خرید سایت شرکتی

نارنجی > خدمات نارنجی > طراحی سایت > خرید سایت شرکتی

کارکرد یک سایت شرکتی، به منظور داشتن یک دفتر مرکزی دائمی برای شرکت ها جهت ارائه خدمات به عموم مردم در تمام نقاط جهان و در تمام ساعات از شبانه روز است. معمولا تمامی شرکت ها و کارخانجات بزرگ دارای دفتر مرکزی جهت مراجعه مشتریان و طرف های قرار داد خود هستند.

خرید سایت شرکتی

سایت شرکتی چیست؟

به طور کلی سایت شرکتی یک پلتفرم در فضای اینترنت برای کسب و کار شماست که به وسیله آن می‌توانید محصول یا خدمات خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی به مشتریان نشان دهید و از این طریق اقدام به معرفی شرکت و محصولات یا خدمات خود به سایرین کنید. با انجام این کار به تعداد مشتریان شما افزوده خواهد شد چرا که می توانید از سراسر ایران برای وب سایت شرکتی خودتان بازدید دریافت کنید و برند شرکت را بر سر زبان ها بیاندازید.
در حال حاضر اکثر کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و شرکت‌های معتبر برای برند خود اقدام به طراحی سایت شرکتی کرده‌اند و یا از طریق وب سایت اقدام به خرید سایت شرکتی کرده اند. گفتنی است شما نیز با طراحی سایت شرکتی حرفه ای، می‌توانید با تمامی هم صنف‌های خود رقابت کنید.

 

خرید سایت شرکتی

وب سایت، دیگر صرفا یک www برای داشتن پرستیژ، روی کارت ویزیت شرکت شما، نیست. بلکه روش اصولی معرفی محصولات و خدمات شرکت شما، کانال اصلی بازاریابی شما و موثرترین گام برای برندسازی شرکت شماست. مدت‌هاست که نقش طراحی سایت شرکتی، دیگر فقط محدود به اطلاع‌رسانی و معرفی کاتالوگی و صرفا پوشش اخبار و رویدادهای شرکت شما نمانده است. بلکه فراتر از آن، وب سایت شرکت می‌تواند متصدی تعاملات خاص با مشتریان باشد، بسیاری فرآیندهای معمول بین شرکت شما و مشتریان‌تان آنلاین و الکترونیکی شود و خرید یا فروش کالا و خدمات، آنلاین اتفاق بیفتد. به علاوه، سایت شرکت شما، می‌تواند ایفای نقشی قوی، در مباحث استخدام نیروی انسانی داشته باشد و با معرفی فضای کاری شرکت و مزایای فرهنگ سازمانی، در جایگاه‌های شغلی خاصی که به دنبال نیرو هستید، افراد جویای کار را، که با سرچ شغلی در گوگل، به صفحات مذکور رسیده‌اند، ترغیب به تکمیل فرم درخواست بررسی رزومه کند. پس اگر نگاه شما به کارکردهای یک وب سایت، عمیق‌تر از یک برداشت سطحی ظاهری باشد، باید بیش از پیش، متوجه اهمیت انتخاب درست یک مشاور و مجری فنی طراح، برای برقراری ارتباطی بلندمدت و پایدار و ماندگار شوید.
در واقع کارکرد یک سایت شرکتی، به منظور داشتن یک دفتر مرکزی دائمی برای شرکت ها جهت ارائه خدمات به عموم مردم در تمام نقاط جهان و در تمام ساعات از شبانه روز است. معمولا تمامی شرکت ها و کارخانجات بزرگ دارای دفتر مرکزی جهت مراجعه مشتریان و طرف های قرار داد خود هستند. حال این دفتر متواند در داخل شرکت و یا کارخانه باشد یا یک ساختمان مجزا در خارج از شرکت و کارخانه و دارای اتاق مدیریت، مدیریت فروش، منشی، حسابداری و... باشد؛ اما تمام مشتریان و مراجعانی که به خدمات شما نیاز دارند به دلایل مختلفی از جمله مسافت، تایم کاری، نبود وسایل نقلیه، قرنطینه، به صرفه نبودن حضور و... نمیتوانند به صورت حضوری به دفتر و شرکت شما مراجعه نمایند. با طراحی سایت شرکتی برای شرکت و یا کارخانه خود تمام این مشکلات را به سادگی رفع خواهید کرد.
طراحی سایت شرکتی به شما این امکان را میدهد تا با تمام کاربران و مشتریان و طرف های قرارداد خود در ارتباط باشید و به مشتری های بیشتری دست یابید.

 

طراحی سایت شرکتی

داشتن سایت شرکتی از ملزومات همه کسب و کار ها می باشد. شروع فعالیت های بیزینسی شرکت ها بدون ورود کردن به دنیای بزرگ دیجیتال و طراحی سایت شرکتی به گونه ای نشدنی خواهد بود! قطعا شما به عنوان صاحب کسب و کار نیز این نیاز را احساس کرده اید و به دنبال سفارش ساخت وبسایت شرکتی حرفه ای هستید.

 

چه کسب و کارهایی به سایت شرکتی نیاز دارند؟

به صورت کلی کسب و کار هایی که خدمتی را ارائه می دهند و یا شرکت هایی که روی فروش یک یا چند محصول خاص کار کرده و وارد کننده یا آن محصولات هستند برای بهتر دیده شدن نیاز به ساخت وبسایت شرکتی احتیاج دارند. ممکن است خیلی از شرکت ها، خدمات یا محصولاتی را که ارائه می دهند یا می فروشند را عموم مردم نشناسند و ندانند که دقیقا آن محصول یا خدمات چیست، در چنین شرایطی یک وب سایت شرکتی می تواند بسیار برای کسب و کار مفید باشد و مشتریان را برای شما پرزنت کند.
علاوه بر موارد فوق اگر شخص خدمات یا محصولی را بخواهد تهیه کند اولین کاری که می کند آن را در گوگل سرچ می کند تا به خواسته خود برسد. در اینجا اگر شما سایتتان را سئو هم کرده باشید یعنی وب سایت شرکتی‌تان برای موتور جستجویی همچون گوگل بهینه شده باشد، مشتریان می توانند خیلی سریع شما را پیدا کنند به شرطی که کلمه کلیدی درستی را انتخاب کرده باشید و لینک سایت شما در جایگاه های بالا قرار گرفته باشد.

 

خرید سایت شرکتی چه مزیت هایی دارد؟

یکی از مهم ترین مزایای طراحی سایت شرکتی و خرید سایت این است که کسب و کار شما محدودیت ها را کنار می گذارد. در حالت معمولی شما برای فروش محصولات و خدمات خود محدود به زمان و مکان هستید، یعنی اینکه اگر شما در شرکت و بالای سر کار خود حضور نداشته باشید درآمدی هم رخ نمی دهد؛ اما با طراحی سایت شرکتی شما دیگر محدود به زمان و مکان نیستید و می توانید در زمانی که هیچ فعالیت مفیدی ندارید هم کسب درآمد کنید.
همچنین مسائلی چون برندسازی و افزایش اعتبار شرکت، افزایش فروش و مشتریان توسط سایت شرکتی، دانستن نیاز کاربران و رفع مشکلات، تسریع در پاسخگویی و جذب مشتریان، صرفه جویی با داشتن سایت شرکتی و ارتقای سطح شرکت، از دیگر مزایای خرید سایت شرکتی هستند.

۰۸ تیر ۱۴۰۲

پست شده توسط: Super User

موارد مشابه در مورد طراحی سایت



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen