تیم محتوا نویس حرفه ای برای هر ارگان کاری

نارنجی > خدمات نارنجی > خدمات محتوا نویسی > تیم محتوا نویس حرفه ای برای هر ارگان کاری

در گروه نارنجی، تیم ما از نویسندگان حرفه‌ای و متخصص در زمینه محتوا سازی تشکیل شده است که برای هر حوزه کاری، نیازها و خصوصیات ارگانیک مختلف، محتواهای با کیفیت و متنوع ایجاد می‌کند. هدف ما ارائه محتواهای جذاب، اطلاعاتی و مفید است که نه تنها باعث جلب توجه مخاطبان می‌شود بلکه با ارتقاء سطح دیدپذیری و رتبه‌بندی سایت‌ها در موتورهای جستجو نیز همگام می‌شود.

تیم محتوا نویس حرفه ای برای هر ارگان کاری

ضرورت داشتن تیم محتوا نویس حرفه ای برای هر ارگان کاری

در دنیای امروز وب، توجه به داشتن محتوایی منحصر به فرد یک ضرورت انکار ناپذیر است. از یک سو گوناگونی محتوا ها در حوزه های مختلف و حجم بالای اطلاعات در فضای مجازی، نیاز به داشتن یک تیم محتوا نویس حرفه ای برای هر ارگان کاری را بیشتر و بیشتر می کند. در فضای رقابتی امروز، اگر می خواهید بهتر و بیشتر دیده شوید، باید تلاش کنید تا آنچه ارائه می دهید، خاص و متفاوت باشد. این روزها رسید به چنین دستاوردی دشوارتر و دشوار تر می شود پرا که تعدد ماجع و مراکز اطلاعاتی و تلاش همگانی برای قرار گرفتن در موضع ارجاع، رقابتی تنگاتنگ را شک داده است.

اثر تیم محتوا نویس حرفه ای برای هر ارگان کاری بر سئو

نکته مهم دیگری که ضرورت نگارش محتوای منحصر به فرد را دو چندان می کند، اثر اساسی و بنیادی محتوا در سئو وب سایت است. محتوا وب سایت و سئو محتوایی وب سایت بدنه اصلی سئو کلی سایت است که در نهایت می تواند شما را به مراتب بالا در رتبه بندی گوگل برساند. اینکه یک تیم محتوا نویس حرفه ای برای هر ارگان کاری در اختیار شما باشد، در واقع به معنای ساختار سفت و سخت مجموع شما و انسجام آن برای رسیدن به رتبه های بالای حوزه کاری و دیده شدن هرچه بهتر و هرچه بیشتر است. تیم نارنجی می تواند با در اختیار قرار دادن تیم محتوا نویس حرفه ای برای هر ارگان کاری در این مسیر یاری گر شما باشد.

 تیم محتوا نویس حرفه ای چیست؟

یک تیم تولید محتوا مسئول مستقیم ایده‌پردازی، تولید و توزیع محتوای یک کسب و کار است. این تیم باید یک استراتژی محتوا تدوین کند، محتوای باکیفیتی را خلق کند، تفاوت‌های ظریف یک محتوای سئو شده را بداند و در چگونگی به اشتراک گذاشتن و ارائه آن خلاق باشد. برخی از کسب و کارها ترجیح می‌دهند همه کار را به عهده یک نفر بسپارند و بودجه بیشتری را توی جیب خود نگه دارند. این افراد نمی‌توانند انتظار داشته باشند که تیم محتوای آن‌ها بتواند معجزه کند. چرا که یک نفر نمی‌تواند هم برای ایده پیدا کند، هم محتوا را بر اساس آن ایده خلق کند و هم تمام کارهای انتشار آن روی سایت یا شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام را بر عهده بگیرد.

برخی دیگر از کسب و کارها ترجیح می‌دهند با تشکیل یک گروه تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ را به بهترین شکل انجام دهند. این افراد می‌توانند انتظار کسب موفقیت‌های بزرگ را داشته باشند.

اعضای یک تیم تولید محتوا چه کسانی هستند؟

هر تیم محتوا متشکل از چند فرد متخصص است که در حوزه مشخصی فعالیت و کسب تجربه کرده‌اند. البته که با توجه به نیاز کسب و کار شما، اعضای این گروه می‌تواند متفاوت باشد.

  1. استراتژیست محتوا

یک استراتژیست محتوا، مغز متفکر پشت تمام محتواها است. آن‌ها استراتژی محتوا و اینکه چگونه برند شما می‌تواند از بازاریابی محتوایی برای رسیدن به اهدافش استفاده کند را کنترل می‌کنند. این فرد چگونگی ایجاد یک استراتژی محتوا را به خوبی درک می‌کند، قادر به مدیریت گروهی از نویسندگان، ویرایشگران و طراحان است، اهمیت برندسازی را درک می‌کند و راهکارهایی خلاقانه برای توزیع محتوای شما پیدا می‌کند.


2. نویسنده محتوا

او شخصی است که وظیفه نوشتن محتوای شما را بر عهده دارد. فرقی نمی‌کند آن یک پست وبلاگی، معرفی یک محصول یا یک پست در اینستاگرام باشد. نویسنده محتوا کسب و کار و مشتریان شما را درک می‌کند و همچنین اصول سئو و چگونگی تولید محتوایی با کلمات کلیدی غنی را بلد است. البته برخی از شرکت‌ها نیز متناسب با حجم فعالیت خود، ترجیح می‌دهند از نویسنده‌های فریلنسر استفاده کنند.

  1. کپی رایتر

توجه داشته باشید که کپی رایتینگ با نوشتن محتوا یکی نیست. هدف کپی رایترها متقاعد کردن مخاطبان است، در حالی که هدف نویسندگان محتوا، اطلاع رسانی است. معمولاً کپی رایترها بهترین گزینه برای نوشتن متن تبلیغات، صفحات فرود (لندینگ پیج‌ها) و مواردی از این دست هستند.

  1. ویراستار

ویراستار محتوا وظیفه دارد مطمئن شود که محتوا هیچ ایرادی ندارد. از استایل و نوع محتوا گرفته تا تمام کلمات توسط ویراستار بررسی می‌شود. به هیچ عنوان نباید اهمیت وجود ویراستار را نادیده گرفت. رقابت در بازاریابی محتوا بسیار شدید است؛ بنابراین حتی کوچک‌ترین اشتباهات هم در محتوای شما می‌تواند بسیار گران تمام شود. ویراستار محتوا توجه زیادی به جزئیات می‌دهد، برند و لحن شرکت شما را درک می‌کند و می‌تواند نکات آموزشی را در جهت بهبود محتوا، در اختیار نویسندگان قرار دهد.

  1. گرافیست

محتوای بصری بخش مهمی از استراتژی محتوای شما هستند. به همین خاطر هر تیم تولید محتوا حرفه ای یک گرافیست را استخدام می‌کند تا محتوای بصری خودش را طراحی کند.

چگونه تیم محتوا حرفه‌ای انتخاب کنیم؟

برای تشکیل تیم محتوا به افراد مختلفی نیاز دارید ولی بهتر است فرایند زیر را دنبال کنید:

در وهله اول؛ یک استراتژیست محتوا استخدام کنید

مهم‌ترین نقش در تیم محتوا به استراتژیست محتوا اختصاص دارد؛ چون عملکرد سایر اعضا را تنظیم و مدیریت می‌کند.

بازاریابی محتوا موفق باید با مخاطب خاص خودش در مورد نیاز خاص او صحبت کند. فردیکه به طور مجزا روی تولید و اجرای راهبرد محتوا کار می‌کند از کل فعالیت‌های بازاریابی حمایت کرده و شما را به اهداف کلی کسب و کارتان می‌رساند.

در وهله دوم؛ باید یک نقشه راه محتوا تهیه کنید

قبل از استخدام نویسندگان اول باید نقشه راه محتوا را مشخص کنید. چون این برنامه محتوایی روی انتخاب نوع و تعداد نویسندگان مورد نیازتان اثر دارد.

نویسندگان جدید هم با توجه به راهبرد محتوایی مکتوب، با بازاریابی محتوایی در شرکت شما آشنا می‌شوند. پس برند و مخاطبان برند را می‌شناسند. این راهبرد در نهایت به تولید محتوای با کیفیت می‌رسد.

در وهله سوم، باید نویسندگان و طراح گرافیکی فوق العاده را استخدام کنید

هر روز باید محتوای آنلاین زیادی را منتشر کنید؛ پس به محتوایی مفید نیاز دارید که به وسیله نویسندگان و طراح گرافیکی خبره تهیه می‌شود. نویسندگان به مهارتهای نگارشی، جستجو، سئوسازی و غیره برای تولید محتوای سفارشی و خاص نیاز دارند.

طراح گرافیکی هم محتوای بصری متناسب با محتوا را تولید کرده و در این زمینه خلاقیت به خرج می‌دهد.

شما برای ماندن در رقابت بازاریابی محتوا به نویسندگان و طراحان حرفه‌ای نیاز دارید. با داشتن نویسندگانی که محتوای خوبی تولید می‌کنند؛ به نتایج مطلوبی خواهید رسید.

در نهایت باید تیم محتوای حرفه‌ای را به طور کارآمد مدیریت کنید

بعد از استخدام نویسندگان، کارتان به پایان نمی‌رسد. حالا باید این تیم را مدیریت کنید تا به بهترین برونداد ممکن برسید. با مدیریت مناسب تیم، نظم در اجرای برنامه محتوایی را در اولویت قرار می‌دهید.

در اینجا علاوه بر استخدام مدیر محتوا می‌توانید از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مدیریت محتوا و تقویم‌های محتوا مثل گوگل کالندر، گوگل شیتز، لوملی، تریلو، اسلک و غیره استفاده کنید. 

مزایای داشتن تیم محتوا نویس حرفه ای برای هر ارگان کاری

یکی از بزرگترین مزایای داشتنتیم محتوا نویس حرفه ای برای هر ارگان کاری آسودگی خیال شما از منحصر به فرد بودن مطالبات و یا به عبارتی یونیک بودن محتوا است. یونیک بودن محتوا در حوزه سئو بسیار اثر گذار و مهم تلقی می شود. همچنین این محتوای یونیک در هر بار بازدیدی که از وب سایت شما خواهد شد، به اعتماد سازی مخاطب و جلب نظر او و وفادارماندن مخاطب کمک شایانی می کند.

۰۸ تیر ۱۴۰۲

موارد مشابه در مورد خدمات محتوا نویسی



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen