آموزش ترید کردن در شمال

نارنجی > خدمات نارنجی > آموزش ترید کردن > آموزش ترید کردن در شمال

با آموزش ترید کردن در شمال، شما می توانید قدرت تحلیل خود را بالا ببرید و با ریسک کمتری به معامله بپردازید.آموزش پایه و اساس هر عملکردی است. بدون آموزش در هر عرصه ای احتمال موفقیت شما پایین خواهد بود و در رقابت با سایر افراد قطعا بازنده شما خواهید بود. این موضوع خصوصا در بازارهای مالی حساسیت بیشتری دارد. چرا که عرصه ترید دارای زیر و بم های فراوانی است که نیاز به بررسی موشکافانه و دقیق دارد.

آموزش ترید کردن در شمال

آموزش ترید کردن در شمال

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره آموزش ترید کردن در شمال با ما همراه باشید. ترید کردن اصطلاحی است که عموما برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به کار برده می شود. در حال حاضر یکی از حوزه های مهم بازارهای مالی، حوزه ترید ارز دیجیتال محسوب می شود که توانسته با نمایش پتانسیل بالایی از سود آوری، طرفداران زیادی پیدا کند. با آموزش ترید کردن در شمال، شما نیز می توانید به مانند هر شهروند دیگر این جهان در این بازار به فعالیت بپردازید چرا که هیچ تفاوت و محدودیتی بین شما و دیگر افراد در این بازار وجود ندارد. البته این بازار نیز به مانند دیگر عرصه های اقتصادی، همراه با سودهای جذاب، می تواند به بارآورنده ضررهای بدی نیز باشد. اینجاست که نیاز به آموزش ترید کردن در شمال بیشتر اهمیت می یابد.  

 

چرا آموزش ترید کردن در شمال؟

آموزش پایه و اساس هر عملکردی است. بدون آموزش در هر عرصه ای احتمال موفقیت شما پایین خواهد بود و در رقابت با سایر افراد قطعا بازنده شما خواهید بود. این موضوع خصوصا در بازارهای مالی حساسیت بیشتری دارد. چرا که عرصه ترید دارای زیر و بم های فراوانی است که نیاز به بررسی موشکافانه و دقیق دارد. با آموزش ترید کردن در شمال، شما می توانید قدرت تحلیل خود را بالا ببرید و با ریسک کمتری به معامله بپردازید.

جدا از این، عرصه ترید عرصه ای تخصصی و دارای اصول و قواعد مشخص است. برای ورود به این عرصه شما نیاز دارید تا با تحلیل های تکنیکال و تحلیل های بنیادی آشنا شوید. بدون این آشنایی، توان انجام هر نوع ترید و معامله ای از شما گرفته خواهد شد. این دانش تنها از طریق آموزش ترید کردن در شمال به دست خواهد آمد.

از سوی دیگر آموزش ترید کردن در شمال این امکان را به شما می دهد تا با بررسی اخبار حوزه بازارهای مالی، میزان تاثیرگذاری آنها بر این بازارها را محاسبه کنید. از آنجایی که اخبار درست و غلط زیادی در این حوزه منتشر می شود، نیاز است تا با آموزش ترید کردن در شمال، قدرت تشخیص اخبار مهم از اخبار بی اهمیت را بدست آورید.

برای آموزش ترید کردن در شمال به کجا رجوع کنیم؟

همانگونه که در بخش های قبلی تاکید شد، آموزش رکن اساسی ورود به عرصه ترید و بازارهای مالی است. بدون آموزش ترید کردن در شمال، به هیچ عنوان نباید به این بازارها ورود کرد، چرا که احتمال وقوع ضررهای سنگین برای شما افزایش می یابد. از سوی دیگر وجود محتواهای فراوان درباره ترید و بازارهای مالی در فضای مجازی، ممکن است برای شما گول زننده باشد و این تصور را داشته باشید که با مطالعه همین محتوای اینترنتی، دانش کافی برای ورود به عرصه ترید را بدست خواهید آورد. اما فراموش نکنید که هیچ چیز جای آموزش ترید کردن در شمال به شکلی حرفه ای و اصولی را نمی گیرد. پس برای آموزش ترید کردن در شمال به سراغ افراد و مراکز حرفه ای و شناسنامه دار بروید.

گروه نارنجی با تیمی کارکشته و حرفه ای که سالها به رصد بازار ترید ارز دیجیتال پرداخته اند، همین حالا آماده آموزش ترید کردن در شمال می باشد و به شما کمک خواهد کرد تا مسیر خود را در این راه پر پیچ و خم، با گام های درست آغاز کنید.

 

آموزش ترید کردن در شمال به صورت خصوصی

همچنین شاید شما از آن دسته افرادی باشید که در فرایند آموزش،  به شکلی متمرکز و انفرادی نتیجه بهتری کسب می کنید. مراکز و مدرسین زیادی هستند که به آموزش ترید کردن در شمال به شکلی تخصصی و خصوصی می پردازند. گروه نارنجی نیز با تیمی حرفه ای از فعالین بازارهای مالی آمادگی ارائه خدمات آموزش ترید کردن در شمال به صورت خصوصی را به شما دارا می باشد. 

 

 

ترید به بیان ساده

ترید (Trade) ارز دیجیتال یا همان رمز ارز، به معبابله یا خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال گفته می‌شود که با هدف کسب سود انجام می‌گیرد. فرد معبابله‌گر یا تریدر با هدف کسب سود از نمودارهای قیمتی، اخبار بازار و رویدادهای آتی بازار استفاده می‌کند.

طبق تعریف اینوستوپدیا، زمانی که صحبت از ترید کردن یا معبابله در بازارهای مالی می‌شود، منظور دادن چیزی (که می‌تواند پول یا ارز، یک دارایی، کالا، ارز دیجیتال و یا هر شیء دیگری باشد) و گرفتن چیز دیگری است. فرضاً کسی را در نظر بگیرید که بیت کوین می‌خرد تا آن را با امید افزایش قیمت در آینده به قیمت بالاتری بفروشد. در واقع او پول داده و بیت کوین خریده و در آینده بیت کوین را با پول مبادله خواهد کرد.

براساس تعریف سایت 99 bitcoins معبابله‌ی بیت کوین به معنای خرید با قیمت پایین و فروش با قیمت بالا است. بر خلاف سرمایه‌گذاری که به معنای نگهداری بیت کوین برای طولانی مدت است، معبابله‌‌گر در ترید به دنبال آن است تا قیمت بیت کوین را پیش‌بینی کند. برای پیش‌بینی قیمت‌ها باید اخبار و رویدادهای این صنعت را دنبال کرد و با نمودارهای مختلف سر و کار داشت. فرد معبابله‌گر برای رسیدن به مهارت در معبابلات نیازمند زمان، سرمایه و تلاش زیاد است.

 

تعریف تریدر

تریدر یا معبابله‌گر کسی است که در بازارهای مالی به دنبال خرید یا فروش هر نوع دارایی مالی است. این فعالیت می‌تواند از جانب شخص برای خود، فردی دیگر یا یک سازمان صورت پذیرد. تفاوت اساسی که بین یک تریدر و یک سرمایه‌گذار وجود دارد، مدت زمانی است که شخص دارایی‌ها را نگهداری می‌کند. سرمایه‌گذاران چشم‌انداز طولانی‌مدت را در نظر می‌گیرند اما تریدرها معمولاً به بازه‌های زمانی کوتاه علاقه‌مندند تا از روند‌ها کوتاه‌مدت کسب سود کنند. تریدرها خریدوفروش بیشتری در بازه زمانی یکسان نسبت به سرمایه‌گذاران انجام می‌دهند.

معبابله‌گران در بازار ارز دیجیتال به کسانی می‌گویند که در بازه‌های زمانی یک روزه تا چند ماهه به خریدوفروش و مبادله ارزهای دیجیتال مختلف می‌پردازند. اما سرمایه‌گذاران با نگاه بلندمدت، به دنبال نگهداری یک تا چند ساله ارزهای دیجیتال در کیف پول‌هایشان هستند.

 

ارز دیجیتال چیست؟

گام نخست در آموزش ترید کردن ارز دیجیتال آشنایی با مفهوم این ارزها است. همان طور که می دانید، جهان با سرعت غیر قابل باوری به سوی دیجیتالی شدن پیش می رود. استفاده روز افزون مردم از این فضا عده ای را بر آن داشت که معبابلات پولی را نیز به فضای دیجیتال انتقال دهند. نتیجه این تلاش بی وقفه ظهور ارزهای دیجیتال شگفت انگیزی بود که همه ما کم و بیش با آن ها آشنایی داریم.  ارز دیجیتال نوعی پول دیجیتال است که بر خلاف اسکناس هایی که همه ما با آن ها آشنا هستیم، فاقد فرم فیزیکی و خارجی می باشد. تراکنش های مربوط به این نوع پول از طریق رایانه یا کیف پول الکترونیکی متصل به شبکه اینترنت یا شبکه های خاص صورت می پذیرند. یعنی شما در دنیای واقعی نه پولی دارید و نه می توانید آن را به صورت فیزیکی خرج کنید! با وجود این پول دیگر نیازی نیست دسته های چندتایی اسکناس را با خودتان به این طرف و آن طرف حمل کنید و امنیت دارایی تان را به خطر بیندازید. تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید تا هرچه دلتان می خواهد، بخرید! گفتنی است که ارزهای دیجیتال بر پایه علم رمزنگاری ایجاد می شوند. شما می توانید با این پول ها به راحتی و بدون هیچ گونه دردسری به خرید کالا و خدمات بپردازید. پس ارزهای دیجیتال از نظر کاربرد عملکردی مشابه ارزهای فیزیکی و اسکناس های چاپ شده توسط دولت عمل دارند. حتما می گویید خدا بیامرزد پدر کسی را که پای این رمز ارزها را به زندگی ما باز کرد و به بسیاری از مشکلاتمان پایان داد! ارز دیجیتال یا به اصطلاح کریپتوکارنسی ها در انواع متعدد و متنوعی موجود هستند. هر یک از این رمز ارزها ویژگی های منحصر به فرد و کاربرد خاصی دارند. بیت کوین، اتریوم، ریپل؛ کاردانو و BNB پر طرفدارترین انواع ارز دیجیتال موجود در بازار هستند.

 

ترید ارز دیجیتال

ترید یا مبادله ارزهای دیجیتال به استفاده مناسب از نوسان‌ آن‌ها ، اخبار و رویدادهای گوناگون و بهره گیری از  استراتژی‌های مبادلاتی به منظور به دست آوردن سود گفته می شود . ابزار کار تریدرها با سرمایه‌گذاران دارای تفاوت‌های جزئی می باشد . به عنوان مثال ، آن‌ها معمولا صرافی‌های آنلاین را جهت خرید و فروش لحظه‌ای ارزهای دیجیتال یا تبدیل آن‌ها به یکدیگر مورد استفاده قرار می دهند . مکان نگهداری دارایی‌های دیجیتال آنها متفاوت می باشد و در قبال ریسک کاری که انجام می‌دهند هم طبیعتا بیشتر است .

ترید کردن نیاز به تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در بازه‌های زمانی گوناگون دارد که به یادگیری دانش تحلیل تکنیکال و بهره گیری از تحلیل فاندامنتال نیاز دارد تا تریدر بتواند فرصت‌هایی که بازار به او می دهد را بشناسد .

خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا همان تریدینگ (Trading) دارای انواع گوناگونی است . موردی که در همه ی آن‌ها می بایست رعایت گردد ، عنصر اصلی معبابلات یعنی صبور بودن  است . علاوه بر این ، هر یک از سبک‌های گوناگون می بایست برای مدت زمان قابل قبولی مورد آزمایش قرار گیرد تا مفید بودن یا نبودن آن در شما مشخص شود . اما با این وجود ، همیشه قیمت‌ها مطابق تحلیل شما جلو نمی‌رود . کلید پیروزی در ترید کردن تعداد موفقیت‌های بالا نسبت به شکست‌های آن است .

قابل ذکر است که سبک مناسب خرید و فروش برای هر شخصی متفاوت می باشد . نکته مهم رسیدن به سبکی است که در آن موفق هستید . انواع گوناگون روش‌های ترید کردن را در ادامه ی این مطلب شرح خواهیم داد .

 

 

تفاوت ترید با سرمایه گذاری چیست؟

معبابله‌ی بیت کوین به معنی خرید با قیمت پایین و فروش با قیمت بالا می باشد ، اما سرمایه‌گذاری که به معنای نگهداری بیت کوین برای مدتی طولانی می باشد . تریدر زمانی که ترید می کند در پی آن است تا بتواند قیمت بیت کوین را پیش‌بینی نماید . به منظور پیش‌بینی قیمت‌ها می بایست اخبار و رویدادهای این صنعت را پیگیری نمود و با نمودارهای گوناگون سر و کار داشت . تریدر جهت دستیابی به مهارت در معبابلات به زمان ، سرمایه و تلاش فراوان نیاز دارد .

 

ارزهای دیجیتال مهم و معروف برای ترید کردن کدامند؟

این قسمت از آموزش ترید کردن ارز دیجیتال به معرفی ارزهای دیجیتال مهم و محبوب تخصیص داده می شود. همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، ارزهای دیجیتال در انواع متعدد و متنوعی موجود می باشند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در حال حاضر بیش از 1600 رمز ارز مختلف در دسترس است. البته همه این رمز ارزها محبوب نیستند. از همین رو بسیاری از آن ها بلا استفاده مانده و کاربردی ندارند.

از جمله مهم ترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار که علاوه بر کارایی زیاد، محبوبیت چشمگیری هم دارند؛ می توان به بیت کوین، اتریوم، ریپل، کاردانو و BNB اشاره کرد.

۱۷ دی ۱۴۰۱

پست شده توسط: Super User

موارد مشابه در مورد آموزش ترید کردن



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen