خرید سایت فروشگاهی در آمل

نارنجی > خدمات نارنجی > طراحی سایت > خرید سایت فروشگاهی در آمل

به دنبال خرید سایت فروشگاهی در آمل هستید . تیم ما باکیفیت ترین و بروزترین فروشگاه های اختصاصی ایران را در اختیار شما قرار میدهد و برای شما برنامه نویسی اختصاصی با پشتیبانی رایگان انجام خواهد داد . کافیست با ما در تماس باشید

خرید سایت فروشگاهی در آمل

خرید سایت فروشگاهی در آمل

یک فروشگاه اینترنتی در آمل، وب سایتی است که مردم در ازای خرید کالا یا خدمات، مبلغی را به صورت آنلاین پرداخت می کنند. یک فروشگاه آنلاین، سایتی است که امکان جستجو محصول یا خدمتی خاص، مشاهده انواع محصولات و خدمات، مطالعه ویژگی ها و قابلیت های آن ها، مقایسه آن ها با سایر کالا ها و خدمات، پرداخت مبلغ خرید به صورت آنلاین و... را برای کاربران اینترنتی فراهم می کند. فروشگاه اینترنتی را می توان  وبسایتی دانست که شامل کالاها یا خدماتی که یک عرضه کننده تمایل به فروش آن به صورت مجازی دارد می باشد. در این فروشگاه ها کاربران با ورود به حساب کاربری خودشان که بعضا شامل آدرس و اطلاعات بانکیشان نیز هست، می توانند به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند. بدین صورت که از میان دسته بندی های مختلف، کالای مورد نظر خود را پیدا کرده و پس از تکمیل سفارش، پرداخت آنلاین محصول مورد نظر را انجام می دهند و بسته به کالا و مسافت از انبار، کالا با روش های مختلف و طی زمانی معین برایشان ارسال می شود. در این مقاله بیشتر درباره خرید سایت فروشگاهی در آمل خواهیم گفت.

 

چرا خرید سایت فروشگاهی در آمل ؟

بنا به آمار گوگل، بیش از 62% مردم قبل از خرید به روش های سنتی، ابتدا از طریق گوگل وارد سایتهای فروشگاهی آنلاین شده و اقدام به بررسی، مقایسه و برآورد قیمت می کنند. همین امر موجب گردیده تا خرید سایت فروشگاهی در آمل موضوعی مهم تلقی شود و خیلی از صاحبان مشاغل تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی در آمل بگیرند.  فروشگاهی که قرار است از این پس، مهم‌ترین، امن‌ترین و سریع‌ترین راه فروش محصولات شما به مشتریان تان باشد.

خرید سایت فروشگاهی آماده در آمل

اگر به دنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی در آمل در کمترین زمان ممکن هستید، خرید سایت فروشگاهی آماده بهترین گزینه برای شما می باشد. در یک فروشگاه اینترنتی آماده، تمامی موارد لازم برای یک فروشگاه اینترنتی، از قبل آماده و مهیا شده و پس از نصب سایت بر روی دامنه دلخواه شما، همه چیز آماده این است که شما محصولات را در سایت قرار داده و شروع به فروش آن ها نمایید.

سایت فروشگاهی آماده تقریبا دارای تمامی امکانات مورد نیاز یک فروشگاه اینترنتی می باشد. ما در این بخش به صورت مختصر امکانات اصلی و جانبی فروشگاه اینترنتی آماده را معرفی کرده ایم که می توانید در زیر آن ها را مشاهده کنید. در صورتی که شما بخواهید یک سایت را از صفر پیاده سازی کنید، نیاز به زمان و هزینه زیادی دارید. اگر هدف شما راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی است، می توانید زمان و هزینه ای که برای راه اندازی سایت صرف می کنید را برای بازاریابی و تبلیغات سایت بگذارید.

خرید سایت آماده فروشگاهی در آمل باعث می شود در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه سایت آماده ای را تحویل بگیرید که قبل تمامی پیشنیازها بر روی آن نصب و کانفیگ شده، باگ ها و خطاهای احتمالی آن گرفته شده و تنها با یکسری تنطیمات اولیه، سایت آماده به کار می باشد

  

ویژگی هایی که یک سایت فروشگاهی در آمل باید داشته باشد

امروزه هر کسب و کاری به اهمیت موتورهای جستجو پی برده است. سئوی خوب کمک می کند تا موتورهای جستجو مانند گوگل، سایت شما را در میان تعداد بیشماری وب سایت بیابند. اگر می خواهید سایت فروشگاهی تان در چند صفحه اول گوگل نمایش داده شود، باید از محتوای مناسب و کلمات کلیدی مرتبط به خوبی استفاده کنید. وقتی شما یک کلمه کلیدی مناسب را برای سایت تان تعریف می کنید، گوگل شما را راحتتر پیدا می کند و به کاربران نشان می دهد.  شاید تصور کنید که کلمات "فروش" یا "تخفیف" برای مشتری جذاب است. شما اشتباه فکر می کنید زیرا عباراتی مثل "تضمین قیمت پایین" ، "تخفیف ویژه فصل" ، ارسال رایگان" و... برای مشتری جذاب تر هستند. بنابراین تلاش کنید از چنین عباراتی در طراحی سایت فروشگاهی تان استفاده کنید و آن ها را با رنگ متفاوت یا برجسته تر نمایش دهید تا مشتریان تان آن را راحت تر ببینند و سریعتر تصمیم بگیرند.

نیازی به گفتن نیست که طراحی سایت فروشگاهی، به تنهایی عامل تعیین کننده ای در جذب بازدیدکننده سایت است. طرح بندی صفحات سایت باید واضح و کاربرپسند باشد. از جملات و توضیحات اضافی و طولانی در سایت فروشگاهی خودداری کنید زیرا مردم برای خرید کردن به سایت شما مراجعه کردند نه برای خواندن مطلب. یعنی در حالی که توصیفاتی را برای هر محصول یا خدمت تان می نویسید، نیازی به نوشتن یک رمان ندارید و می توانید از جملات کوتاه و چند تصویر استفاده کنید. رنگ و فونت هایی را در طراحی سایت فروشگاهی انتخاب کنید، که منعکس کننده ایده های کسب و کارتان باشد. سرعت لود سایت نیز از عوامل بسیار مهم در جذب مشتری است. شما تنها دو ثانیه فرصت دارید تا افراد را جذب کنید. پس از آن، به ازای هر ثانیه ای کی می گذرد، 10 درصد از بازدیدکنندگان تان را از دست می دهید. بنابراین جای تعجب نیست که گوگل توجه ویژه ای به سایت هایی که زیر یک ثانیه لود می شوند، دارد.

صفجه اصلی سایت فروشگاهی می تواند، برای چیزی فراتر از فروش و پیشنهادت ویژه یا نشان دادن محصولات جدید استفاده شود. سعی کنید محصولات پرفروش و آن چه که باعث محبوبیت این محصولات شده است را در نگاه اول به کاربر نشان دهید. افراد معمولا به تصاویر جذاب در اسلاید شوی صفحه اصلی جذب می شوند و روی آن کلیک می کنند. شما می توانید از این طریق، کاربر را به صفحه ورود محصول هدایت کنید و محصولات مرتبط دیگری را نیز، در کنار محصولات پر فروش به او پیشنهاد کنید.

به منظور بهبود تجربه خرید مشتری در داخل سایت باید اطمینان حاصل کنید که جستجو در داخل سایت تان به خوبی انجام می شود و اطلاعات مربوط به محصولات، زمان تحویل محصول، شیوه ارسال محصول، سیاست های بازگشت یا تعویض محصول، و... به راحتی و از طریق جستجوی داخلی به کاربر ارائه می شود. با ارائه این اطلاعات به بازدیدکنندگان، می توانید آن ها را مدت زمان بیشتری در داخل سایت نگه دارید. مورد دیگری که به بهبود تجربه خرید افراد کمک می کند، توصیف جالب محصولات است. باید اطمینان حاصل کنید که توضیحات شما، محصول را به صورت کاملا شفاف برای خواننده توصیف می کند. شما حتی می توانید محتواهای بیشتر مانند راهنمای خریداران را نیز ارائه دهید. این مورد برای سئو سایت شما خوب است زیرا گوگل در حال حاضر به محتوای طولانی بیشتر اهمیت می دهد.

 

از کجا خرید سایت فروشگاهی در آمل را انجام دهیم ؟

جدا از روشی مانند تهیه سایت های آماده، روش دیگر خرید سایت فروشگاه اینترنتی از شرکت‎ های طراحی سایت می ‎باشد. در این روش، طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی صورت می‎ گیرد که این عملیات باید به دست افراد متخصص و شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی سپرده شود. سیستم مدیریت محتوای اختصاصی براساس نیاز کاربران طراحی کدنویسی میشود. چون این کدنویسی به صورت اختصاصی و منحصر به فرد می‎باشد، انعطاف پذیری زیادی برای ارتقاء دارد.

 در این روش طراحی، بدلیل وجود هسته‎ مرکزی بسیار منعطف و گسترده، تمامی نیازهای آینده وب‎ سایت بدون هیچ گونه تغییر اساسی و هزینه سنگینی به سادگی قابل پاسخگویی است. در سیستم مدیریت محتوای اختصاصی، باگ ها و اشکالات فنی به حداقل مقدار خود میرسند. چراکه سیستم ماهیتی تکاملی دارد. همچنین با گذر زمان، انجام تغییرات در قالب ‎های اختصاصی وبسایت امکان پذیر است.

گروه نارنجی با دارا بودن تیمی توانمند و حرفه ای از برنامه نویسان، امکان ارائه مدل های متنوعی از سایت فروشگاهی در آمل را به متقاضیان دارا می باشد. شما می توانید با قیمتی عالی، اقدام به خرید سایت فروشگاهی در آمل با کیفیت بالا کنید.

۰۸ تیر ۱۴۰۲

پست شده توسط: Super User

موارد مشابه در مورد طراحی سایت



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen