CRM اختصاصی املاک

نارنجی > خدمات نارنجی > طراحی سی آر ام CRM > CRM اختصاصی املاک

با توجه به وضعیتی که بر بازار املاک و مستغلات حاکم است، لازم است تا از روش‌های کارآمدتری برای ارتقای وضعیت و بالا بردن فروش استفاده کنید. در این مطلب به کاربرد CRM در مشاورین املاک و آژانس مسکن پرداختیم. در حال حاضر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای افرادی که در بازار املاک کار می‌کنند یک ضرورت جدی است

CRM اختصاصی املاک

CRM اختصاصی برای املاک

مشاورین املاک در هر لحظه با چندین مشتری در تماس هستند که هر کدام در مرحله متفاوتی از خرید مانند بازدید از ملک، قرار نشست و … قرار دارند. علاوه بر این باید از بین ده ها فایل، ملک متناسب با نیاز هر مشتری را پیدا و معرفی کنند. نرم افزار CRM به مشاورین املاک و مستغلات کمک می کند یک مشاور حرفه ای هر یک از مشتری ها را در مسیر خرید و تصمیم گیری همراهی کنند و درعین حال نگاهی همه جانبه بر تمام مشتریان داشته باشند. با توجه به وضعیتی که بر بازار املاک و مستغلات حاکم است، لازم است تا از روش‌های کارآمدتری برای ارتقای وضعیت و بالا بردن فروش استفاده کنید.
در این مطلب به کاربرد CRM در مشاورین املاک و آژانس مسکن پرداختیم. در حال حاضر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای افرادی که در بازار املاک کار می‌کنند یک ضرورت جدی است. با استفاده از سیستم ابزارهای کارآمدی را برای انجام وظایف معمول و البته بسیار فراتر از آن در اختیار دارید.
مشاورین املاک روزانه وظایف متعددی را برعهده دارند. کارفرمایان در این حوزه باید به صورت مستمر لیست مناطق مختلف را بررسی کرده و مشتریان جدید پیدا کنند، اسناد زیادی را پردازش کنند، بر معاملات مختلف نظارت کنند، مشتری را به سمت املاک هدایت کرده و از طریق سرنخ‌ها مشتریان بالفعل را به مشتریان بالقوه تبدیل سازند.
مدیریت تمامی امور کار دشواری خواهد بود؛ به همین دلیل مشاور املاک با چالش‌های بسیاری مواجه است. مشاورین املاک برای این که بتوانند تمام امور روزانه خود را مدیریت کرده و چالش‌ها را پشت سر بگذارند، باید ازCRM اختصاصی املاک استفاده کنند. این نرم‌ افزار با مدیریت و یکپارچه‌سازی تمام امور مربوط به املاک، زمان را برای سرمایه‌گذاری بر روی کار‌های مهم‌تر آزاد می‌سازد. مشاور املاک به کمک این نرم‌ افزار می‌تواند ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کرده و به خوبی پاسخگوی نیاز تمام مشتریان باشد.

 

چرا داشتن CRM  اختصاصی املاک مهم است؟

هر صنعتی که پایگاه داده مشتری دارد، به ارتباطات متکی است و قصد دارد که سرنخ ها را به فروش تبدیل کند، به یک سیستم املاک نیاز دارد. صنعت املاک و مستغلات نیز از این قاعده مستتثنی نیست. مشاوران املاک باید زمان خود را مدیریت کنند و در عین حال شخصی سازی ارتباطات خود را بهبود بخشند.
سیستم املاک به شما اجازه می دهد هر تعامل و جنبه ای از روابط مشتریان خود را مدیریت کنید. داشتن یک سیستم قدرتمند که این فرآیند را تسهیل می کند برای موفقیت یک کسب و کار در صنعت املاک و مستغلات بسیار مهم است.
املاک و مستغلات تماما در مورد ایجاد اعتماد است و جای تعجبی نیست که 82 درصداز فروش املاک جدید، مشتریان ارجاعی از طرف مخاطبین یا مشتریان فعلی، قبلی، خانواده، دوستان یا اقوام است. علاوه بر این، هنگامی که از کسب و کارهای املاک صحبت می شود، فروش یا خرید یک فرآیند طولانی است که نیازمند پیگیری ها و مذاکرات مجدد است.
در چنین سناریوهایی، پیاده‌ سازی نرم‌افزار CRM املاک و مستغلات، راهی کارآمد برای مدیریت مخاطبین، برنامه ریزی وظایف، نظارت بر پایپ لاین و حفظ سازماندهی را در دسترس مشاوران املاک قرار می دهد تا به ایجاد روابط موفق و بستن معاملات کمک کند.

 

مزایای CRM اختصاصی برای املاک

با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید اطلاعات خریداران و فروشندگان ملک و همچنین تمام مشخصات مربوط به املاک را ثبت کنید. همچنین شما این توانایی را خواهید داشت که به صورت دلخواه مشتریان خود را گروه بندی کرده و اسناد مربوط به هر مشتری را در پرونده او ضبط کنید. با استفاده از نرم افزار سی آر ام، شما می‌توانید جلسات و قرارهای ملاقات با مشتری را مدیریت کنید. از سوی دیگر، یکی از راه‌های موثر در جذب مشتری و برقراری ارتباط با او ارسال پیامک‌ها و ایمیل‌ها است که جنبه تبلیغات دارند. ارسال پیامک، فکس و ایمیل جهت اطلاع‌ رسانی و یادآوری قرارهای ملاقات از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار است. مشاورین باتجربه املاک برای مشتریان خود به دنبال ملک نیستند؛ بلکه تلاش می‌کنند برای ملک‌های خود مشتری مناسبی پیدا کنند. آژانس‌های املاک می‌توانند با استفاده از نرم افزار CRM املاک اطلاعات جامعی از ملک را ثبت کرده و با ایجاد و دسته‌ بندی فایل‌های ملک، دسترسی راحت و منظمی برای مشتریان خود فراهم سازند. در نهایت باید گفت که این پلتفرم به صورت تحت وب و تحت شبکه کار می‌کند و کاربران می‌توانند داده‌های خود را در آن جمع‌آوری و ذخیره کرده و در شرایط آنلاین و آفلاین به داده‌های خود دسترسی داشته باشند.

 

ویژگی های CRM اختصاصی برای املاک

امروزه تعداد زیادی نرم‌افزار CRM وجود دارد که هر کدام مجموعه ای از ویژگی ها و قابلیت ها را ارائه می دهند. انتخاب نرم‌افزار مناسب کاملا به نیازهای کسب و کار شما و اهدافی که در نظر دارید بستگی دارد.
در شغل مشاور املاک، حفظ ارتباط با مشتری ها برای بقای کسب و کار ضروری است و افراد موفق در این حوزه، ارتباطشون رو همیشه با مشتری های خود حفظ می کنند. در نرم افزار CRM املاک، سوابق تماس ها، جلسات و معامله های هر مشتری به طور دقیق در نرم افزار ثبت میشد و با یک کلیک می توانید به همه اطلاعات مشتری های خود دسترسی داشته باشید.
از سوی دیگر مدیریت تیم فروش از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اینکه ببینید تیم فروش شما در هر بازه زمانی معینی، چه کاری انجام می دهد، به یک ابزار نیاز دارید. بدین ترتیب می توانید فورا مسائل و مشکلات را شناسایی کنید و اقدامات لازم را انجام دهید. با کمک اطلاعاتی که از CRM به دست می آورید می توجه می شوید که آیا برای بهبود ارائه خدماتتان باید منابع بیشتری را اختصاص بدهید یا خیر. ترکیب این اطلاعات با دید یکپارچه نسبت به سرنخ ها، این توانایی را به فروشندگان شما می دهد تا زمان خود را بهینه صرف کنند و با اولویت بندی وظایف، مطمئن شوند که سرنخ ها نادیده گرفته یا فراموش نمی شوند.
از سوی دیگر CRM املاک به شما امکان دسترسی به اتوماسیون بازاریابی را می دهد. اتوماسیون بازارایابی مجموعه ای از ابزارهایی است که برای تسهیل و ساده‌ سازی بعضی از زمان برترین مسئولیت های جایگاه شغلی بازاریابی مدرن طراحی شده اند. از خودکارسازی فرآیند صلاحیت سنجی سرنخ تا ایجاد یک هاب برای کمپین دیجیتالی، اتوماسیون اساسا به تسهیل دنیای کسب و کار می پردازد.
نسل جدید ابزارهای اتوماسیون بازاریابی، بینش ارزشمندی را در مورد ترجیحات مشتریان و سطح موفقیت هر کمپین بازاریابی ارائه می دهد. این ابزارها به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را شناسایی کرده و محتوای مناسب را طراحی کنید. شما می توانید اقداماتی را بر اساس زمان‌بندی و رفتار مشتری تعیین کنید که به طور خودکار آغاز می شوند.

۰۸ تیر ۱۴۰۲

پست شده توسط: Super User

موارد مشابه در مورد طراحی سی آر ام CRM



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen