مانیتورینگ سایت یکسال رایگان

نارنجی > خدمات نارنجی > پشتیبانی رایگان > مانیتورینگ سایت یکسال رایگان

در تعریف مانیتورینگ وب سایت باید اذعان داشت که تهیه و جمع آوری اطلاعات گسترده از بخش های مختلف و جمع کردن آن ها و سپس تبدیل به اطلاعات قابل فهم برای سیستم و نمایش آن روی صفحه مانیتور می باشد. به عبارت بهتر مانیتورینگ یعنی نمایش اطلاعات یا بررسی آنها روی یک سیستم.داشتن خدمات مانیتورینگ وب سایت رایگان یک ساله، یک امتیاز مهم در حوزه وب سایت محسوب می شود.

مانیتورینگ سایت یکسال رایگان

منظور از مانیتورینگ وب سایت چیست؟

منظور از مانیتورینگ وب سایت عبارت است از کار کردن صفحات و پنل های وب گاهی با بالاترین دقت، سرعت و بدون هیچ گونه اختلال و ایراد. در واقع مانیتورینگ وب سایت سبب نظارت و آگاهی از روند کاری وب سایت برای شما می شود. از زمانی نیاز به این موضوع افزایش یافت که زندگی ها به سمت ماشینی شدن هرچه بیشتر رو به حرکت سوق پیدا کرد. از این رو نیاز به اینترنت و انجام امورات اینترنتی بخش مهم و گسترده ای از زندگی ها را تحت پوشش قرار می دهد. در نتیجه افراد خواهان اتصال به اینترنت و انجام امورات بدون هیچگونه دغدغه و به راحتی هستند.

چنانچه وب سایت ها در حین خدمات دهی دچار مشکل شوند، به مرور زمان از تعداد مراجعه کنندگان سایت کم شده و حرفه ای بودن تیم سازنده وب سایت دچار چالش می شود. به همین منظور از مانیتورینگ وب سایت استفاده می شود. این عمل سبب حمایت و توجه به سایت، بهبود عملکرد و رضایت کاربران می گردد. بهتر است برای مانیتورینگ سایت خود از تیم حرفه ای و کارشناسان ماهر کمک بگیرید. در تعریف مانیتورینگ وب سایت باید اذعان داشت که تهیه و جمع آوری اطلاعات گسترده از بخش های مختلف و جمع کردن آن ها و سپس تبدیل به اطلاعات قابل فهم برای سیستم و نمایش آن روی صفحه مانیتور می باشد. به عبارت بهتر مانیتورینگ یعنی نمایش اطلاعات یا بررسی آنها روی یک سیستم.

 

اهمیت مانیتورینگ وبسایت در چیست؟

مانیتورینگ وب سایت ها برای دردسترس بودن همیشگی وب سایت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بروز اختلال در وب سایت علاوه بر از دست دادن فرصت های فروش منجر به خدشه دار شدن وجه حرفه ای شرکت یا سازمان می گردد. پس به عنوان یک مسئول شبکه نمی توانید دسترس پذیری وب سایت ها را به دست تقدیر بسپارید! راهبران و کارشناسان شبکه نیاز به راه کاری جامع برای اطمینان از دسترس پذیری 24 ساعته وب سایت ها و برنامه های تحت وب دارند. حال اگر مانیتورینگ وب سایت رایگان در اختیار شما باشد، می توانید تصور کنید که دارای چه امتیاز بزرگی خواهید بود.

 

مانیتورینگ وبسایت رایگان و حفظ امنیت وب

وب سایت ها همیشه اولین هدف هکر ها می باشند، این به دلیل دسترسی آسان به آنهاست. از نقطه نظر امنیتی تنها نظارت بر دسترس پذیری سایت کافی نیست و ممکن است یک هکر محتوای وب سایت شما را تغییر داده باشد! بنابراین نرم افزار مانیتورینگ شما باید امکان نظارت بر محتوای سایت را نیز داشته باشد. پشتیبانی مانیتورینگ نارنجی دارای امکانات پیشرفته ای در خصوص نظارت بر محتوای وب سایت ها است که با استفاده از آنها از صحت محتوای سایت مطمئن می شوید.

 

مانیتورینگ وب سایت چه مزایایی دارد؟

مزایای بسیار زیادی را می توانیم برای مانیتورینگ وب سایت مطرح کنیم که مهمترین آن ها موارد زیر است:

مشاهده پارامترها و عوامل مهم کار
مشاهده کلیت کار آن هم بصورت گرافیکی
مشاهده لحظه ای و دقیقی از فرایند کار در هر مرحله
ثبت حالات و رخدادهای وب سایت
دسترسی به قسمت هایی که دچار خطا شده اند و مجاز به رفع خطاهای ایجاد شده بدون محدودیت

در حال حاضر شما می توانید خدمات مانیتورینگ وب سایت رایگان یکساله را از گروه نارنجی دریافت نمایید

 

مانیتورینگ وب سایت داخلی و خارجی

نظارت بر وب سایت را می توان هم از داخل و هم از خارج فایروال شرکت انجام داد. راه‌حل‌های مدیریت شبکه سنتی بر روی نظارت داخلی فایروال تمرکز می‌کنند، در حالی که نظارت بر عملکرد خارجی، مسائل عملکرد را در سراسر ستون فقرات اینترنت و در برخی موارد تا کاربر نهایی آزمایش و نظارت می‌کند. راه‌حل‌های نظارت بر عملکرد وب‌سایت شخص ثالث می‌توانند برنامه‌های کاربردی وب داخلی (پشت فایروال)، خارجی (رو به مشتری)، یا برنامه‌های کاربردی وب مبتنی بر، ابر را نظارت کنند.

در داخل فایروال، نظارت توسط دستگاه‌های سخت‌افزاری خاصی انجام می‌شود که می‌تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که آیا عملکرد ضعیف برنامه‌های داخلی شما ناشی از: طراحی برنامه‌ها، زیرساخت داخلی، برنامه‌های داخلی یا اتصال به هر اینترنت عمومی است یا خیر.

نظارت بر عملکرد خارجی به عنوان نظارت کاربر نهایی یا نظارت بر عملکرد پایان به پایان نیز شناخته می شود. نظارت واقعی کاربر عملکرد و در دسترس بودن تجربه شده توسط کاربران واقعی را اندازه گیری می کند، حوادث فردی را تشخیص می دهد، و تاثیر یک تغییر را ردیابی می کند.

  

سطح بندی مانیتورینگ وبسایت

سطوح مختلفی از نظارت بر وب سایت وجود دارد، هر چه وب سایت شما پیچیده تر باشد، نیازهای نظارتی شما نیز پیچیده تر است:

سطح 1 نظارت بر زمان کار – در دسترس بودن یک صفحه بحرانی

سطح 2 نظارت بر تراکنش – در دسترس بودن یک فرآیند بحرانی

سطح 3 نظارت بر عملکرد – عملکرد یک صفحه بحرانی

سطح 4 نظارت مصنوعی – عملکرد یک فرآیند بحرانی

سطح 5 نظارت بر سفر مشتری – سطح 1 تا 4 به علاوه اطلاعات امنیتی


چرا مانیتورینگ برای کسب و کار های آنلاین ضروری است؟

ممکن است سیستم پرداخت آنلاین شما هک شده باشه و شما از آن اطلاع نداشته باشید و یا امکان دارد فرایند اجرای سایت شما با مشکل مواجه شده باشد و شما ازآن خبر نداشته باشید! شاید هاست شما کند شده باشد و شما حواستون بهش نبوده باشد! و یا ممکنه سایت شما از نظر زیر ساختی به مشکل برخورده باشد و شما خیلی خیلی دیرتر بقیه از آن اطلاع داشته باشید! با وجود سرویس مانیتورینگ باعث می شود گوگل شما را به صفحات پایین تر هدایت کند و ورودی های سایت شما را کاهش دهد! ما در گروه نارنجی با ارائه خدمات مانیتورینگ وب سایت رایگان یکساله، در این امر به شما کمک می کنیم تا شما اولین نفری باشید که از وضعیت سایت خودتان با خبر می شوید.

 

۰۸ تیر ۱۴۰۲

موارد مشابه در مورد پشتیبانی رایگان



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen