ارائه راهکارهای جذاب در حین پشتیبانی

نارنجی > خدمات نارنجی > پشتیبانی رایگان > ارائه راهکارهای جذاب در حین پشتیبانی

ارائه راهکارهای جذاب در حین پشتیبانی رایگان - یکی از مهمترین مسائل در ارتباط بین کارفرما و خدمات دهنده، درک مشترک نسبت به اهمیت موضوعی است که درباره آن کار می شود.

ارائه راهکارهای جذاب در حین پشتیبانی

ارائه راهکارهای جذاب در حین پشتیبانی رایگان توسط گروه نارنجی

گروه نارنجی با ارائه راهکارهای جذاب در حین پشتیبانی رایگان به مشتریان، به دنیایی از تجربه کاربری مثبت و نظرسنجی مشتریان برای خدمات شرکت ایجاد می‌کند. یکی از راهکارهای جذاب این گروه، پاسخگویی فوری و پیشرفته به سوالات مشتریان از طریق چت آنلاین است. این امکان به مشتریان این قابلیت را می‌دهد تا به سرعت و به صورت مستقیم با نمایندگان پشتیبانی در ارتباط باشند و هر گونه سوال یا مشکلی را به سرعت حل کنند.

همچنین، گروه نارنجی بر اساس نیازهای مشتریان، آموزش‌های تعاملی و ویدئوهای آموزشی را فراهم می‌کند. این آموزش‌ها به مشتریان این امکان را می‌دهند تا به بهترین نحو از محصولات و خدمات گروه نارنجی استفاده کنند. با این روش، مشتریان قدرت درک بهتری از محصولات و خدمات خواهند داشت و بر آموزش‌های لازم جهت بهره‌وری بیشتر دست یافته و راحت‌تر از خدمات گروه نارنجی بهره‌مند می‌شوند.

یک دیگر از راهکارهای جذاب این گروه، استفاده از سیستم تیکتینگ هوشمند و پیگیری دقیق از وضعیت هر تیکت پشتیبانی مشتری است. این سیستم به مشتریان اطمینان می‌دهد که هر درخواست و سوال از طریق تیکت به صورت مرتب و با دقت پیگیری شده و به بهترین شکل ممکن رسیدگی خواهد شد.

اما ما در گروه نارنجی یک سیستم پویا برای ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان درنظر گرفته ایم. و در این سبک پشتیبانی، به ارائه راه کارهای جذاب و خدمات مشاوره ای در حین پشتیبانی می پردازیم. 

هدف از ارائه راه کارهای جذاب حین پشتیبانی چیست؟

یکی از مهمترین مسائل در ارتباط بین کارفرما و خدمات دهنده، درک مشترک نسبت به اهمیت موضوعی است که درباره آن کار می شود. در واقع آنچه برای کارفرما یک دغدغه مهم است، برای ما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که یک کارفرا اقدام به طراحی یک وب سایت می کند، قطعا تمایل شدیدی دارد که این سایت به بهترین شکل اداره شود و در رده های بالای جستجوی گوگل قرار بگیرد. بنابراین ما نه تنها به ارائه خدمات کلاسیک پشتیبانی خواهیم پرداخت، بلکه همگام با کارفرما، دغدغه پیشرفت و رشد سایت شما را نیز خواهیم داشت و تلاش می کنیم تا با رصد دائمی وب سایت، آنچه که می تواند به رشد و توسعه وب سایت شما کمک کند را برای شما تحلیل کنیم.   

چه راهکارهای جذابی حین پشتیبانی به کارفرما ارئه می شود؟

هر انچه که بنابر تجربه تیم نارنجی، بتواند به شما در داشتن وب سایت و تیم قوی تر و کارآمد تر کمک کند، می تواند موضوع مورد بحث درباره خدمات مشاوره ای ما و راهکارهای جذاب حین پشتیبانی باشد. مثال های گوناگونی را می توان در این زمینه بیان کرد. 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

یکی از راهکارهایی که برای بهتر شدن وب سایت به کارفرما ارائه می شود، مشاوره دیجیتال مارکتینگ است. دیجیتال مارکتینگ مجموعه‌ای از فعالیت‌ها در زمینه بازاریابی است که با استفاده از اینترنت و فضای آنلاین صورت می‌گیرد. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال، شامل روش‌های مختلف از جمله بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو)، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوایی و … می‌شود.

امروزه، دسترسی به اینترنت کاملا فراگیر شده است و تعداد کاربران جهانی اینترنت همچنان در حال افزایش است. در چنین شرایطی تغییر رویکرد به سمت دنیای آنلاین و دیجیتال تصمیم درستی است. تبلیغات دیجیتال موثرترین راهکار برای رشد کسب‌وکار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار به مراتب از روش‌های سنتی بازاریابی بیشتر می‌شود.

بنابراین ما در گروه نارنجی، با ارائه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به صورت تحلیلی و دائمی، گام های شما به سمت اهدافتان را سریع تر خواهیم کرد.  

ارائه سیستم های به روز مدیریتی و سی آر ام

یکی دیگر از راهکارهای جذاب که حین پشتیبانی ارائه می شود، استفاده از سیستم های مدیریتی و سی آر ام مناسب با شرایط و سطح وب سایت شماست. صرف نظر از اندازه کسب و کار یا صنعتی که در آن فعالیت می‌کنید، مدیریت سرنخ‌ها و مشتریان برای هر کسب و کاری لازم است. اگر هنوز از صفحات اکسل، پوشه‌های مملو از کاغذ و یا ایمیل برای پیگیری تعاملات با مشتریان و سرنخ‌ها استفاده می‌کنید، نه تنها وقت و انرژی گرانبهای خود را تلف می‌کنید، بلکه فرصت افزایش سودآوری برای کسب و کار خود را نیز از دست می‌دهید. شما با داشتن یک سامانه مدیریتی حرفه ای و مناسب، می توانید بهترین بهره وری را در مجموعه خود تجربه کنید.

ارائه راهکارهای جذاب حین پشتیبانی توسط گروه نارنجی

گروه نارنجی با تیمی کارکشته و کاربلد و با سابقه ای طولانی در ارائه خدمات پشتیبانی وب سایت، می تواند با داشتن اشراف کامل بر حوزه های گسترده دنیای دیجیتال، مشاوری برگزیده برای وب سایت و مجموعه شما باشد. گروه نارنجی با ارائه خدماتی متعهدانه، نه تنها به ارائه خدمات کلاسیک پشتیبانی وب سایت خواهد پرداخت، بلکه با ارائه راهکارهای جذاب حین پشتیبانی وب سایت روندی ایده آل را برای وب سایت شما رقم خواهد زد.

 

۰۸ تیر ۱۴۰۲

موارد مشابه در مورد پشتیبانی رایگان



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen