طراحی سایت املاک - خرید سایت مشاور املاک

نارنجی > خدمات نارنجی > طراحی سایت > طراحی سایت املاک - خرید سایت مشاور املاک

به دنبال خرید سایت املاک هستید ما به صورت فوق حرفه ای طراحی سایت املاک انجام خواهیم داد . با پیشرفت تکنولوژی های مبتنی بر وب و افزایش استفاده از فضای مجازی و دسترسی راحت عموم مردم به اینترنت، شیوه های سنتی بنگاه داری و مشاوره ملکی دیگر امری پیش پا افتاده به نظر می رسد! چرا که شیوه های نوین و راهکارهای جدید تحت وب، امکانات متعددی را پیش پای مستاجران، صاحبان ملک و مشاوران املاک قرار داده است.

طراحی سایت املاک - خرید سایت مشاور املاک

طراحی سایت حرفه ای املاک

سایت املاک مانند یک گالری از خانه ها و ملک های مختلف است که مشتری های شما در داخل آن خیابان ها و کوچه ها را طی می کنند و به راحتی به آنچه می خواهند می رسند. مشاوران خرید و فروش خانه و املاکی ها نباید از طراحی وب سایت املاک مخصوص خود غافل بمانند. چرا که سایت شما نماینده همیشگی شما در شبکه جهانی اینترنت خواهد بود. تجربه پیدا کردن انواع ملک ها با سرچ در داخل یک وبسایت برای مشتری های شما مفرح و کارآمد است. برای همین بهتر است که این تجربه را با کاربران خود در میان بگذارید. اما تفاوت هایی در طراحی سایت املاک با دیگر کسب و کارها وجود دارد که بهتر است بدانید. به دنبال خرید سایت املاک هستید؟ ما در تیم نارنجی به صورت فوق حرفه ای طراحی سایت املاک انجام خواهیم داد. 

 

چرا طراحی سایت حرفه ای املاک

چه بسیارند افرادی که در پی یافتن مکان مناسبی برای رهن و اجاره و یا خرید ملک، وقت و انرژی زیادی را برای جستجوهای حضوری تلف می نمایند و بعد از هفته ها آمد و رفت، شاید بتوانند گزینه مطلوب و مورد نظر خود را پیدا کنند. با پیشرفت تکنولوژی های مبتنی بر وب و افزایش استفاده از فضای مجازی و دسترسی راحت عموم مردم به اینترنت، شیوه های سنتی بنگاه داری و مشاوره ملکی دیگر امری پیش پا افتاده به نظر می رسد! چرا که شیوه های نوین و راهکارهای جدید تحت وب، امکانات متعددی را پیش پای مستاجران، صاحبان ملک و مشاوران املاک قرار داده است.
امروزه وقتی مهلت اتمام اجاره خانه افراد نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود استرس یافتن خانه‌ای مناسب وجود کلیه افراد خانواده را در بر می‌گیرد. حتما شما هم تجربه اجاره نشینی را داشته و یا از مشکلات آن آگاه هستید، یا حتی اگر قصد خرید یک ملک را هم داشته باشید باز هم با چنین مشکلاتی مواجه هستید که چگونه یک ملک مناسب را پیدا کنید. شخصی که قصد اجاره ملک یا فروش ملک خود را دارد همیشه یک قدم از خریدار جلوتر است، چرا که وی به دنبال فروش ملک خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. بنابراین استفاده از اینترنت به عنوان یک ابزار در دسترس که بتوان آگهی فروش ملک را در آن درج کرد بهترین گزینه است.
اگر شغل شما مشاور املاک است و دارای یک دفتر مشاور املاک هستید، به راحتی می‌توانید با ساخت یک وبسایت و توسعه آن، کسب و کار خود را در سطح شهری که دارید به قدری گسترش دهید که روزانه افراد بسیار زیادی به شما مراجعه کنند.

 

مزایای طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک به نیازهای مختلف افراد در زمینه املاک و مستغلات پاسخگوست. سریع ترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه مورد نظر برای خرید، رهن یا اجاره؛ جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و انرژی؛ امکان مشاهده و بررسی و مقایسه تمامی موارد مربوط به رهن و اجاره یا فروش واحدهای تجاری، مسکونی و… از مزایای طراحی وب سایت املاک است.
از طرف دیگر درج و انتشار آگهی های مربوط به املاک و مستغلات در جراید و نشریات چاپی، هزینه های زیادی داشته و از عمر خیلی کوتاهی برخوردارند. ولی انعکاس همین آگهی ها و تبلیغات در وب سایت املاک علاوه بر اینکه ماندگار بوده و به صورت شبانه روزی در دسترس همگان است، هزینه های خیلی پایین و گاه رایگان دارند. همچنین باید به این نکته مهم توجه کرد که فرصت و امکان و فضای کافی برای شرح اطلاعات مبسوط در مورد هرکدام از ملک ها و ویژگی ها و محاسن هر ملک جهت ارائه به کاربران در وب سایت ها وجود دارد.

 

طراحی سایت املاک چقدر مفید است ؟

پیدا کردن یک خانه مناسب برای خرید یا اجاره، همیشه یک کار پرزحمت و زمان بر میباشد. برای اینکار مشتری مجبور است به بنگاه های املاک متفاوتی مراجعه کند و فایل های متفاوتی را بررسی کند و پس از بررسی دقیق فایل های موجود از بین فایل ها چند فایل را انتخاب کرده و برای بازدید از ملک به محل ملک مراجعه کنند که این کار هم برای مشتری و هم برای مشاورین املاک هزینه دارد و زمان زیادی از مشاورین املاک برای توضیح دادن ویژگی ها و شرایط ملک به مشتری میگیرد. علاوه برا این واقعا ما چه تعداد فایل را می توانیم هر روزه به مشتری نشان دهیم و ویژگی های آن را به درستی و دقیق به مشتری اطلاع دهیم. آیا این بهتر نیست خود مشتری ابتدا از میان هزارن فایل ملک مورد نظر را پیدا کند و ما فقط آن فایل را به مشتری نشان دهیم. در یک وب سایت املاک مشتری میتواند از بین هزارن گزینه، ملک مورد نظر را به راحتی پیدا کند ویژگی ها و امکانات هر ملک را بررسی کند و یا حتی میتواند تصاویر ملک را نگاه کند و پس از بررسی دقیق و انتخاب به آژانس املاک مراجعه کند. این کار باعث صرفه جویی زمانی برای کارشناسان املاک در آژانس املاک خواهد شد. پس طراحی سایت املاک بسیار کارآمد است.

 

خرید سایت املاک

هزینه طراحی و پیاده سازی سایت مشاور املاک بستگی به این دارد که این وب سایت به صورت صفر تا صد کدنویسی شده در اختیار شما قرار گیرد و یا اینکه بر روی قالب های آماده طراحی و پیاده سازی شود.
همچنین هزینه های در نظر گرفته شده برای ساخت این وب سایت پس از بررسی نیازها و خواسته های مشتری تعیین می شود.

 

ساخت سایت املاک با وردپرس

یکی از راه های سریع و موثر برای ساختن وب سایت مشاور املاک استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد که هزینه کمتری نسبت به دست نویس های برنامه نویسان عزیز دارد که تیم نارنجی به هیچ وجه پیشنهاد نمیکند.
مزیت استفاده از این سی ام اس از قبل نوشته شده این است که کار کردن با آن بسیار سخت است و زمانی که وب سایت مشاور املاک با وردپرس پیاده‌سازی می شود می توان با ارائه آموزش هایی به پرسنل مجموعه شما آموزش داد که خودشان به راحتی بتوانند وبسایت را مدیریت کنند. تمامی آموزش های آن در اینترنت موجود میباشد و کافی است ادمین سایت جستجو نماید، پیاده سازی سایت املاک وردپرس تقریبا یک ساعت زمان میبرد .
و سخن پایانی این است که اگر به دنبال سایت املاک حرفه ای هست و گوگل برای شما مهم است بدون شک پیشنهاد ما ساخت سایت املاک با زبان برنامه نویسی است و به هیچ وجه از اسکریپت های آماده استفاده نکنید.

 

۰۸ تیر ۱۴۰۲

پست شده توسط: Super User

موارد مشابه در مورد طراحی سایت



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen