خدمات تبلیغات در گوگل

نارنجی > خدمات نارنجی > دیجیتال مارکتینگ > خدمات تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل به عنوان یکی از اقتصادی ترین و هدفمندترین روش‌های تبلیغات اینترنتی شناخته می‌شود که بهره‌وری بالایی دارد و می‌تواند باعث دیده شدن سایت در صفحات اول گوگل شود. این روش تبلیغاتی از قابلیت نمایش سایت با کلمات کلیدی خاص در نتایج اول جستجو استفاده می‌کند و با کلیک کاربران بر روی لینک، به ویژه در تبلیغات صفحه اول گوگل، ترافیک به سایت افزوده می‌شود.

خدمات تبلیغات در گوگل

 خدمات تبلیغات در گوگل چیست؟

در حال حاضر، تعداد زیادی از شرکت‌ها و وب‌سایت‌ها در زمینه تبلیغات کلیکی گوگل فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها با توجه به زمینه کاری مشتریان خود، کلمات کلیدی مرتبط و متن تبلیغات را با دقت انتخاب کرده و خدمات خود را ارائه می‌دهند. این فرآیند، به کمک مشاوره تخصصی با کارشناسان شرکت‌های تبلیغاتی، به عنوان یک نکته مهم در مورد خرید گوگل ادوردز، انجام می‌شود.

در این سناریو، گروه نارنجی به عنوان یکی از پیشروها در طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی گوگل، از تخصص و تجربه خود در این حوزه بهره‌مند شده و با بهبود دیده شدن، افزایش ترافیک و تحقق اهداف تبلیغاتی مشتریان خود را به عهده دارد.

نکته مهم در مورد خرید گوگل ادوردز، انجام مشاوره تخصصی با کارشناسان تبلیغاتی گروه نارنجی به رایگان است و به راحتی میتوانید با تماس گرفتن مشاوره تخصصی رایگان را داشته باشید.

گوگل ادز (Google Ads) که قبلاً نام آن گوگل ادوردز (Google AdWords) بوده و با این نام هم شناخته می‌شد در واقع سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است.
خرید گوگل ادز این امکان را برای شما فراهم می‌کند که تبلیغات خود را در صفحه اول و در میان دیگر نتایج (بالا و پایین صفحه) قرار دهید. نتایجی که براساس آن به گوگل هزینه پرداخت شده عموما در چهار رتبه بالا و پایین صفحه، و نتایج ارگانیک در میان این موارد نمایش داده می‌شوند. آمارها نشان می‌دهد که بیشترین تعداد کلیک بر روی ۴ یا ۵ نتیجه اول گوگل صورت می‌گیرد.

سیستم تبلیغاتی گوگل در قبال دریافت هزینه که بر اساس الگوریتم خاص محاسبه می‌شود، به شما این امکان را می‌دهد که به تبلیغ کالا یا خدمات سایت خود بپردازید که این تبلیغات با علامت Ad و یا Sponsored نمایش داده می‌شود. سرویس تبلیغ در گوگل در صورت اجرای صحیح کمپین، وب‌سایت شما را در صفحه‌ی اول نتایج جستجوی گوگل قرار می‌دهد. تبلیغ در گوگل توسط برتینا همراه با مشاوره رایگان جهت بهینه‌سازی تبلیغات شما ارائه می‌شود.

تبلیغات در گوگل (Google Ads) با توجه به قابلیت‌های متعدد و امکانات فراوانی که در اختیار کسب و کارها قرار داده است، در دنیای تبلیغات دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ مخاطبین بسیاری پیدا کرده

مزایای خدمات تبلیغات در گوگل

گوگل پرکاربرترین مرورگر در دنیاست به همین دلیل بهترین روش تبلیغ آنلاین برای شما حضور در صفحه اول آن است. در چنین فضایی اگر درست عمل کنید به بهترین شکل به کاربران هدفمند حوزه فعالیتتان معرفی شده و شناخته خواهید شد.

تبلیغات در گوگل مزایای بسیار به همراه دارد اگر بخواهیم به برخی از آنها اشاره کنیم:

  • دسترسی گسترده گوگل
  • ایجاد آگاهی از برند از طریق تبلیغات در گوگل
  • دریافت نتایج سریع‌تر از طریق تبلیغات گوگل نسبت به خدمات سئو سایت 

 

استفاده از خدمات تبلیغات گوگل چه کمکی به ما می کند؟

1. هدف‌گذاری دقیق

با استفاده از گوگل ادز، شما قادر به هدف‌گذاری دقیق تبلیغات خود هستید. می‌توانید تبلیغات خود را بر اساس جنبه‌هایی مانند کلمات کلیدی، موقعیت جغرافیایی، سن و جنسیت کاربران هدف تنظیم کنید. این به شما امکان می‌دهد تا تبلیغات خود را در معرض مخاطبانی که بیشترین احتمال تبدیل و خرید را دارند، قرار دهید.

2. افزایش نمایش وبسایت

با تبلیغ در گوگل ادز، می‌توانید به سرعت تعداد نمایش وبسایت خود را افزایش دهید. با تبلیغات هدفمند و جذاب، بیشتر کاربران را به وبسایت خود جذب کنید و بالاترین ترافیک ممکن را به دست آورید.

3. افزایش فروش و درآمد

تبلیغات گوگل ادز می‌تواند به شما کمک کند تا فروش و درآمد خود را افزایش دهید. با نمایش تبلیغات خود به مخاطبان هدف، احتمال تبدیل آن‌ها به مشتریان واقعی بیشتر می‌شود و در نتیجه فروش شما نیز افزایش می‌یابد.

4. انعطاف‌ پذیری بالا

گوگل ادز انعطاف بالایی در طراحی و مدیریت تبلیغات فراهم می‌کند. شما می‌توانید به راحتی بودجه تبلیغاتی خود را تنظیم و کنترل کنید، زمانی که تبلیغات را نمایش دهید و با تحلیل دقیق نتایج، بهینه‌سازی تبلیغات خود را انجام دهید.

5. رقابت‌پذیری بالا

با تبلیغ در گوگل ادز، شما می‌توانید با رقبای خود رقابت کنید و در بین نتایج جستجوی گوگل برتری را کسب کنید. با استراتژی مناسب و بهره‌گیری از ابزارهای پیشرفته گوگل ادز، می‌توانید به تبلیغاتی جذاب و مؤثر دست یابید که کسب و کار شما را از سایر رقبا متمایز کند.
استفاده از تبلیغات گوگل ادز به کسب و کارها کمک می‌کند تا در دسترس مخاطبان هدف قرار گیرند، فروش خود را افزایش دهند و رقبای خود را در بازار پیشی بگیرند. به‌طور کلی، این سرویس می‌تواند به شما کمک کند تا برندتان را تقویت کرده و رشد و توسعه کسب و کار خود را ارتقا دهید.

تبلیغات گوگل چگونه کار می کند؟

تبلیغ کنندگان در کمپین های گوگل ادز، بر روی کلید واژه های خاصی، پیشنهاد نمایش تبلیغات قابل کلیک در نتایج جستجوی گوگل را ارائه می دهند و هر زمان فردی کلید واژه مذکور را در گوگل جستجو نماید؛ این تبلیغات در بالا یا پایین نتایج طبیعی جستجو نمایش می یابد و تنها زمانی که یکی از این کاربران بر روی تبلیغات گوگل ادوردز کلیک نماید، هزینه این کلیک از حساب وی کسر می گردد. در نتیجه این فعالیت؛ یک بازاریابی 100 درصد هدفمند برای تبلیغ کننده شکل گرفته و گوگل نیز از این روش کسب درآمد می نماید.

چرا خدمات تبلیغات گوگل را از سایت نارنجی دریافت کنیم؟

تبلیغات گوگل به دلیل اینکه بر روی یکسری مخاطبان خاص تمرکز می‌کند، نرخ تبدیل را تا حد بسیار زیادی بالا می‌برد. اما برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه ممکن را از تبلیغات گوگل بگیرید، باید با شرکت‌های معتبری همکاری کنید. گروه نارنجی یکی از تیم های معتبر در زمینه آی تی و دیجیتال مارکتینگ در ایران است که شما می توانید با خیال راحت کارهای خود را به این تیم قوی بسپارید.

۰۸ تیر ۱۴۰۲

موارد مشابه در مورد دیجیتال مارکتینگ



در خواست مشاوره

برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما در ارتباط باشید

شماره تماس: 09119171500
شماره تماس: 09120884643

faen