طراحی سایت در بابل

نارنجی > خدمات نارنجی > طراحی سایت > طراحی سایت در بابل

طراحی سایت در بابل به شما کمک می کند تا بیشتر و بهتر دیده شوید. این دیده شدن را تنها در جغرافیای شهر خود در نظر نگیرید، بلکه در جغرافیایی به وسعت تمام دهکده جهانی اینترنت در نظر بگیرید. با بهره گیری هوشمندانه از سایت خود، نه تنها با طراحی سایت در بابل، خود را در ارتباطی قوی تر با جامعه شهری قرار می دهید، بلکه این فرصت را دارید تا با جامعه جهانی نیز درگیر شوید و در صورت هدفگذاری هوشمندانه، از ظرفیت های این ارتباط استفاده کنید.

طراحی سایت در بابل

چرا داشتن یک وب سایت مهم است؟

در دنیای تکنولوژی و اینترنتی شدن زندگی روزمره، داشتن یک وبسایت جذاب می تواند از مهمترین بخش های هر مجموعه ای باشدیک وب سایت حرفه ای می تواند نقطه برتری شما نسبت به هر رقیبی در حوزه کاری منحصر به شما باشد. وب سایت شما باید عملکردها را با زیبایی هماهنگ کند و بازدیدکنندگان را برای کاوش در صفحات ترغیب کند. این یک اقدام متعادل کننده دقیق بین سودمندی، زیبایی شناسی و نتایج ملموس است. مشتریان بالقوه ای که در اینترنت نام تجاری شما را جستجو می کنند و چیزی پیدا نمی کنند، ممکن است فکر کنند که شما از پیشرفت و قرار گیری در دنیای جدید کسب و کار عقب افتاده اید. و یا حتی اگر آنها جستجو کنند و وب سایتی پایین تر از حد معمول پیدا کنند، این تصویر را خواهند داشت که شما چندان به شرکت یا محصول خود اهمیت نمی دهید. هر نوع ارتباطی که در سایت قرار است شروع شود را می توانید با طراحی سایت حرفه ای به یک رابطه عالی و سودمند تبدیل کنید.

طراحی سایت در بابل

ایجاد و راه اندازی وب سایت هایی را که در شبکه جهانی اینترنت در دسترس همگان قرار دارند و قابل مشاهده هستند را طراحی سایت می گویند. در ابتدای پیدایش اینترنت تا یک دهه پیش، بیشتر تمرکز طراحان بر طراحی وب سایت های مختص سیستم عامل ویندوز قرار داشت اما در یک دهه گذشته توسعه وب سایت ها روی سیستم عامل های موبایل نیز از اهمیت بسزایی برخوردار شده است. طراحی سایت در بابل نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین شهرهای مازندران به یک موضوع روتین در میان صاحبان کسب و کار و فعالان دنیای حقیقی در تمام حوزه ها تبدیل شده تا از ظرفیت های فضای مجازی حداکثر استفاده را ببرند. طراحی سایت در بابل با گسترش حضور مردم در فضای مجازی موبایلی، در این حوزه نیز قدرت زیادی یافته و پس از سالها کسب تجربه، امروزه شاهد طراحی های کم نظیر و حرفه ای در این شهر هستیم.

مزایای طراحی سایت در بابل

طراحی سایت در بابل به شما کمک می کند تا بیشتر و بهتر دیده شوید. این دیده شدن را تنها در جغرافیای شهر خود در نظر نگیرید، بلکه در جغرافیایی به وسعت تمام دهکده جهانی اینترنت در نظر بگیرید. با بهره گیری هوشمندانه از سایت خود، نه تنها با طراحی سایت در بابل، خود را در ارتباطی قوی تر با جامعه شهری قرار می دهید، بلکه این فرصت را دارید تا با جامعه جهانی نیز درگیر شوید و در صورت هدفگذاری هوشمندانه، از ظرفیت های این ارتباط استفاده کنید.

اما از سوی دیگر با توجه به این حقیقت که مردم بخش بزرگی از وقت خود را در روز در فضای مجازی می گذرانند، برای فعالیت در حوزه های مختلف، از جمله کسب و کار، فرهنگ، تجارت، تولید محتوا و ... تنها داشتن یک دفتر فیزیکی و حضور در دنیای حقیقی کافی نیست. بنا براین با طراحی سایت در بابل به شکلی جذاب، گیرا و درگیر کننده، میتوانید مخاطبان بیشتری را با خود همراه کنید.

برای طراحی سایت در بابل به کجا مراجعه کنیم

این روزها طراحان زیادی در حوزه وب مشغول فعالیت هستند و سایت هایی با کیفیت، جذابیت و قیمت های متفاوت را به شما عرضه می کنند. در شهر بابل که حوزه فناوری و دیجیتال در آن قدمت بالایی دارد، می توانید شرکت ها و طراحان خلاق و قدرت مند زیادی را بیابید که به شما برای طراحی سایت خدماتی عالی ارائه کنند. از جمله این گروه ها گروه نارنجی است که با تیمی کامل و حرفه ای و با سابقه ای درخشان، می تواند بهترین و با کیفیت ترین سایت ها را با قیمتی مطلوب عرضه کند. توجه کنید که قیمت طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که مطابق با سلیقه و بودجه شما، طراحی سایت در بابل برای شما انجام خواهد شد.   

 

چند نوع سایت داریم؟

وب سایت ها بر حسب کارکرد و کاربرد و همچنین نوع برنامه نویسی به دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند که در ادامه به آنها می پردازیم.

وب سایت استاتیک یا ثابت

 درباره وب سایت های استاتیک مهمترین نکته این است که این سایت ها یک بار طراحی شده و اطلاعات لازم در داخل آنها قرار داده می شود و سپس یک طراح وب سایت حرفه ای یا نیمه حرفه ای موظف به اصلاح آنها می باشد. زبان برنامه نویسی چنین سایت هایی عمدتاً HTML و جاوا اسکریپت است که در نسخه پیشرفته تر CSS نیز استفاده می شود. این نوع وب سایت ها با HTML ساده طراحی می شوند. از آنجایی که هنگام توسعه سایت های استاتیک از کد کمتری استفاده می شود، سرعت بارگذاری سریع تری دارند. علاوه بر این، کاهش حجم کد که از یک سو باعث خوانایی سایت توسط موتورهای جستجو می شود و از سوی دیگر کاهش زمان بارگذاری، وضعیت آن ها را از نظر رتبه بندی موتورهای جستجو یا افزایش می دهد. سایت های ثابت نیز نسبت به سایر سایت ها قیمت طراحی پایین تری دارند. عدم امکان ایجاد تغییرات در این نوع سایت ها توسط افراد عادی، علاوه بر افزایش امنیت، از گرافیک و ظاهر زیبا نیز بهره مند خواهد شد، زیرا همه چیز از جمله اندازه متن و تصاویر ثابت است و تمامی عناصر دارای موقعیت ثابت می باشند ، بنابراین شما می توانید بهترین مکان را برای هر جزء انتخاب کنید. اما از سوی دیگر عدم امکان ایجاد تغییرات توسط افراد عادی باعث می شود که صاحبان و مدیران نتوانند سایت را به روز کنند. توجه داشته باشید. سایت های استاتیک برای افراد، شرکت ها و سازمان هایی مناسب است که بیش از یک یا دو بار در سال نیاز به تغییر محتوای سایت ندارند.

وب سایت داینامیک یا پویا

 سایت های پویا دارای محتوایی هستند که پس از طراحی توسط افراد عادی با دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت قابل تغییر می باشد. زبان برنامه نویسی یک وب سایت dynamic بسته به نیاز می تواند متفاوت باشد، اما عمدتاً از ASP، ASP.Net و PHP استفاده می کند و از زبان های کمکی CSS و Silver light یا Ajax برای ایجاد دسترسی استفاده می کند. در این گونه سایت ها ابتدا ساختار سایت توسط یک طراح ایجاد می شود و سپس مدیران سایت محتوای آن را تغییر می دهند.

یکی از مزایای سایت های داینامیک این است که محدودیتی در ایجاد، تغییر یا حذف محتوا، تصاویر، صفحات و ... وجود ندارد ، با توجه به اینکه سایت های داینامیک از زبان های برنامه نویسی پیشرفته استفاده می کنند، امکان ایجاد امکانات زیادی از جمله ایجاد صفحات هوشمند، فرم ها و جستجوهای پیچیده در آنها وجود دارد ، همچنین استفاده بیش از حد از کد باعث کاهش سرعت بارگذاری و رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو می شود. توجه داشته باشید. سایت های داینامیک برای افراد، شرکت ها و سازمان هایی مناسب است که تغییرات زیادی در سال نیاز به تغییر محتوای سایت دارند.

 پورتال ها

سایت های پویایی هستند که چندین هدف خاص را در سایت انجام می دهند. به عبارت دیگر، یک پورتال را می توان مجموع چندین سایت پویا نامید که برای رسیدن به یک هدف خاص ترکیب شده اند. به عنوان مثال، یک پورتال خبری ممکن است از چندین سایت پویا تشکیل شده باشد که هر یک از آنها ویژگی های دسترسی مانند عضویت، ارسال اخبار، ارسال تصویر، نظرسنجی و غیره را برای مدیران خود فراهم می کند. همچنین تمام عملکردهای یک سایت پویا را می توان در یک پورتال منفرد اعمال کرد. توجه داشته باشید. پورتال ها معمولا توسط سازمان ها، گروه ها و شرکت ها خریداری می شوند. مدیریت قسمت های مختلف پورتال به دلیل نیاز به به روز رسانی برای یک فرد بسیار دشوار است. سایت های متحرک یا فلش سایت های فلش یا متحرک هم می توانند استاتیک باشند و هم نیمه پویا و با استفاده از نرم افزارهای مخصوص ایجاد می شوند. در برخی موارد از XML یا Action Script برای ایجاد تغییرات یا قابلیت های تحلیلی در این سایت ها استفاده می شود. به طور کلی سایت های فلش ثابت غیر قابل تغییر هستند و مانند سایت های استاتیک یک بار توسط طراح ایجاد می شوند و افراد برای تغییر آن نیاز به دانش حرفه ای یا نیمه حرفه ای در زمینه طراحی فلش دارند. اما سایت های فلش نیمه پویا مانند سایت های پویا عمل می کنند و قابل تغییر هستند، اما تغییر به راحتی سایت های پویا نیست و دامنه تغییر بسیار محدودتر است.

یکی از مزایای وب سایت های فلش جذابیت آنهاست. گرافیک زیبا و انیمیشن های جذاب. اما یکی از اشکالات اصلی آنها این است که اطلاعات موجود در آنها توسط ربات های جستجوگر خوانده نمی شود و به طور کلی سرعت دانلود بسیار پایینی دارند. توجه داشته باشید. سایت های فلش برای افراد و گروه ها و یا شرکت ها و سازمان هایی که نیازی به تبلیغات ندارند و برای عموم مردم شناخته شده هستند مانند خوانندگان، سیاستمداران، بازیگران و گروه های موسیقی، هتل های معروف، مقاصد مسافرتی مناسب هستند.

سایت هایی بر پایه سیستم های مدیریت محتوا سیستم های مدیریت محتوا (CMS)، پورتال های پویایی هستند که توسط طراحان حرفه ای یا شرکت های طراحی حرفه ای ایجاد می شوند. تمامی مزایا و معایب سایت های داینامیک در مورد سایت های مجهز به سیستم مدیریت محتوا صدق می کند. البته به خاطر داشته باشید که سایت های mortal و dynamic به سیستم های مدیریت محتوا نیز مجهز هستند، اما سیستم های مدیریت محتوای CMS ها برای اهداف خاصی طراحی شده اند.

یکی از مزایای سیستم های مدیریت محتوا نسبت به سایر سایت های پویا، آمادگی و کامل بودن آنهاست. بنابراین اکثر این سایت ها در کمتر از 3 روز کاری قابل نصب و استفاده هستند. طراحی سایت های CMS مانند یک خط محصول است و از آنجایی که یک طراح باید نمونه های محدود تولید کند، سعی می کند به تمام اصول امنیت، گرافیک، رتبه بندی موتورهای جستجو و موارد دیگر پایبند باشد. همچنین به دلیل مزایایی که دارند، به همه افراد، سازمان ها و شرکت های واجد شرایط برای سایت های داینامیک توصیه می شود ابتدا به دنبال سیستم های مدیریت محتوای خود بگردند و در صورت یافت نشدن، سایت های پویا را توسعه دهند.

۰۵ آبان ۱۴۰۱

پست شده توسط: Super User

موارد مشابه در مورد طراحی سایت



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen