا ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل برای هر کسب و کاری الزامیست؟

رقابت پایه کسب و کارهای امروزی است و در عرصه رقابت، تبلیغات ستون اصلی برای پیروزی در این رقابت است. ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل به شما کمک می کند تا از زبان خودتان و به شکلی که مطلوب شماست، خود را به مخاطبان خود معرفی کنید. امروزه تبلیغات، جزء ابزارهایی به شمار می آید که برای آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات، بیشترین کاربرد را داشته و همچنین به عنوان یک عنصر اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان، نسبت به محصول موردنظر، نقش موثری را ایفا می نماید. لازم به ذکر است که می بایست در بکارگیری انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبان، روشی صحیح و مناسبی را انتخاب نمود؛ زیرا در این صورت است که انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبین و مشتریان بازار هدف با سرعت بیشتری انجام میشود،  تا معرفی مراحل تولید و چرخه محصولات از بهترین و بیشترین تاثیرگذاری برخوردار باشد. این یعنی شما نیاز دارید مخاطب هدف خود را در شهر بابل به خوبی بشناسید و با ساخت تیز تبلیغاتی قوی در بابل، مشتریان و مخاطبین را نسبت به محصولات خود کنجکاوی کنید. مخاطبین شما برای اینکه بخواهند خدمات وکالایی را مصرف کنند، باید این موضوع برایشان روشن شود که پیام آن محصول چیست و چه هدفی باعث مصرف آن می شود؟
یکی دیگر از مزیت‌های ساخت تیزر‌ تبلیغاتی در بابل ، امکان به اشتراک‌گذاری آن است. در گذشته برادکستینگ یا پخش عمومی تبلیغات در تلویزیون و رسانه‌های تصویری، کاملا یک سویه بودند و مخاطب تنها بیننده بی اختیار یک تیزر تبلیغاتی بود، اما امروزه پای فضای مجازی به میدان باز شده و هر شهروندی خود به یک رسانه تبدیل شده است. بدین صورت، اگر بتوانید با ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل به شکلی حرفه ای، نظر مخاطب خود را جلب کنید، آنگاه مخاطب به خودی خود برای شما نقش یک رسانه را بازی خواهد کرد و با بازنشر تیزر تبلیغاتی شما، به معرفی برند شما کمک خواهد کرد. . دقیقا به همین دلیل است که شرکت‌های سازنده‌ی تیزهای تبلیغاتی سعی دارند، تیزهای تبلیغاتی داستان‌واره و جذاب بسازند به طوری که خود مخاطبان، عاملان پخش و اشتراک‌گذاری تیزرها باشند

 

جایگاه تیزرهای تبلیغاتی در دنیای امروز

امروزه بخش عظیمی از تجارت، فرهنگ، هنر، ورزش، تکنولوژی، سیاست و بسیاری دیگر از جنبه‌های اجتماعی زندگی ما، مستقیما تحت تاثیر تبلیغات قرار دارد. سالانه میلیاردها دلار، هزینه‌ی تبلیغ کالاها و خدمات شرکت‌های چند ملیتی در سراسر دنیا می‌شود و بزرگترین مدل‌ها و سوپراستارهای سینما و ورزش در مقابل دوربین، به معرفی محصولات این شرکت‌ها می‌پردازند. نه تنها تکنولوژی، سیاست، ورزش، رسانه‌ها و حتی هنر در خدمت صنعت تبلیغات قرار دارند که حتی علم نیز در تلاش است تا با به کارگیری توانمندی‌های خود، مخاطب را برای پذیرش بهتر یک تبلیغ و در نهایت خرید یک محصول متقاعد نماید؛ به عنوان مثال، شاخه‌های مختلف روانشناسی مانند مکتب گشتالت‌گرایی برای بهره‌وری تبلیغات به کار گرفته می‌شود.
به دلیل متصل شدن زندگی ما به تکنولوژی، بی شک تیزر تبلیغاتی و تبلیغات بخش عمده ای از مسئولیت بازاریابی و فروش را بر عهده گرفته اند. شاید افراد زیادی تیزر تبلیغاتی منتشر کنند اما کمتر کسی می داند که نکات مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی چیست. در نظر گرفتن یک سری اصول اساسی و مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی، کار شما را چندین برابر بهتر می کند و فروش خدمات یا محصولات مورد تبلیغ را افزایش میدهد. همین امر باعث می شود شما بتوانید در عرصه تبلیغات از رقبای خود پیشی بگیرید.

 

برای ساخت تیزر تبلیغاتی ارزان در بابل به کجا مراجعه کنیم؟

تیزرهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. تیزرهای رئال که در فضای حقیقی و با بازیگران و المان های حقیقی ساخته می شوند، تیزرهای انیمیشنی یا موشن گرافی که با طراحی های گرافیکی و کامپیوتری ساخته می شوند و در نهایت تیزرهای ترکیبی که از هر دو مدل در ساختار خود بهره می برد. هرکدام از این خدمات تعرفه ها، شرایط و کارشناسان متفاوتی را می طلبند. البته ما در گروه نارنجی می توانیم در هر زمینه ای و با هر کیفیتی، هر نوع تیزر تبلیغاتی در بابل را برای شما طراحی و آماده کنیم.
وجود تدوین گران ماهر، ایده پردازان قوی و خلاق، امکانات پیشرفته فیلمبرداری، شناخت جوامع هدف و همچنین هزینه و تعرفه ای معقول برای ساخت تیزر تبلیغاتی در بابل، گروه نارنجی را به تیمی متمایز در امر ساخت تیزرهای تبلیغاتی در بابل تبدیل کرده است.


برای داشتن تبلیغاتی موفق با ما همراه باشید.

۲۹ آذر ۱۴۰۱

پست شده توسط: Super User

موارد مشابه در مورد ساخت تیزر تبلیغاتی



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen