طراحی سایت در محمودآباد

نارنجی > خدمات نارنجی > طراحی سایت > طراحی سایت در محمودآباد

کاربران بسیاری عبارت طراحی سایت در محمودآباد را در گوگل جستجو می کنند.آنها به دنبال شرکت های برتر طراحی سایت در محمود آباد هستند که ضمن ارائه ی خدمات با که کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم داشته باشد. پیشنهاد می کنیم اگر نیاز به طراحی سایت در محمود آباد دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین گزینه برای شما را پیشنهاد کنیم.

طراحی سایت در محمودآباد

طراحی وب سایت در محمود آباد ، یک نیاز ضروری !

با توجه به رشد روز افزون کاربردهای اینترنت، یکی از اولین و مهمترین اقدامات هر سازمان و شرکتی، برخورداری از یک وب سایت (پورتال) مناسب برای معرفی خود در عرصه‌ی وب، می‌باشد.
در دنیای امروزی هنگامی که یک برند، نشان یا حتی یک اسم به گوش شما می‌رسد، یکی از راه های پیش روی شما، برای کسب اطلاعات بیشتر، جستجو در گوگل است.  بنابراین با یک طراحی سایت در محمود آباد به صورت جذاب، سریع و کارآمد، می توانید این فرصت طلایی را به کسب و کار خود  بدهید تا این مخاطبین بالقوه را در شهر و استان خود جذب کرده و محصولات و خدمات خود را ارائه نمایید. هر چه بازدید و زمان حضور کاربران در وب سایت یا پورتال شما بیشتر شود، اعتبار سازمان، فروشگاه و مجموعه‌ی شما بیشتر خواهد شد و نشان دهنده ی اعتماد کاربران به برند شما می باشد. چنین اعتمادی در شهری مانند محمود آباد می تواند به رشد چشمگیر کسب و کار شما و یا توسعه برندتان منجر شود.

 09119171500 مهندس قربانی - جهت طراحی سایت در محمودآباد تماس حاصل فرمایید.

طراحی سایت در محمود آباد

کاربران بسیاری عبارت طراحی سایت در محمودآباد را در گوگل جستجو می کنند.آنها به دنبال شرکت های برتر طراحی سایت در محمود آباد هستند که ضمن ارائه ی خدمات با که کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم داشته باشد. پیشنهاد می کنیم اگر نیاز به طراحی سایت در محمود آباد دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین گزینه برای شما را پیشنهاد کنیم.

 

انواع طراحی سایت در محمود آباد

سایت‌ها به دو دسته کلی ایستاتیک (Static Website) و دینامیک (Dynamic Website) تقسیم می‌شوند.

در سایت‌های ایستاتیک یا ایستا:

تنها قسمت فرانت‌اند انجام می‌شود، یعنی مطالب و محتویات سایت تنها یک بار جمع‌آوری شده و هرکدام از صفحات سایت، جداگانه طراحی و بارگذاری می‌شوند. در این سایت‌ها هرگونه تغییر باید توسط طراح و کارشناس سایت انجام شود. از این مدل معمولا برای طراحی وب سایت‌های معرفی (که تا مدت‌ها محتوای آن تغییر نمی‌کند) استفاده می‌شود.

سایت دینامیک یا پویا:

در طراحی این سایت‌ها هر دو بخش فرانت‌اند و بک‌اند برنامه‌نویسی می‌شوند. سایت‌های پویا نیاز به تغییر مداوم محتوا دارند و باتوجه به کاربرد سایت، طراحی شده و توسعه پیدا می‌کنند. در سایت‌های داینامیک برنامه‌نویس بک‌اند، وظیفه پویا‌سازی وب‌سایت را بر عهده دارد و باید اسکریپتی را طراحی کند که سایت به‌طور کامل پویا باشد.

در دنیای امروز تقریبا برای هر هدف، یک سایت طراحی می‌شود تا به‌عنوان پایگاه اطلاع‌رسانی‌، فروش و… مورد استفاده قرار گیرد. موفق‌ترین این سایت‌ها آن‌هایی هستند که اصول طراحی و بهینه‌سازی سایت را به‌درستی رعایت کرده‌اند تا محتوا را به مخاطبان خود نمایش دهند. طراحی و ساخت یک وب‌سایت کارآمد و موفق، این امکان را فراهم می‌کند که در کمترین زمان، جدیدترین محصولات به‌همراه مشخصات کامل آن‌، در اختیار مخاطبان قرار گیرد، این موضوع، رشد مشتریان و افزایش سود فعالیت اقتصادی را به‌دنبال خواهد داشت.

 

 

هزینه طراحی سایت در محمود آباد

نحوه پیاده سازی سایت یکی از مهم ترین دلایل تفاوت هزینه ها در طراحی سایت در محمود آباد است. استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده، اختصاصی، کدنویسی در پیاده سازی یک وب سایت ارزان در محمود آباد موثرند. هر کدام از این روش ها مزایای خاص خود را دارند. گروه نارنجی با توان بالا در طراحی انواع سایت در محمود آباد آماده ارائه خدمات می باشد .برای سفارش طراحی سایت در محمود آباد به صورت کاملا حرفه ای و ارزان به گروه نارنجی اعتماد کنید. گروه نارنجی می تواند با طراحی سایت در محمود اباد با گرافیک جذاب، آنها را به مشتری دائم شما تبدیل کند. چرا که اولین ویژگی که در ابتدای ورود کاربر به سایت، جلب توجه می کند،گرافیک سایت است. استفاده از تصاویر مناسب و گرافیکی مناسب و چشم نواز، لازمه ی یک پیاده سازی سایت حرفه ای ست. بطوریکه هدف، جذب کاربران و رشد کسب و کار می باشد. از نظر اکثر کاربران، دریافت محتوا به صورت دیداری نسبت به خوانداری ارجحیت دارد. پس تصاویر مناسب علاوه بر زیبایی در انتقال سریع مطلب بسیار مؤثر است

 

هزینه طراحی سایت در محمود آباد چگونه برآورد می‌شود؟

برای برآورد هزینه طراحی سایت در محمود آباد، ابتدا باید به این سوالات پاسخ دهید که:

  • برای سایت خود چه امکاناتی در نظر دارید؟
  • وجود سایت، چه کاربردی برای کسب و کار شما دارد؟
  • آیا نیاز به پوسته اختصاصی دارید؟
  • علاوه بر پنل مدیریت سایت، می‌خواهید پنل مدیریت حساب کاربران هم داشته باشید؟

با پاسخ دقیق و کامل به سوالاتی که مطرح کردیم، می‌توانید تا اندازه‌ای هزینه طراحی سایت را پیش‌بینی کنید.

توجه داشته باشید که عوامل زیادی بر هزینه طراحی سایت شما تاثیرگذارند. این موارد عبارتند از:

دامنه یا آدرس سایت

دامنه همان آدرس سایت شماست که می‌تواند با پسوندهای متفاوتی مانند com.، ir.، co. و… ثبت شود. هزینه این دامنه‌ها با یکدیگر متفاوت است. پس اولین موردی که باید به آن توجه کنیم «نام دامنه» است. آدرس سایت به‌صورت سالانه یا پنج ساله اجاره داده می‌شود و تا زمانی که اجاره‌بها را پرداخت کنید، متعلق به شما خواهد بود. درصورت خودداری از پرداخت اجاره‌بها، دامنه سایت آزاد شده و متقاضی دیگری می‌تواند مالک آن شود.

هزینه هاست

حتما می‌دانید که هاست کامپیوتری است که در تمام طول شبانه روز به اینترنت متصل است. بنابراین وقتی یک سایت روی هاست قرار می‌گیرد، از همه جا قابل دسترسی است. اینکه سایت شما روی چه هاستی طراحی شود و این هاست در کجا قرار گرفته باشد (در ایران باشد یا در کشورهای دیگر)، می‌تواند بر روی هزینه‌های شما تاثیر بگذارد. از آنجا که هرکس در هر لحظه از شبانه‌روز با وارد کردن آدرس سایت می‌تواند به محتوای ارائه شده دسترسی پیدا کند. بنابراین یک هاست امن و قابل اعتماد اهمیت زیادی دارد و هزینه آن نیز به‌صورت ماهیانه یا سالیانه محاسبه می‌شود.

هزینه طراحی سایت

همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم، امروزه طراحی وب، با روش‌ها و تکنیک‌های مختلف برنامه‌نویسی صورت می‌گیرد و به طور کلی با 2 روش انجام می‌شود:

  • طراحی سایت با استفاده از کدنویسی
  • طراحی سایت با استفاده از سیستم‌های آماده

انتخاب هر کدام از این روش‌ها بستگی دارد به اینکه چه کاری می‌خواهید انجام دهید، البته برای هر کدام از این روش‌ها باید هزینه‌ طراحی سایت را پرداخت کنید.

علاوه بر این، عواملی مانند مهارت طراح، تکنیک طراحی، امنیت طراحی و… نیز در تعیین قیمت طرحی سایت موثر است.

آموزش

وقتی سایت خود را از تیم طراحی، تحویل گرفتید، برای مدیریت آن نیاز به یک دوره آموزشی دارید. شما باید آموزش‌ها لازم را دریافت کنید تا بتوانید سفارشات سایت را کنترل کنید، محصولات جدید را وارد کنید، محصولات قبلی را به روز رسانی کنید و… طبیعتا دریافت این دوره‌های آموزشی بر روی هزینه‌های تمام شده سایت تاثیر می‌گذارد.

هزینه تولید محتوا

همه می‌دانیم تولید محتوا در موفقیت یک سایت اهمیت زیادی دارد. یک سایت بدون محتوای جدید، جذاب و سئو شده نمی‌تواند از گوگل رتبه خوبی دریافت کند. قیمت گذاری در این بخش با توجه به توانایی و سابقه کارشناس تولید محتوا متفاوت است.

امکانات مورد نیاز

می‌خواهید چه امکاناتی در وب سایت شما قرار داشته باشد؟ به عنوان مثال، می‌خواهید در سایت، درگاه پرداخت داشته باشید؟ یا اینکه تمایل دارید قابلیت عضویت را برای سایتتان فعال کنید؟ همه این موارد بر هزینه‌ طراحی سایت شما تاثیرگذار هستند.

هزینه سئو سایت

به خاطر داشته باشید که سئو داخلی سایت با توجه به نوع قالب، زبان برنامه نویسی، حجم و نوع محتوا می‌تواند شامل هزینه‌های متفاوتی شود.

هزینه پشتیبانی سایت

هر سایت باتوجه به نوع فعالیت، نیاز به پشتیبانی‌های متفاوتی دارد از جمله: آپدیت منظم کدنویسی و قالب‌ها، بررسی پیشرفت سایت در گوگل، بررسی روزانه، هفتگی و ماهانه گوگل و…، هزینه پشتیبانی سایت از مهم‌ترین هزینه‌هایی است که باید محاسبه کنید. به عنوان مثال، بعد از اینکه سایت خود را تحویل گرفتید و شروع به فعالیت کردید، ممکن است با مشکلاتی مانند اختلال در روند طبیعی کارکرد سایت، روبرو شوید. بنابراین به پشتیبانی تیم طراح سایت خود نیاز دارید که باید هزینه آن را نیز بپردازید.

 

برای طراحی سایت در محمود آباد به کجا مراجعه کنیم؟

 

برای داشتن یک سایت رقابتی، شکیل، جذاب و کاربردی، حتما نیازمند یک طراح حرفه ای و دارای تجربه کافی هستید. گروه نارنجی با سابقه طولانی فعالیت در حوزه دیجیتال و فناوری، و با دارا بودن تیمی قوی از طراحان سایت، امکان طراحی سایت در محمود آباد را با صرف کمترین هزینه و در عین حال با ارائه بالاترین کیفیت، برای شما فراهم می کند.   

۰۵ آبان ۱۴۰۱

پست شده توسط: Super User

موارد مشابه در مورد طراحی سایت



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen