فول سئو اولیه رایگان

نارنجی > خدمات نارنجی > پشتیبانی رایگان > فول سئو اولیه رایگان

احتمالا با مفهوم سئو از پیش آشنایی دارید. اگر هم ندارید، در این مقاله، هم به مفهوم و اهمیت سئو و هم به مضوع فول سئو اولیه رایگان خواهیم پرداخت. خدماتی که بعد از طراحی سایت، توسط گروه نارنجی، به عنوان یک پکیج رایگان بر روی وب سایت انجام می شود.

فول سئو اولیه رایگان

فول سئو اولیه چیست؟

سئو (SEO) یا همان بهینه سازی موتور جست و جو، همان رمز موفقیت تمام کسب و کارها در دنیای مدرنی است که تکنولوژی بر تمام کسب و کارها سایه انداخته و رقابت شدیدی ایجاد کرده است. برای پیروزی در این رقابت مهم ترین اصل شناخت فاکتورهای مد نظر گوگل و رعایت آن در محتوانویسی و انتشار آن در فضای وب است. اگرچه سئو یک فرایند همیشگی است، اما یکسری فعالیت های اولیه در هنگام راه اندازی وب سایت وجود دارند که می توانند خشت اول را برای کار شما دقیق و درست بر زمین قرار دهند. ما این مجموعه فعالیت ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهیم داد. اما حالا کمی بیشتر در باره اهمیت سئو و اهداف آن خواهیم گفت

آنچه پیش از فول سئو اولیه رایگان باید بدانید

برای کار کردن در حوزه سئو،‌ ابتدا لازم است با مفهوم وب سایت آشنا شوید. پس از درک ساختار این موضوع که در ادامه به آن نیز اشاره می‌کنیم، لازم است نسبت به آموزش سئو و اصول آن بپردازید تا بتوانید یک درک درست از این کار داشته باشید. در این خصوص می‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد که عبارتند از:‌

  • هدف سئو: مجموعه تمام اقداماتی که در این راستا انجام می‌شوند با اهدافی همچون بهینه سازی لینک بیلدینگ داخلی،‌ افزایش نرخ تبدیل،‌ افزایش مدت زمان بازدید سایت و تعداد کاربران آن،‌ کاهش نرخ فرار کاربر،‌ بهینه سازی تجربه کاربری و قوی‌تر کردن نام و قدرت برند و غیره صورت می‌گیرند.
  • تجربه کاربری: همانطور که در بخش قبل هم اشاره کردیم،‌ هدف کلی گوگل از سئو، بهبود تجربه کاربری کاربران از جستجو در این پلتفرم است. منظور از این پارامتر، فراهم کردن یک بستر مناسب به گونه‌ای است که کاربر را از رسیدن به هدف خود در سایت گمراه نکند. این کار با ساده‌تر کردن navigation سایت،‌ ایجاد فیلد جستجو و بهینه سازی سرعت و غیره انجام می‌شود.
  • نرخ تبدیل یا Conversion Rate: مفهوم دیگری که باید در جریان آموزش سئو به اصول آن پایبند و متعهد باشید، نرخ تبدیل است. بدین معنا که بتوانید با به کارگیری تمام عناصر،‌ از طراحی پوسترها و حتی لحن محتوا گرفته تا قراردادن باتن‌های CTA،‌ مخاطب را به سایت جذب کنید.

 

چرا فول سئو اولیه رایگان؟

کسب رضایت کاربر و کسب رضایت موتور‌های جستوجو دو عاملی است که یک سایت را به موفقیت نزدیک می‌کند.

سئو مهم‌ترین عامل برای رسیدن به این اهداف است. به عنوان مثال فرض کنید شما یک سایت جذاب و کاربر پسند را طراحی کرده‌اید، که هیچ کاربری به سراغ آن نمی‌آید، به مانند این که شما یک فروشگاه مدرن و مجهز را در جایی احداث کنید که هیچ آدمی از آن‌جا رد نمی شود! پس از این رو برای رونق و پیشرفت سایتتان باید جامعه هدف را با آن آشنا کنید. سئو بهترین و کارآمدترین راه برای جلب نظر جامعه هدف است.

با استفاده از آموزش سئو به راحتی می‌توان فروشگاه سوت و کور خود را به محلی برای رفت و آمد کاربران تبدیل کرد. این دقیقا همان چیزی است که موتورهای جست و جو گوگل را به وجد می‌آورد و آن‌ها نیز رفته رفته ارزش و اعتبار ویژه‌ای برای سایت شما قائل می‌شوند. اما خدمات سئو به عنوان فرایندی همیشگی رایگان نیستند بنا براین اگر فرصتی برای دریافت این خدمات به صورت رایگان وجود دارد، هرگز آن را از دست ندهید! فول سدو اولیه رایگان به شما کمک می کند تا با ریل گذاری دقیق، مسیر حرکت خود را به سمت بازدید بیشتر و اندرکنش بیشتر با مخاطبان طی کنید. اگرچه فول سئو اولیه رایگان برای موفقیت دائمی وب سایت شما کافی نخواهد بود، اما قطعا فرصتی طلایی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا در بدو ورود به دنیای وب، با قدرت و خیال آسوده پای در مسیر بگذارید.  

هدف از فول سئو اولیه رایگان چیست؟

مهم ترین هدف و اهمیت آموزش سئو،‌ افزایش محبوبیت، اعتبار برند (برندسازی) و فروش یا درآمدزایی مهارتی از طریق فضای مجازی است. امروزه یادگیری سئو از آنجایی مهم است که تعداد کاربران فضای مجازی با توجه به آخرین آمارها در سال 2023 به بیش از 5.18 میلیارد نفر معادل با 64.4 درصد از کل جمعیت جهان رسیده است. این آمار نشان می‌دهد کاربران فضای مجازی در یک دهه گذشته بیش از 2.1 برابر افزایش یافته‌اند. از سوی دیگر،‌ میزان فروش اینترنتی در طی این مدت از عدد 1.33 میلیارد دلار به 6.5 برابر این رقم رسیده‌ است. این موضوع نشان می‌دهد فضای مجازی رشد بسیار بزرگی در سال‌های اخیر داشته و این رشد ادامه دار است. بنابراین کسانی موفق خواهند بود که بتوانند در این فضا سهمی گرفته و حرفی برای گفتن داشته باشند. از آنجایی که این رقم بین المللی است، اگر با مفهوم سئو آشنا باشید و بتوانید از طریق آن خود را به بالاترین سطح ممکن برسانید،‌ زمینه فروش و کسب درآمد در هرکشوری برای شما فراهم خواهد بود. بنابراین می بینید که فرصت طلایی داشتن یک فول سئو اولیه رایگان را نباید به هیچ عنوان از دست داد. پیش از این هم متذکر شده بودیم که سئو یک فرایند همیشگی و طبیعتا هزینه بردار است و هیچ کس نمی تواند به شما وعده سئو یک باره و موفقیت همیشگی وب سایتتان را بدهد. اما ما می توانیم با انجام فول سئو اولیه رایگان، اهمیت و اثرگذاری سئو را به شما ثابت کنیم تا خودتان با دیدی بازتر و آگاهی کامل، در ادامه نحوه و مسیر چگونگی اجرای فرایند سئو روی وب سایت را انتخاب کنید.  

ارائه خدمات فول سئو اولیه رایگان

خدمات فول سئو رایگان را در کمتر جایی می توانید پیدا کنید اما گروه نارنجی با سابقه ای طولانی در عرصه سئو سایت در فضای وب، می تواند این خدمات را به شکلی جامع و دقیق به شما ارائه دهد. با دریافت این خدمات می توانید با خیالی آسوده کار خود را در فضای وب آغاز کنید و با درک اهمیت بالای سئو، برای همیشه به این فرایند ادامه دهید.  برای دریافت خدمات فول سئو رایگان، همین حالا با ما در ارتباط باشید.

۰۸ تیر ۱۴۰۲

موارد مشابه در مورد پشتیبانی رایگان



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen