ادمین حرفه ای اینستاگرام

نارنجی > خدمات نارنجی > ادمین سایت > ادمین حرفه ای اینستاگرام

اینستاگرام در چند سال گذشته اقدام به اجرای الگوریتم های پیشرفته کرده که همواره در حال تغییر و تحول اند. برای آنکه صفحه ای در اینستاگرام بتواند پیشرفت کند و بیشتر دیده شود، شما حتما نیاز به داشتن تخصص کافی برای درک این الگوریتم و انجام امور لازم را دارید. اگر این تخصص را ندارید، تنها راه چاره شما استفاده از ادمین اینستاگرام است.

ادمین حرفه ای اینستاگرام

اینستاگرام، پدیده ای در دنیای امروز

اینستاگرام در طی نزدیک به یک دهه گذشته به بستری خاص و ویژه در فضای مجازی تبدیل شده است. به نوعی می توان اینستاگرام را دنیایی جدید دانست که انسانها در آن زندگی می کنند و به شکلی متفاوت در ارتباط هستند، در این دنیای جدید، به مانند دنیای واقعی آدم های گوناگونی حضور دارند و نیازهایی دارند که عده ای دیگر این نیازها را بر طرف می کنند. همین موضوع بستر تبدیل شدن اینستاگرام را به یک فضای با قابلیت کسب درآمد فراهم کرده است. امروزه در تمامی حوزه هایی که فکرش را بکنید افرادی هستند که از طریق اینستاگرام در حال کسب درآمد می باشند. از حوزه آموزش بگیرید تا فناوری، خرید و فروش، تبلیغات، پوشاک، خوراک، هنر، خدمات و .... در اینستاگرام حضوری فعال و مولد دارند.

 

ادمین حرفه ای اینستاگرام کیست؟

اما این صفحات توسط چه کسانی اداره می شوند؟ آیا همه دارندگان این صفحات از اطلاعات کافی و اصولی در مورد اینستاگرام برخوردارند. پاسخ قطعا منفی است! اینستاگرام در چند سال گذشته اقدام به اجرای الگوریتم های پیشرفته کرده که همواره در حال تغییر و تحول اند. برای آنکه صفحه ای در اینستاگرام بتواند پیشرفت کند و بیشتر دیده شود، شما حتما نیاز به داشتن تخصص کافی برای درک این الگوریتمو انجام امور لازم را دارید. اگر این تخصص را ندارید، تنها راه چاره شما استفاده از ادمین اینستاگرام است.
ادمین اینستاگرام فرد متخصصی است که وظیفه‌ی پیشبرد صفحات اینستاگرام را دارد. عمده وظایف ادمین اینستاگرام شامل استوری گذاشتن، انتشار پست‌ها، پاسخگویی به کامنت‌ها و دایرکت‌ها، پیگیری تقویم محتوایی و... می‌باشد. ادمین اینستاگرام شغلی نوظهور است که به ضرورتی انکارناپذیر در حوزه فضای مجازی و اینستاگرام تبدیل شده. بدون داشتن ادمینی حرفه ای و کاربلد، در فضای رقابتی اینستاگرام کار سختی خواهید داشت.   

 

ویژگی های ادمین اینستاگرام چیست؟

ویژگی هایی که یک ادمین اینستاگرام باید دارا باشد چیست؟ نخست باید گفت که یک ادمین حرفه ای باید در مدیریت صفحه نظم و زمانبندی دقیقی داشته باشد. چرا که یکی از پایه های اصلی رشد صفحه اینستاگرامی، دارا بودن یک روند نه تکراری، بلکه برنامه ریزی شده و دقیق است. همچنین ادمین حرفه ای اینستاگرام باید تسلط کافی بر برخی نرم افزارهای حوزه ادیت فیلم و عکس را دارا باشد. چرا که اساس تولید محتوا بر جذابیت های بصری است که بدون دانش فنی حاصل نخواهد شد. از سوی دیگر و بر خلاف تصور عامه، ادمین اینستاگرام یک شغل با صرف زمان محدود نیست و برای رشد صفحه نیاز به صرف زمان قابل توجهی زمان برای انجام تعاملات و تولیدات محتوا می باشد.. اما در نهایت هر آنچه یک ادمین انجام می دهد در راستای افزایش فالوورهای شماست. بنابراین دانش لازم در حوزه تکنیک های افزایش فالوور مهمترین ویژگی یک ادمین اینستاگرام است. عموما ادمین با ایجاد تعامل با دنبال کنندگان و البته دنبال کردن صفحاتی با محتوای مشابه و تعامل با آنها و روش های دیگر، اقدام به جذب فالوور می کند.
فراموش نکنید که خلاقیت ابزار اصلی یک ادمین اینستاگرام است. اگر شخصی که مدیریت پیج شما را به عهده دارد خلاقیت نداشته باشد، بعد از گذشت مدت کمی برای انتشار محتوا به مشکل بزرگی بر خواهید خورد پس حتما برای انتخاب ادمین روی این گزینه حساس باشید. نکته پایانی نیز درمورد توانایی ادمین در حفظ امنیت صفحه و رعایت پروتکل ها و قواعد اینستاگرام است تا اولا هیچ گاه صفحه از دسترس خارج نشود و اگر خارج شد، بتوان آن را بازیابی کرد.  

 

چه مسئولیت هایی بر عهده ادمین اینستاگرام است؟

هر آنچه مربوط به رشد یک صفحه اینستاگرامی می شود در حوزه وظایف ادمین است. اما اگر بخواهیم به صورت تیتر وار به اصلی ترین این وظایف اشاره کنیم، می توانیم به موارد زیر بپردازیم.

  • تولید محتوای با کیفیت، چه در بخش پست و ریلز و چه در بخش استوری ها
  • زمان بندی مناسب و اصولی و متناسب با الگوریتم اینستاگرام در انتشار محتوا
  • دارا بودن خلاقیت و توانایی لازم در تولید محتوای جذاب و گیرا و البته قابل رشد در اینستاگرام
  • پاسخگویی به موقع، چه در بخش کامنت ها و چه در بخش دایرکت ها
  • آموختن هر روزه و آشنایی با اصول هماهنگی با الگوریتم اینستاگرام
  • شخصیت و فرم بخشی به صفحه و حفظ ریتم کاری
  • انتخاب روش های تبلیغاتی مناسب و تعامل با صفحات دیگر برای رشد صفحه
  • حفظ امنیت صفحه

 

چرا استخدام ادمین اینستاگرام ضروری است؟

اینستاگرام یک بستر مناسب برای افرادی است که می‌خواهند محصولات و خدمات خود را به صورت انبوه معرفی کنند و از این طریق کسب و کار خود را گسترش دهند. اما آیا این کاربران می‌توانند از تمامی پتانسیل‎ ها و قابلیت‌های اینستاگرام استفاده کنند؟ اکثرا جواب این سوال منفی است.
بیشتر کاربران نه تنها از پتانسیل‌های موجود در اینستاگرام استفاده نمی‌کنند، بلکه از قابلیت‌های جدیدی که در اینستاگرام رخ می‌دهد نیز بی‌خبر می‌باشند. کاربران زیادی در اینستاگرام وجود دارند که حتی یک روز را نیز در طول هفته برای اینستاگرام وقت نمی‌گذارند، چه برسد به اینکه از تمامی قابلیت‌های این اپلیکیشن برای فروش محصولات استفاده کنند. به همین دلیل است که استخدام ادمین اینستاگرام برای ادمینی پیج‌های بیزینسی دارای اهمیت بسیار بالایی است و تأثیر زیادی در افزایش بازدهی و سود آوری کسب و کار در اینستاگرام خواهد داشت.
این روزها اینساگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در ایران و جهان به شمار می‌رود. این محیط یک فرصت بی‌نظیر برای صاحبان کسب و کارها را به وجود آورده است، زیرا این امکان را به وجود آورده است که محصولات و خدمات خود را به طیف بسیار وسیعی از افراد معرفی کنند.اما افرادی نیز در این بین وجود دارند که وقت ادمینی پیج اینستاگرام خود را ندارند و یا با اصول ادمین پیج و تولید محتوا، آشنا نیستند. این افراد نیازمند استخدام یک ادمین اینستاگرام هستند تا بتوانند اهداف و سیاست‌های پیج کاری آن‌ها را مدیریت کند.

 

چگونه ادمین اینستاگرام استخدام کنیم؟

با توجه به تمامی موارد ذکر شده در بالا ابتدا باید هدف گذاری خود را برای صفحه مشخص کنید و متناسب با این هدفگذاری، ادمینی دارای توانایی و اطلاعات کافی در حوزه کاری خود را استخدام کنید. مهم است که ادمین یک آشنایی اولیه درباره اصول حوزه فعالیت شما داشته باشد. اما اگر برایتان سوال است که از کجا یک ادمین متناسب و توانمند بیابیم، باید گفت که خیالتان از انتخاب یک ادمین حرفه ای اینستاگرام آسوده باشد. چرا که تیم نارنجیبهترین ادمین ها را به شما معرفی خواهد کرد.

۰۸ تیر ۱۴۰۲

پست شده توسط: Super User

موارد مشابه در مورد ادمین سایت



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen